Kiitos vastauksesta. Helpottavaa kuulla, että on tavallista ja vaaratonta. En ollenkaan muista esikoisen kohdalta tällaista, siksi huolestuin. Ollaan siis huomioimatta "ääneen", toivottavasti menee pian ohi. :)
Olen aina ihmetellyt sitä kuinka lihavia ihmisiä on vapaus tuijottaa ja ääneen kaverille kommentoida!!Aivan kuin lihavuus olisi jotenkin heidän ongelmansa!!Ja voi ei kun menee ostaa vaik karkkii tms niin johan tulee ap:n saamien kommenttien kaltaista palautetta ja varmasti leimataan karkin...
Meillä on ilmaantunut tällainen tosi ikävän kuuloinen tapa...niin pahaa tekee kuunnella!Onko jollain muulla sama tapa, oletteko saaneet jollain loppumaan?Ei varmaan tee hampaille hyvää!
Ihanaa ku saa pelastaa pienen tytön kesän :D !Pistä mulle yv:nä(kai täällä voi sellasii pistää?) sun email-osoite niin laitetaan sähköpostis sit tarkemmat tiedot ja ajat :) !!Nyt lähen koneelta pois, eli älä ihmettel ku en heti vastaile, illalla on taas aikaa!! B)
(eli olin vahingossa käyttänyt jonkun toisen tunnusta, anteeksi siis mie:lle!!) Olen tuo ylempi vieras siis ja nyt on tunnus :) oon sitä tässä miettinyt et pitäis tänne itsensä rekata ja nyt sain kimmokkeen .Eli me ollaan menossa Puuhamaahan tässä parin viikon sisällä =) !!Meillä on lapset...