Hakutulokset

1. S

Jaahas, taitaa meidän vauva syntyä tänään. (Terkut synnäriltä)

Tsemppiä ja voimia :flower: !Täällä vielä viikko laskettuun. Aiemmin mietiskelin et oispa huima syntymäpäivä tuo perjantai 13.pvä :rolleyes: !
  2. S

Mitä mieltä tästä ratkaisusta kirjahyllyksi? *kuva*

Meillä oli tuollaiset. Todella heppoiset ja kaatuvat helposti. En suosittele kaavailemaasi käyttöön tuota, kirjat on aika painavia.
  3. S

Hauskimmat nikit

Hirveen monta on mitkä naurattaa. Aamuäree, kotona kirves kädessä ja kiviäkin kiinnostaa on hyviä mut on monia muitakin. Ei vaan tietysti just nyt tuu yksikää mieleen :laugh:
  4. S

Amandan siskolle nimi?

Melindaa olisin kanssa ehdottanut!
  5. S

Te jotka ETTE käyttäisi puhdistuspyyhkeitä vauvan pyllyn pyyhkimiseen päivittäin....?

Ite oon kokenu ne rahan haaskaukseksi. Ollaan ostettu mukaan tyyliin Särkänniemi tms reissuille jos muistettu ja käytetty lähinnä käsien pyyhkimiseen ennen ja jälkeen ruokailun.
  6. S

Päivitetty kaikki palstailijat lista

Mäkin puutun listoilta, ihan uus täällä ja aina kaksplus päällä :D !
  7. S

Äitiystävien puute

Voih :( oispa jotain mitä osaisin sanoa lohdutukseks. Itselläni oli sama tilanne esikoisen kanssa, nyt olen onnekseni hiekkalaatikon reunalla tutustunut muihin äitsyköihin ja varsinkin yhdestä on tullut minulle hyvä ystävä. Onko teilläpäin puistoissa aktiivista?Mistä päin olet? :hug:
  8. S

Nyt naurattaa :D (lemmikeistä)

:laugh: pystyn niin kuvitteleen :laugh: ihana :heart:
  9. S

Mitäs ruuaksi?

Oisko ehdotuksia mitä tehdä jauhelihasta huomiseks lounaaks? Ei kastiketta eikä makaronilaatikkoa, jotain kivaa maukasta "uutta" ois kiva värkätä :p . Kiitos :flower:
  10. S

Musta tulee mummi

Onnea onnea :flower: !!!
  11. S

Kyllä noi lapset keksii!

:laugh:
  12. S

lasten syntymäpäiväjuhliin tarvikkeita

Täällä on vaik mitä, mutten ole vähään aikaan selannu, et en tiiä onko just mansikka marjaa.
  13. S

???

Ihana avaus, onnellinen :) !Onnea teille kovasti :heart: !! :hug:
  14. S

Mariannekakun ohje hukassa!

http://www.perhekerho.net/leivonta/marianne_kaaretorttu.htm Tää on musta ihan mielettömän hyvää :p !! :D
  15. S

Nyt on sitten ostettu..

Täällä kans peukut pystyssä :D !!*Puhaltaa plussatuulia sinne* :hug:
  16. S

No niin mä oon ainakin sit tehny ihan helvetin fiksuja lapsia!

Mulla on kans jotain extra super neroja sitten :D oksensin nimittäin ihan koko raskausajan aamuisin/päivisin/iltaisin :x !! :laugh:
  17. S

voisitko tehdä henk.kohtaisen avustajan töitä miehelle?

Hih tottakai :D Olen tehnytkin ja siinähä se menee ku naisenkin auttaminen =) työtähän se on!!Ota ihmeessä työ, jos muuten kiinnostaa :) !Onnea paikasta :flower: !!

Yhteistyössä