Hakutulokset

1. I

maitoallergiasta ja almironista

Onko teillä jo lausunto almironia varten,et korvaako kela sen osuuden? Jos ei,niin sittenhän saat multa tuon huomattavasti halvemmalla? Laita yv:tä,niin katsotaan.
  2. I

maitoallergiasta ja almironista

Meillä Almironi upposi vaan kylmänä,joten kannattaa sitäkin kokeilla,helpottaa kummasti. Tosin alussa tietysti jouduin keittämään veden ja sit jäähdyttämään sen. mutta myöhemmin sit helppoa,kun kiinteiden jälkeen vettä ei tartte keitellä..Mä annoin ja annan yhä 3 tippaa d-vitamiinia almironin...
  3. I

Almiron pepti vinkkejä kaivataan!!

Meillä tyttö ei suostunut juomaan koko Almironia muuta kun jääkaappikylmänä,joten homma oli helppoa. Maku on minunkin mielestä "parempi" kylmänä,vaikka pahaa onkin. Varsinkin kun kiinteiden aloittamisen jälkeen ei tarvitse vettä keitellä. Kannattaa kokeilla meneekö kylmänä,niin on huomattavasti...
  4. I

ois almiron pepti 2 yks ylimääräine purkki?

Tytöllä näyttäis maitoallergia parantuneen,joten avaamaton purkki ois tarpeettomana. Hinnasta voidaan sit keskustella,jos joku tarvii esim.kokeiltavaksi ennen lääkärinlausuntoa... Meillä ainakin ne kesti ja jouduin ostaan monta purkkia täydellä hintaa....
  5. I

1,5 v neuvola, pituus, paino jne.

Taitaa tuo meidän tyttö olla tosissaan kirppu. Pituus 75,8cm painoa 8,9kg ja pipo 45,5.
  6. I

Kypsyneet imetysdieettaajat - pino

Täällä alkaa olla tosi "kypsä" imettäjä. Raivarit tissillä senkun jatkuu,tyttö 4,5 kk syö hyvin ainoastaan puoliunessa tissiä. Muuten saan kävellä ympäri kämppää tissi suussa ja huudon kera saa syömään. Muuta en saa nyt antaa,kun tissiä. Maitoaltistukseen päästään vasta 27.11,siihen asti ois...
  7. I

Kypsyneet imetysdieettaajat - pino

Mä oon vasta kuukauden päivät ollut dieetillä ja oon jo nyt ihan kypsä :ashamed: Tai en dieetillä oloon niinkään vaan imetykseen ylipäätään,meillä raivotaan tissille. Saan kävellä ympäri kämppää tyttö sylissä,et suostuu syömään,imetyksen ihanuus kaukana... Tyttömme siis nyt 4kk,koliikkia...

Yhteistyössä