\
siis tuo kypsyminen on niiiiiiin tuttua. mie olen niin tsippi, että meinaan mennä ja ottaa vallan sterilisaation ensi kesänä. näin asian viereen mennäkseni. oli miulla ongelmia jo raskaudessa ja synnytyksetkin meni päin prinkkalaa.
siis nämä lapset ovat ihania (kuopuskin nukkuessaan) mutta en tosiaan jaksaisi enää tätä rumbaa uudelleen.
kaikki tutut povailee, että kyllä se iltatähti vielä tuikahtaa. siis he, jotka eivät ole olleet meillä katsomassa tätä sirkusta.
joopa joo. joskus tuntuu, että immeiset, joilla on vaan terveitä hymytyttöjä ja poikia, ovat oikeesti vähän toiseltä planeetalta.
tuntuu, että meillä on hirmuista kappalua koko ajan; miksi heidän poskensa helottaa, miksi yskii, miksi röyhtäilee (refluksiakin epäillään). että
itse pahis-äiti sanon adjööt kotiäitiydelle menessäni tammikuussa töihin. sopivasti vuodenvaihteen influenssa-aaltoon... anteeksi, pessimismi tuli jytäämään miun palloon.
jaksamista!
ps. sitä hemmetin allergisten keittokirjaa voi lainata kirjastostakin, niin ei tarvitse viimosia pennosiamme kantaa kirjakauppaan.
ai siekiin vedät jo toista maidotonta kiekkoo? meillä paukahti pikku kakkoselle myös astma, ja yöt menee edelleen valvoessa, vaikka heppu jo kävelee (otti ekat askeleensa juuri tänään, jos tarkkoja ollaan ).Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 21:16 Oliivipuu kirjoitti:\Käy toki, kaikki exätkin pinoon. :wave: Ja oon jo päättänyt sen että juokoon tuttipullosta korvikkeen jos se vain menee! Mutta tänäänkin kesti puoli desiä PUOLI tuntia saada alas, siis tuttipullolla!!! :kieh: No ehkä se vähitellen tästä...Eilen tytön posket lehahti kirkkaan punaiseksi ja manasin mikä nyt syynä. Sitten tajusin että keitin 2 kananmunaa miehelle! Tuossa kesällä kun leivoin kananmunapitoisia leivonnaisia niin heti oli tytön posket ainakin pari päivää punaiset...sen verran herkkä on tuolle kananmunalle.Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 18:04 linnea75 kirjoitti:moikka ap, käykö ex-kypsynyt imudiettiläinen? esikko oli hirmu allerginen, tää toinen vaan maidolle. ekan kanssa olin kypsää viljaa, toisen kanssa en.
toisella kierroksella oli jo tiedossa niin monet tuotteet, missä ei ole maitoa esim. yosa-jogurtit, oatly-ohukaistaikina ja jäätelö jne. ja jos soija käy, niin tofu-jäätelö.
elä pulttaile yhtään mistään tuttipullosta, hitsiäkö se kenellekään kuuluu MISTÄ juodaan. eli se äitein synti- ja syyllisyyslistalta nyt ekana vex!
ja mainittakoon, että ei meillä ainakaan korvikkeista tykätty niin kauan, kun oli äiteenmaitoa tarjolla.
imetä niin kauan, kun se tuntuu itsestäsi hyvältä.
unohda kaikki ympäristön vaatimukset suuntaan ja toiseen. se neuvo tämmöiseltä maratonimettäjältä, joka itse kyllä sinnitteli toisenkin kanssa sen vuoden, vaikka yöt meni valvoessa lähestulkoon (osaksi astmankin takia). ekan kanssa viel kolme kuukautta kauemmin, kun ei sopinut kuin vasta Neocate. ihan tiltti olin sitten toisenkin valvomisrumbakolun jälkeen.
jos nyt tuntuu, että jaksat vielä imettää, niin oikeesti niitä maidottomia safkoja kyllä löytyy. meiltä vanhoilta pieruilta voit kysellä tuotemerkkejä yms. ettei nälässä tarvitse kurvottaa. ja sitten on keittokirjakin allergisille, voi kun oisin tiennyt sen ekalla dietillä.
jaksamista.
:hug:
Kiitos vain ruokavinkeistä, olen kyllä tietoinen vaihtoehtoisista maidottomista tuotteista. Ei tuo maidoton dieetti näin "toisella kierroksella" yhtä rankkaa ole, nyt vain on tullut mitta täyteen koko diettailuun ja imetykseen. Ja se että jouduinkin tiukemmalle dieetille kuin maidoton/munaton dieetti. Lisäksi oon joutunut olee liikaa neljän seinän sisällä niin oon niin täynnä koko kotiäitinä oloa... :kieh: :ashamed: Mutta kuten sanoin, eiköhän tämä tästä ala ratkeamaan yksi asia kerrallaan. Kiva että kohtalotovereita on, se lohduttaa ja auttaa jaksamaan kun saa purnata. :hug:
siis tuo kypsyminen on niiiiiiin tuttua. mie olen niin tsippi, että meinaan mennä ja ottaa vallan sterilisaation ensi kesänä. näin asian viereen mennäkseni. oli miulla ongelmia jo raskaudessa ja synnytyksetkin meni päin prinkkalaa.
siis nämä lapset ovat ihania (kuopuskin nukkuessaan) mutta en tosiaan jaksaisi enää tätä rumbaa uudelleen.
kaikki tutut povailee, että kyllä se iltatähti vielä tuikahtaa. siis he, jotka eivät ole olleet meillä katsomassa tätä sirkusta.
joopa joo. joskus tuntuu, että immeiset, joilla on vaan terveitä hymytyttöjä ja poikia, ovat oikeesti vähän toiseltä planeetalta.
tuntuu, että meillä on hirmuista kappalua koko ajan; miksi heidän poskensa helottaa, miksi yskii, miksi röyhtäilee (refluksiakin epäillään). että
itse pahis-äiti sanon adjööt kotiäitiydelle menessäni tammikuussa töihin. sopivasti vuodenvaihteen influenssa-aaltoon... anteeksi, pessimismi tuli jytäämään miun palloon.
jaksamista!
ps. sitä hemmetin allergisten keittokirjaa voi lainata kirjastostakin, niin ei tarvitse viimosia pennosiamme kantaa kirjakauppaan.