:ashamed: täällä hyvinkin stressaantunut äiti, joka edes jaksa olla täydellisellä imetysdieetillä...En kehtaa mennä valittamaan allergialistalle asiaa, kun en ole mikään ihme äiti, joka pystyy tekemään kaikkensa vauvansa hyvinvoinnin eteen. :ashamed: Siellä on enimmäkseen superäitejä jotka kykenevät olemaan suunnilleen riisi-possu -ruokavaliolla kuukausi tolkulla...kun mulle tekee tiukkaa jo pelkkä maito-muna pois-dieetti saati sitten tämä nykyinen (lisäksi poissa naudanliha,banaani,persikka,ananas,avokado,vehnä ja ruis). Ei ole oikeastaan paikkaa missä saisi tukea imetysdeittaajilta, jotka ovat kypsyneet koko touhuun ja haluaisivat lopettaa. :/ Voimatta kuitenkaan lopettaa syystä tai toisesta.
Oma syyni lopetuksen hankaluuteen on ettei vauva ole vielä tottunut juomaan riittävästi korvikemaitoa mistään (siis ei nokkamukista tai tuttipullostakaan tai hörppyyttämällä mukista) ja toiseksi en ole varma sopiiko korvike (ALmiron pepti) ylipäätään. :/ Nyt olen siinä pisteessä että opetan tuttipullolle vaikka ikää on jo 9kk... :ashamed: ihan sama mistä juo kunhan juo!
Pakko purkaa tätä ahdistusta johonkin, toivottavasti kohtalotovereita löytyy. :'( <br><br>
Oma syyni lopetuksen hankaluuteen on ettei vauva ole vielä tottunut juomaan riittävästi korvikemaitoa mistään (siis ei nokkamukista tai tuttipullostakaan tai hörppyyttämällä mukista) ja toiseksi en ole varma sopiiko korvike (ALmiron pepti) ylipäätään. :/ Nyt olen siinä pisteessä että opetan tuttipullolle vaikka ikää on jo 9kk... :ashamed: ihan sama mistä juo kunhan juo!
Pakko purkaa tätä ahdistusta johonkin, toivottavasti kohtalotovereita löytyy. :'( <br><br>