Hakutulokset

1. O

Kk:tisten vaikutus painon putoamiseen...

Tuleeko kenellekään painon pudotuksessa tauko ennen kuukautisia? Itsellä huomasin, että se tasainen lasku pysähtyi ja kk:tisten pitäis alkaa tässä lähipäivinä... Kai sitä nestettä vaan kertyy niin paljon tai jotain :ashamed:
  2. O

maitoallergiaa?

Meidän lapsella on maitoallergia + on myös useille muille aineille allerginen. Allergiat näkyivät ainoastaan ihottumana ja iho myös jossain vaiheessa tulehtui. Lisäksi ihottumaa oli lähinnä vain kasvoissa, joten ihan heti ei allergiaa epäilty. Prick-testit näyttivät monta allergiaa ja nyt iho on...
  3. O

Lämmitättekö maidon?

siis soijatuttelia piti sanomani..
  4. O

Lämmitättekö maidon?

Meillä lapsi vasta 10 kk, mutta soijamaitoa ei ole koskaan hänelle lämmitetty. Huoneenlämpöisenä tykkää juoda.
  5. O

Allergisen lapsen kanssa lomalle

Meillä on 10 kk vanha moniallergikko lapsi eli kotimaiset viljat, riisi, maissi, kananmuna, maito ja jotkut hedelmät ei käy. Miten olette järjestäneet allergisen lapsen ruokailun ulkomailla? Jonnekin lomalle tekisi mieli, mutta ruokailu mietityttää. Korvikemaidon saan kyllä sekoitettua...
  6. O

Kertokaa

Mä en suosittele välttämättä Nutrilettia, koska itse käytän Twin Fast- merkkistä aterian korviketta. Siitä tulee paljon kylläisempi olo, kun Nutriletista (olen kokeillut) ja siinä kerta-annos on halvempi. Muistaakseni yksi Nutrilet-juoma maksaa 2,50 euron paikkeilla ja tämä Twin Fast...
  7. O

itku

syötkö paljon perunaa/pastaa/leipää aterioiden yhteydessä? Niistä kannattaa tinkiä, lisää muita kasviksia. Entäs ootko muistanu juoda pari-kolme litraa vettä per päivä? Sekin voi jumittaa jos juo liian vähän.
  8. O

Millä metodilla laihdutat?

mä on vähähiilarisella ruokavaliolla. =)
  9. O

marrasmammoja -04

\ Meillä sama synttäripäivä tytöllä. 3kk neuvolassa 5480g ja 62 cm. Rintamaidolla eteenpäin porskuttaa tämä tyttö ja on erittäin aurinkoinen ja kiltti. Kovasti jo jokeltelee. Jänteväksi ja virkeäksi kehuttiin neuvolassa. :)
  10. O

Ette usko!!

Olipa aivan ihanaa käydä vaateostoksilla. Hame oli koko 40 ja housut 42. Olin ihan varma sovituskoppiin mennessä ettei hame mahdu päälle, mut ihanaa, se mahtui ja oli aivan sopiva! =) Samoin housuissa. Otin ensin kokoa 46 ja aattelin että voivat vähän puristaa vatsan kohdalta. Olipa uskomaton...
  11. O

Putoaa, putoaa...

Mä olen laihtunut 3 viikossa 5 kiloa ja joka päivä olen syönyt 2-3 palaa tummaa suklaata :p
  12. O

Linkkivinkki :)

Nostan!!! :attn: :attn: :attn:
  13. O

kcal

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl Täällä pystyy laskemaan kokonaisenergian kulutuksen ym. Itse käytän tätä päivittäin :D
  14. O

taas ihottumasta...

Myös meidän pojulla oli ihan vauvana hikinäppylöitä kasvoissa ja kaulalla. Myöhemmin kasvoissa muuttui pahaksi ihottumaksi ja sitten todettiin moniallergikoksi. Toivottavasti ei kuitenkaan näin ole teidän kohdalla. Pienillähän saattaa olla noita hikinäppylöitä muutenkin ja tosiaan iholle jäänyt...
  15. O

Hei! Allergisten lasten äidit!

Meillä käy peruna, kana, sianliha, kala ja päärynä. Lisäksi syö oikein mielellään tattaripuuroa..Meillä kun ei kotimaisten viljojen lisäksi käy riisi tai maissi. Kaikesta muusta tuntuu tulevan oireita.
  16. O

KILOPINO vk5

hei, ollaan melkein samoissa lukemissa! Mulla oli aamupaino 85,2 eli kilo vähemmän kuin viime viikolla! =) Mulla meni viime viikkokin ihan hienosti, ei tullu repsahduksia yhtään. Hyvillä mielin eteenpäin. Kovasti tsemppiä kaikille muillekkin kilojensa kanssa kamppaileville! Periksi ei anneta...
  17. O

märkärupi

Meillä oli märkärupea naamassa ja parani vasta kahden antibioottikuurin jälkeen ja samalla piti laittaa vielä kortisonivoidetta. Iho tosin oli päässyt aika pahaksi kasvoissa.
  18. O

Tuolla sivustolla pystyy laskemaan kokonaisenergiakulutuksen/pvä. Sieltä näkee, kuinka paljon saa tulla kaloreita, kuinka paljon mikäkin liikunta kuluttaa ja sieltä pystyy laskemaan koko päivän syömisten kalorimäärän. :attn:
  19. O

Millä metodilla laihdutat?

Vähemmän kaloreita ruuasta, kun mitä kulutan. Kevyttä ruokaa, paljon paljon kasviksia ja vähärasvaista lihaa (5%ruokakermaa unohtamatta B) ) Painoa pudonnut viikossa 3kg :wave: Suurena apuna ollut sivusto: http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
  20. O

Vasta tuosta linkistä tajusin, miten helposti niitä kaloreita tulee, vaikka kuinka "kevyesti" syö... :whistle: Ja sen tarvittavan liikunnan määrän saa siitä heti selville... Vaikka itse syön noin 1000kcal:ia päivässä ja yritän liikkua tarpeeksi (reipasta kävelyä) niin ei ne kilot vauhdilla...

Yhteistyössä