Hakutulokset

1. N

**Helmikuun Helmet 2008**

Juhannuspäivää! Mulla just toisin päin ettei näy ollenkaa vaikka asukkeja kaksi. Siis littana maha. Mieskin ihmettelee kun edellisistä oli pömppää jo näillä viikoilla. Ultra oli mulla siis 6+3 ja pääperämitta a-vauvalla 4,5mm ja b-vauvalla 5,2mm. vastasivat 6+2. Luulis et kohta alkais mullakin...
  2. N

Täällä vielä pääpyörällä ja ajatukset vaan kaksosissa. Meidän perhe myös kotona kun mies menee huomenna töihin. Kivaa Juhannusta kaikille!
  3. N

Kiitos onnitteluista! c81: Mulla jopa vähemmän oireita kuin edellisissä raskauksissa. Aamulla paha olo ja menee lounaan jälkeen ohi. Yhtään ei väsytä.Tytöistä olin ihan väsy kokoajan. Kylmä on kokoajan. Mahakaan ei yhtään turvonnut/pöhöttynyt. Mutta varmaan nyt sit pian alkaa kasvaa kahden edestä.
  4. N

Kävin ultrassa. Yhden sijasta 2 elävää alkiota. Ovat omissa pusseissaan ja omat istukat. Sydämet sykki. Mä oon ihan sekaisin. Mies vähän rauhallisempi. Ei ole kaksosia suvussa ja on siis saaneet alkunsa ilman hoitoja. :whistle: Nyt täytyy mennä taas rauhoittuu ja käymään asiaa läpi. meillä...
  5. N

Tervetuloa uudet mukaan! Mulla tänään jo se eka ultra klo13. niin kuin kirjoitin aikasemmin lääkäri päätti lähtee lomille ja aika vaihtu mulla tähän päivään eli 6+3, joten toivottavasti näkyis sykekin.
  6. N

Täällä aamuisin ennen aamiasta paha olo mut syötyä helpottaa. c81: mulla ei kasvanut kahdessa aikasemmassa yhtään rinnat odotus aikana vasta kun syntyneet ja maito nousi. Nyt ei myöskään vielä muutosta rinnoista. Eipä oo tarvinu ostaa rintsikoita raskausaikana. Oon ollut ihan tyytyväinen...
  7. N

Työgalluppiin: Mulla ollut vaki työ vuodesta -99. Esikoisen syntymän jälkeen oli pakko palata tekemään töitä kun ei ollut vielä mahdollisuutta saada samaa äitiysrahaa jos syntyy 3v sisällä uusi vauva. Tullut uudistus vasta nyt vähän aikaa sitten. Mun työ sellainen että pystyin tekeemään...
  8. N

Meillevauva: Onko sulla mahdollisuutta aikaistaa sitä ekaa ultraa? Saattais näkyä sydän 6+1? Tai sit jos sun lähellä on äitiyspoli (en muista missäpäin asut,pääkaupunkiseutu?) vois kyllä varmaan käydä katsastamassa tilanne siellä. Ja sanoa et on vähän väliä vuotanut. Toi on stressaavaa, saisit...
  9. N

Oksettava aamu mut aamupalan jälkeen helpotti. Eilen oli pakko saada salmiakkia,nam! Babygirl: tuskin siitä mitään haittaa on jos käyt siellä ekassa neuvolassa siellä tulevassa vanhassa paikassa ja sit varailet uuden ajan uuteen paikkaan. Jos halu on kova mennä mene ihmeessä. Jijope...
  10. N

Täällä pientä pahoinvointia, palelemista, mutta ei väsymystä. Viimeisimpään galluppiin että täällä kaikki raskaudet hyvin toivottuja. Meillä kaikki raskaudet saaneet alkunsa nopeesti. Äitee2: Tosi huonosti sun sisko käyttäytyy sua kohtaan. En itse sietäis ollenkaan ja antaisin varmaan tulla...
  11. N

Eli alkuraskauden seerumiseulassa tutkitaan kahden eri aineen pitoisuutta.(istukkahormooni ja raskauteen liittyvä plasman proteiini A eli PAPP-A ). Näiden aineiden muutosten avulla lasketaan Downin oireyhtymän tilastollinen todennäköisyys. Raskauden kestoon nähden pieni PAPP-A seerumipitoisuus...
  12. N

Täällä pientä pahoinvointia mutta ei hälyttävää.Väsymystä ei ole, onneksi. Meillä 5v hääpäivä elokuussa. Yhdessä ollaan oltu 7v mutta tunnettu 24v toisemme. Samasta koulusta ja asuttu lähellä. Hauskasti. Esikoinen sai alkunsa romanttisesti häämatkalla. Onko teistä kukaan kerennyt miettiä sitä...
  13. N

No nyt sit alko mullakin se huono olo. Äklöttää ja huippaa. Saattaa johtua eilisestä työväsymyksestä ja helpottaa tai nyt tuli sit useamman viikon huonovointisuus jäädäkseen. Nyt jotain syömään jos auttais!
  14. N

Voi Amalia. :hug: tosi harmi!!! Jaksamisia! Mulla eilen tappopäivä töissä. Oli niin pitkä (12h).Vähällä ruoalla. Ihmettelen sitä ettei tullut pahaolo eikä väsyttänyt kuin vasta pääsin kotiin. Nukuinkin viime yönä sit 11h. Eli oireettomana mennään edelleen eteenpäin. Iltasin tulee aina kyllä...
  15. N

Mullakin tulee ulos vauhdikkasti joka päivä. Melkein heti kun on syönyt varsinkin aamu-aamupv. Kestänyt jo yli viikon. Mullekin uutta. ei ollut edellisissä.Toivottavasti ravinnot kerkeis kuitenkin imeytyy ettei ihan suoranaputkena tule ulos. Muuten ollaan kohta tosi heikos kunnos ja ei...
  16. N

Ihanaa kun välillä sataa. Virkistää kivasti. Täällä myös ultraan kun 7+1. Kahdesta ensimmäisestä raskaudesta kerrottiin aika alkuvaiheilla raskaudesta kun olin niin kärttynen ja väsynyt et olisivat arvannut muutenkin. Nyt odotellaan jonkin aikaa kun olen vielä ihme kyllä ihan littana. ja kun ei...
  17. N

Eli täällä pääkaupunkiseudulla minä ja mieheni 30v. Tytöt meillä 4v ja 2v. Jahvetti: kyseltiin myös tytöiltämme että olisiko kiva saada vauva.Tuli molemmilta että joo ja haluuvat pojan. vanhempi perusteli että isä ei olis yksin mies talossa. :laugh:
  18. N

Nipsuli: Mulla myös viimeiset menkat oli 7.5 joten laskettu 11.2 eli tänään tosiaan 5+0. Ultraan kannattaa tosiaan mennä varmaan aikasintaan ensi viikolla jolloin olis 7rvko menossa niin sydän syke näkyis. Kun käy www.tekay.fi sivuilla niin siellä tieto et meillä näkyis sydämen syke jo16.6 mut...
  19. N

Meillevauva: Sun raskauden kestolla ne pystyy näkemään onko kohdun sisällä eli et vuoto ei johtuis ainakaan kohdun ulkopuolisesta. Ja kyllä varmaan vuotokohtaa(kohdusta,seinämästä ). Loppu viikosta saattais kuulua jo sydänäänetkin. Mä kyllä luulen ettei sulla hätää ole ja loppuu varmaan parin...
  20. N

Hissukka: Mulla takana myös kaksi sektiota perätilojen takia. Toisessa yritettiin perätilassa alatiesynnytystä mutta kun ei käynnistynyt leikattiin lopulta. Mulla samanlailla kuin Äitee2:lla et haava kipuili vähän n10-15rvko:lla. Loppu raskaudessa ei oireillut mitenkään. Meillevauva: Jos sulla...

Yhteistyössä