Hakutulokset

1. N

**Helmikuun Helmet 2008**

Sutska: alavatsa kivut alkuraskaudessa johtuu verekkyyden lisääntymisestä kohdussa ja kohdun kasvamisesta. Voi olla hyvinkin kipeitä ainakin mulla esikoisesta todella todella kipee alavatsa. Välillä myös repäisykipuja kun nousi suoraan ylös,aivasti tai yski. yksilöllisesti kestää. mulla...
  2. N

Täällä tuli eilen illalla rinnat ja alavatsa tosi kipeiksi. Yöllä vessaan mennessä tuli repäisykipuja. Jee, jotain oireita raskauteen! Nyt lämpöisestä päivästä nauttimaan.
  3. N

Moi! Täällä jatkuu oireeton raskaus.Tänään siis (4+4). Varasin myös neuvolan kun kumminkin heinäkuussa henkilökunta lomilla suurinosa.Sain sen 10.7 eli silloin olis 9+1. Menen myös yksityiselle ultraan juhannuksen jälkeen tarkastaa että kaikki hyvin ja eloa masussa. Kiva että on tullut taas...
  4. N

Joo, olisin myös hyvin tyytyväinen jos olis näin oireeton raskaus ainakin tää alkuvaihe, kun tytötkin vilpertti-iässä ja töitä pitäis jaksaa tehdä. ( Ei oo sitä väsymystä ikävä.) Täytyy nyt yrittää luottaa et kaikki kumminkin hyvin! Aika näyttää!
  5. N

Toivottavati jalka paranee pian ja ei tarvis röntgeneissä juosta. Onko sulla vielä kauan sairasloma? Sulla on myös aika oireeton raskaus? Mäkin mietin tota alavatsa kipua et kun on kaksi kertaa kohtu venynyt jo, et jos nyt ei siksi pahoja kipuja ja "repäisykipuja".
  6. N

Aamuaalto, kyllä vaan jutskattiin kun olit emoliini.Mun piti laittaa ton Ninnan perään ykkönen kun ei päässyt pelkkänä Ninnana rekisteröitymään. HIENOA, että teilläkin onnisti! Olisin kysynyt onko muilla takana raskauksia missä ei alussa mitään oireita? Mun edellisissä oli heti jopa ennen...
  7. N

^^^ VIIKKO 23 ^^^

Syliapina, pidetään peukkoja ja hyvältähän toi nyt näyttää kun kp noin pitkällä. Mindi83, mullakaan ei edelleen mitään oireita,ainoastaan menkat jääny pois.Ehkä vähän heikotusta ja pyörrytystä mut kun on niin kuumakin.Mulla molemmista edellisistä raskauksista oli tässä vaiheessa (4+3)...
  8. N

Mä oon synnyttänyt 2 kertaa Jorvissa (tyttöjä)vaikka Kättäri olisi kyllä lyhimmän matkan päässä. Kun odotin esikoista kuulin niin paljon hyvää Jorvista ja kaikkein kodikkain naistenklinikkaan ja kättäriin verrattuna,VAIKKA ei sinne siis viihtymään olla menossakaan. Mulla oli loppu raskaudessa...
  9. N

^^^ VIIKKO 23 ^^^

Ikävä et putosit Rötväles!

Yhteistyössä