Hakutulokset

1. N

Tyttö tulee jos.....

Hei! Minulla on ollut juuri päinvastoin karvojen kasvun kanssa. Normaalisti hidas kasvu, mutta kahdessa odotuksessani alkoi karvankasvu kiihtyä että täytyi kyllä ajella usein. Tyttöjä tuli. Ihanaa odotusaikaa vaan kaikille!
  2. N

onko yleensä pienemmät vauvat itkusempia?

Esikoinen syntyi 39+0 3300g ja kuopus 40+5 2700g molemmat ovat olleet tosi rauhallisia ei todellakaan itkuisia vauvoja. Monia tekijöitä voi olla kyllä itkuisuuteen
  3. N

Liian pieni vauva....

Tipu82: Minkä kokoinen vauveli sulle syntyi? Kaikki varmaan hyvin. Kumpi tuli?
  4. N

G: paljonko olet saanut vauvan painoarvioksi rv 34-36 viikoilla?

Esikoistyttö 32+2 arvio 1900g, 36+1 2900g. Syntyi 39+0 ja oli 3300g ja 49 cm. Toisen tyttöni arvio 33+1 1800g, 35+0 1864g, 36+0 2200g, 37+5 2400g, 40+0 2700g syntyi 40+5 ja oli 2700g.
  5. N

Kovat vatsakivut rv4?

HIENOA RAITAPAITAINEN!!! Niin vähän uskalsin toivoakin. Nyt vaan rauhassa eteenpäin ja hyviä vointeja. =) =) =)
  6. N

Kovat vatsakivut rv4?

Raitapaitainen: joko olet testaillut?Täällä odotetaan mielenkiinnolla ja peukkuja pystyssä pidetään =)
  7. N

Kovat vatsakivut rv4?

Raitapaitainen: Onko tullut muita raskausoireita?rinnat arat, kylmä/viluttaa? Vieläkö kipuja?
  8. N

Koska toinen raskaus sektion jälkeen?

Mulle sanottiin esikoisen jälkeen että sektio haava kestää hyvin jo 6kk sen jälkeen uuden raskauden, mutta suositeltava olisi odottaa 1v ennenkuin alkaa yrittää. Joten heti kun esikoinen täytti vuoden aloitimme yrityksen ja onnistui eli tuli ikäeroa 1v10kk. jos kaikki hyvin ja uudella...
  9. N

Kovat vatsakivut rv4?

Minulla ainakin kun aloin odottaa esikoista alkoi heti viikko ovulaatiosta kovat alavatsakivut.(kohdun kasvukipuja)Ovat siis normaaleja. jollain ei tunnu ollenkaan jollain sietämättömän kipeät. Vatsa ei ollut sekaisin esikoisen eikä kuopuksen odotuksesta, mutta viime kesänä kun aloin odottaa...
  10. N

GALLUP raskaanaoleville

Vaikka en tällähetkellä olekaan raskaana vastaan kumminkin. Meilla 2 tyttöä -03,-05 ja molemmat saanut alkunsa heti ekasta kierrosta kun jätin pillerit.
  11. N

Vauvan painoarvioita rv:lla 36, noin?

Minun kuopusta ultrattiin loppuvaiheessa paljon kun oli keskivertoa pienempi.33+5 1864g,35+0 1864g eli kasvua 2vko:ssa tosi tosi vähän.Kyllä huolestutti. Sitten 36+5 2200g, 37+5 2400g, 40+0 2700g. Syntyi 40+5 ja oli 2700g ja 48,5cm täysin terve,pirteä tyttö.
  12. N

Miksi kääntämisyrityksestä on kieltäydytty?

Hei! Meillä yritettiin tehdä ulkokäännöstä 2003 rvko:lla 37. Esikoinen täydellisessä perätilassa. Aluksi oli ihan ok eikä sattunut, mutta sitten näytti ihan ulospäinkin että nyt vauva pistää hanttiin ja kovaa. Minua alkoi sattua ja tuskissa puristelin makuualustan sivuja. Onneksi oli fiksu...
  13. N

Kaksoset tulossa

Onneksi olkoon tuplista! Tiedän miltä sinusta tuntuu. Kesäkuussa yksityisellä varhaisultrassa selvisi mullekin että odotin kaksosia. Myös kaksi lasta ennestään ja kolmas oli toivottu. Menin ihan paniikkiin ja tuli kyllä valvottuja öitä. Mulla tosin päättyi odotus hyvin hyvin ikävästi. Kun...
  14. N

Liian pieni vauva....

mulla kuopuksen kanssa samanlainen tilanne. Tosin hälyytystä ei tullut sf-mitan takia aluksi vaan kun 33+0 totesin että vauveli ei liikkunut tarpeeksi. Jorvista kehoitettiin tulemaan ultraan kun soitin sinne.33+1 menin ultraan ja tietty vauveli alko sit liikkumaan aktiivisesti.Mutta huomattiin...
  15. N

Synnytys edessä rv15

Ensinnäkin olen hyvin hyvin pahoillani että teille kävi noin ikävästi! Onko sulla lääkkeellinen vai kaavinta edessä? Kun otat ensimmäisen lääkkeen mikä valmistelee kohtua ja kohdunsuuta synnytykseen sen pitäisi lopettaa jo sikiön elintoiminnot. Jos sulla lääkkeellinen tyhjennys se voi olla...
  16. N

**Helmikuun Helmet 2008**

Kiitos kaikille kannustuksesta ja haleista! Nyt kaikki ohi ja raskauteni päättynyt eli molemmat poissa. :'( tyhjä olo! Nyt vaan toipumista henkisesti ja fyysisesti. Tsemppiä teille kaikille odotuksiin!
  17. N

Täällä kaksosten odotus saanut ikävän lopun. Tänään kättärillä tutkimuksissa kun takana 2sektiota ja kohtu repesi toisessa sektiossa kun oli niin ohut ja mulla tosi pieni kohtu. kumminkin silloin oli kyse vaan 2700g vauvasta. Kohtu äärimmillään. Nyt tutkittu ja todettu olevan paljon riskejä...
  18. N

Äitee2, Olen todella todella pahoillani ja surullinen puolestanne :'( Voimia teidän perheelle!!! :hug:
  19. N

Pinoissa kaksosten odottajia?

Kiitos vastauksesta LiituraitaRuutupaita. Mielessä pyörii paljon, myös mahdolliset riskit ja jos syntyykin liian aikaisin yms. Onko sulla mennyt hyvin raskaus? Mielellään haluis vaihtaa kuulumisia.
  20. N

Pinoissa kaksosten odottajia?

Olen helmikuun odottajissa. to 21.6 6+3 ultrassa paljastui että odotan kaksosia. Ihan luonnonmukaisesti saivat alkunsa eikä suvussa yhtään kaksosia. Ovat omissa pusseissa ja suonikalvot erilliset. Meillä kaksi tyttöä 4v ja 2v ja pelko iski jaksamisesta. Mieheni on jo käsitellyt asian ja on...

Yhteistyössä