G: paljonko olet saanut vauvan painoarvioksi rv 34-36 viikoilla?

itse tässä mietin kun tänään sain rv 34+4 "siron tytön" painoarvioksi 2,7kg ja musta se kuulostaa aika isolta.

"siroksi" siis sanottu n 10 viikkoa sitten. eipä taida enään olla, tosin silloin jo epäilin miten kahdesta "isosta" vanhemmasta voi tulla mitään siroa. :LOL:

nyt mielenkiinnolla kuulisin teidän muiden painoarvioita, varsinkin 34-35 viikoilta?

kiitos :flower: :flower:

rv 34 oli vain 1,8kg, mutta onneksemme otti kasvuspurtin ja rv 36 arvio oli jo 2,6 kg...joten loppuakohden ei ole tarvinnut kokoa seurata, mutta jättiläistä tästä ei pitäisi tulla..meillä oli noilla viikoilla eri mittaaja, joten silläkin on ollut vaikutusta, vaikka ultraäänellä arviot tehtiinkin.

ootus rv 39!

36 plus 5 tehtiin kokoarvio ekasta ja se oli 3,5kg ja piti olla keskivartaloltaan pyöreä vauveli.. Tyttö synty 37 tasan ja paino oli 2900g ja kaukana keskivartalopyöreydestä. JA ultras itse ylilääkäri. Kirjoitin siksi, että joskus pelottelevat isoilla vauvoilla, mutta voivat erehtyä suuntaan ja toiseen . Minun tapauksessani se heitti 600g ja se on aikas paljo :whistle:

Esikko syntyi rv34 ja painoi 2010g. Kakkosen arvio oli rv34 3300g!!! ja aina puhuttiin etta kylla nyt tulee iso vauva. Synnyttyaan viikolla 38 painoi 2800g, etta siina se iso vauva sitten oli... eli taman mukaan vauva olisi ollut viimeisen kuukauden dieetilla ja puottanut 500g :LOL:

Yhteistyössä