Hakutulokset

1. O

Vähän hiilareita,mitä syötte?

Aamulla syön ruisleipää/puuroa, koska se pitää nälkää. Muuten syön vähärasvaista lihaa/kalaa/kanaa ja kasviksia :p Kastikkeista en ole oikein koskaan tykännyt, joten ne oli helppo jättää pois :whistle: Lisäksi syön Yosa-kauravalmistetta silloin tällöin, maito kun ei mulle sovi ollenkaan...
  2. O

Laiduttaneita??

Miten olette laihduttanut? Miten paljon? Missä ajassa? Itse korjasin vaan ruokavalion ja käyn 30-60min lenkillä 2 kertaa päivässä... saa nähdä kuin käy... :whistle:
  3. O

66kg LAIHDUTUS

Saako kysyä, että missä ajassa? =) Niin ja onnea painonpudotuksesta, itsellä vasta homma alussa, 35kg pitäis saada pois.
  4. O

Isosiskon kateus.

Meillä taas tuo 2½vuotias, kohta 3vkoa vanhan vauvan isosisko, taas suorastaan haluaa päiväkotiin... Aamulla tuli kamala itku, kun isi ei vienytkään päiväkotiin vaan neidin piti jäädä mun ja vauvan kanssa kotiin. Tyttö on siis 3päivää viikosta päiväkodissa =) Tämä päivä ollut jo tähän...
  5. O

Keliakian oireet

Tuleeko keliakian oireet ns. viiveellä? Laktoosista tulee oireet parin tunnin päästä, mutta miten tuon keliakian kanssa?? Kiitos vastauksista jo etukäteen :flower:
  6. O

UNIPALIKAT

\ Ap :attn:
  7. O

V.terapialla "käynnistys"?

Mulla tuota kokeiltiin pari kertaa, ei mitään tulosta \|O
  8. O

lokakuisten synnytystarinoita

Tiistaina 18.10. olin "lomalla" päivän, illalla menin takas sairaalaan Vauvan sydänäänikäyrä ei ollut häävi, todella tasainen liikkeistä huolimatta. Lisäksi paine oli lääkkeistä huolimatta liian korkea. Keskiviikkoaamuna lääkäri tuli sanomaan kahdeksan maissa, että lähden käynnistykseen ja niin...
  9. O

Vähäisin vaurioin synnytyksestä?

Onko muita, jotka on ns. päässeet helpolla synnytyksestä? Itse synnytin torstaina toisen lapsen ja nyt ei oikeastaan mistään huomaa, että olen synnyttyänyt, siis alapään suhteen ;) Esikoisen syntymästä välilihan leikkaushaava oli kipeä monta päivää ja sen jälkeen vielä tulehtui. Varmaan pari...
  10. O

Syntyneet Lokavauvat

13.9.Hiluska, poika 24.9.Fireangel, poika(38+6) 29.9.lokakuinen,poika(39+1) 29.9 poppeli,tyttö(39+2) 1.10.Hiiop, poika(la4.10) 50,5cm, 3970g 3.10. äitee80, poika (36+4) 3140g 47 cm, 3.10 ninetsu83, tyttö (38+6) 3080 g, 47 cm 4.10. Jane, tyttö (39+1) 5.10. äippä vm80,tyttö(38+6), 5.10 Siina,tyttö...
  11. O

1-vuotis kekkerit,meny?

1-VUOTIS KEKKERIT LÄHESTYY.MIKÄS VOIS OLLA MENY PIENEMILLE JA SUUREMMILLE HERKKUSUILLE?
  12. O

Mitä maksaa uudet Kuomat ?

Tarjoustalossa oli vähän halvemmat, muistaakseni 29,90 =)
  13. O

käynnistyksestä

Raskausmyrkytyksen takia esikoinen rv 40+1 täysin epäkypsästä tilanteesta.. Tyttö syntyi 20 tuntia ekan tabletin laitosta. Nyt saman oireet, mutta käynnistystä ei ainakaan vielä otettu edes harkintaan... \|O
  14. O

APUA..TIETÄÄKÖ KUKAAN??!

NOOOH... Mulle sanoi tänään nuori naislääkäri, että mikäli mun paineet ei laske (oli tänään luokkaa 150/100) niin aloitetaan verenpainelääkitys... \|O Mulla myös pissa plussalla jne. Rv tänään 39 tasan. Ei auttanut sekään, että esikoinen syntyi 20 tunnin päästä ekasta tabletinmurusta...
  15. O

Synnytyksen käynnistyminen seksillä..?

Meillä ei ainakaan tuonut minkäänlaista apua :headwall:
  16. O

käynnistyksestä

Raskausmyrkytyksen takia viikolla 40+1. Tabletti kohdunsuulle, siitä vuorokausi niin tyttö syntyi =)
  17. O

Voiko rask.myrk. oireet hävitä 3 päivässä?!

\ Tähän sen verran, että... -olin nukkunut ja syönyt ihan normaalisti, paineet olleet ennen viime perjantaita kokoajan 120-130/70-80 paikkeilla, nyt paineet oli lähemmäs 150/95. -mitään ilmavaivoja tms ei ollut, ne osaan kyllä jo tunnistaa Nämä asiat otin kyllä huomioon. Mutta ihan sama...
  18. O

\ Toki tuon ymmärrän. Mutta miten kaikki oireet voivat olla ensin päällä ja sitten ne häviää? Noooh... sinäänsä ihan sama, parempi tietenkin näin koska sairaalaan olisin joutunut lepoon jos oireet eivät olis hävinneet...
  19. O

Mä olen oikeasti vähän ihmeissäni... :ashamed:
  20. O

Pe olin ä.polilla, kaikkien mahdollisten r.myrkytysoireiden kanssa, mutta äsken neuvolassa kaikki hävinneet lukuunottamatta turvotusta (3 pvässä 700g)... Esikoisella oireet alkoi 32+ ja loppuivat synnytyssaliin

Yhteistyössä