V.terapialla "käynnistys"?

• Viestiketjun aloittaja ronja-86
  • Ensimmäinen viesti
ronja-86
Onko kenenkään synnytystä käynnistetty vyöhyketerapian avulla, tai onko yritetty? itse olen torstaina menossa ja kyseinen v.terapeutti on erikoistunut raskaana oleviin ja vauvoihin.. onnistuukohan? nyt rv 39+5 :)

ronja-86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 18:23 vieras kirjoitti:
Käynnistettiin vyöhyketerapialla v. 2000, onnistui ja synnytys oli loppujen lopuksi melko helppo ja nopea. Sain vyöhyketerapiaa myös synnytyksen jälkeen ja se nopeutti toipumista.
Kuinka nopeasti alkoi tapahtumaan käsittelyn jälkeen? :flower:

pihlanmamma
Kävin vyöhyketerapiassa koko raskausajan ja se todella helpotti oloa. Käynnistyksessä en käynyt, mutta ystäväni kävi ja muutaman päivän päästä synnytti.

Lähipiirissä on vyöhyketerapeutti.

Itselläni oli supistellut pari päivää silleen et "kohta vois tulla" tyyliin, mut ei mitään vakamavampaa et lähtisin synnärille. Sit torstai-iltana 19 aikaan minulle tehtiin "käynnistys" el paineltiin niitä kohdun pisteitä yms jalkapohjisa . Lähettiin synnärille muutaman supistuksen voimin. Mut käyrissä ei kunnon suppareita. Sit 22.30 alko TOSI KOVAT suppari joita tuli valehtelematta koko ajan. Poitsu synty sitten 00.10. Eli uskon ainakin itse että se hoito autto tuossa synnytyksen käynnistymisess ja se et se oli noin nopee. Ois varmaan syntynyt muutenkin tuona päivänä, mutta ehkä pidemmän kaavan mukaan.

Parilla muullakin tutulla auttanut seuraavan vuorokauden sisällä.

Yhteistyössä