Hakutulokset

1. O

missä menee raja isovanhempien innolla

Kuulostaa kyllä aika rasittavalta. Ja kauheelta se että miehesi asettuu mieluummin omien vanhempiensa puolelle kuin sinun.. Mä olen oman miehen kanssa puhunut vastaavasta nyt kun esikoinen olis haaveissa. Siis etukäteen jo kun satun tietämään nuo miehen vanhemmat aika hössöttäviksi tapauksiksi...
  2. O

Skoda Octavia farmari

Onko Tiuhka jo tutustunut kunnolla uuteen autoon? Oletteko olleet tyytyväisiä? Lupailit kommentteja kun olette hiukan testanneet.. Sain jopa aikaiseksi rekisteröityä eli ketjun aloittaja olen uudella nimellä..
  3. O

Callanetics: 10vuotta nuoremmaksi 10tunnissa

Pinoon ja kokemuksia kehiin kaikki jotka tuon kirjan mukaan treenanneet! Tuliko tuloksia? Kuinka nopeasti? Mitkä olivat mielestänne vaikeita liikkeitä? Onko kukaan treenannut niin että ensin pelkästään esim. vatsaa ja sitten vasta lantio/reidet? Tai vaikka vuorotellen? Vai tekeekö kaikki tunnin...
  4. O

Salasuhde

Hienoa Kiira, olet ratkaissut asian niinkuin aikuisen ihmisen kuuluukin. Myös ex-vaimolla tuntuu olevan järkevä ote asiaan, tuollaisia exiä lisää ; ) Nyt kaikki tietävät missä mennään, kaikilla on oikeus siihen. Miestäsi varmaan hieman hävettää oma juonittelunsa, mutta hänellä on siihen omat...
  5. O

Salasuhde

\ Olet oikeassa, keskustelu kannattaa lopettaa tähän, koska olemme tässä asiassa aika eri aaltopituudella. Toisaalta, on oikein hyvä nähdä asioita monelta kantilta ja kyseenalaistaa omia ja toisten ajatuksia. Tuo satuttamisasia riippuu pajon casesta ja siinä olevista ihmisistä.Itse en...
  6. O

Salasuhde

\ Entäs sit jos tahtoo? Etkö itse ole tahtonut koskaan mitään kiellettyä? Oikeassa olet, että nämä oppii sitten kun kolahtaa. Mutta ei välttämättä oppiminen ole sitä, että alkaa moralisoimaan, vaan kolahtaminen voi opettaa avartamaan ja selviytymään. Itselleni se aikoinaan opetti sen, ettei...
  7. O

Salasuhde

\ Pettää, ehkä ei. Jotkut ihmiset oppivat virheistään, jotkut eivät. Sama se on kaikkien ihmisten kanssa, kaikissa asioissa. Eivät nämä kerran naimisissa olleet miehet ole sen kummallisempia kuin naimattomatkaan miehet. Kaikilla on petetyksi tulemisen mahdollisuus ihan yhtä suuri, on se...
  8. O

Salasuhde

\ Se kuka on tyhmä, riippuu siitä keneltä kysyy. Yhtä tyhmähän sinä olet kun katselet miestä, jolla on toinenkin suhde. Pidät avioliittoa yllä, joka ei ole kahden liitto, vaan siinä on nyt kolmaskin osapuoli. Ette edes puhu avioliitossanne tärkeistä asioista, onko se säilyttämisen arvoinen...
  9. O

Salasuhde

\ Ensiksikin täytyy sanoa että ignooraa kaikki nuo moralisoivat kommentit. Eivät tiedä mistä puhuvat.. Ja tottakai voimme yhteen ääneen myöntää, ettei ole moraalista alkaa pelehtiä varatun miehen kanssa, rakastumisesta puhumattakaan. Mutta kun tässä maailmassa on tosi tosi harva ihminen joka...
  10. O

Salasuhde

Jos olisin paikallasi, harkitsisin miehen "vaimolle" paljastautumista. Eihän sinulla ole paljon menetettävääkään, jos tämä kerran rassaa niin paljon, että harkitset suhteen lopettamista. Mielestäni miehen "vaimo" ansaitsee tietää totuuden, sinä ansaitset tulla julki ja näkyväksi ja...
  11. O

Miehen ex "veti herneen nenään"

Ei noiden joidenkin exien ajatusmaailmaa voi ymmärtää. Meilläkin miehen exä otti herneen nenään kun me aloimme kulkea yhdessä, vietimme lomaa yhdessä, lähdimme ekalle yhteiselle matkalle, lähdimme muille matkoille, vastasin mieheni puhelimeen, myimme asuntomme, aloimme rakentaa, muutimme yhteen...
  12. O

ei omena kauas puusta putoa

Ymmärrän enemmän kuin 100 % että haluaisit pojasta eroon. Niin kaikki tekisivät joille poika ei ole oma. Omaa lasta on kestettävä ja rakastettavakin, vaikka olisi minkälainen hörhö. Mutta toisien tyhmästi käyttäytyviä pentuja ei pysty rakastamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni poika...
  13. O

miksi mieheni ex vihaa minua?

Tämä keskustelu on niin tyhmää, ettei siihen kannata ottaa ollenkaan osaa :/
  14. O

Lempiruokapino

TÄYTETYT PAPRIKAT 2kpl Paprikaa punainen ja keltainen 1pkt Pekonia 1tlk Herkkusieniä viipaleina (pieni purkki) tomaattia juustoraastetta Halkaise paprikat puolikkaiksi ja poista siemenkota ja siemenet. Leikkaa pekonit pieniksi palasiksi ja paista paloja pannulla melkein rapeiksi. Valuta...
  15. O

kihomatoriesa

Hei, nythän on tosi hyvät kelit olleet tuuletella petivaatteita. Patjoja myöten vaan kaikki pihalle pakkaseen useaksi tunniksi. Samoin voi tehdä myös leluille. Peset kaikki lelut ensin ja sitten ulos! Kyllä vermox on tehonnut parhaiten ainakin meidän lapsille! Oon kuullut myös et lapsi voi saada...
  16. O

5v. mitä synttäri lahjaks?

No meidän neidille kelpasi barbit. Myös kaikki puuhakirjat, kiiltokuvat, piirtämistarvikkeet jne ovat tervetulleita. Toiminnallinen lahja vois olla kans hyvä idea.
  17. O

Yökastelua

Heipä hei! Meidän nelivuotias poika pissii sänkyyn edelleen silloin tällöin. Olemme kokeilleet monenlaisia konsteja sen loppumiseksi. Emme juota illalla kovin paljon ja käytämme lasta pissillä vielä nukahtamisen jälkeen, yleensä 3-4 tunnin yöunien jälkeen. Ollaan myös yritetty rauhoitella lasten...
  18. O

Paras peppurasva ?

Ehdottomasti Natusanin sinkkivoide! Auttaa myös muuallekin kuin peppuun. Kahdelle lapselle olen laittanut myös kaulaan kun on vauvana hautunut!
  19. O

Paikkakuntagallup

Leppävirralta, Pohjois-Savosta!
  20. O

-05 syntyneet

Tyttö syntyi 15.2 (3490/49).

Yhteistyössä