Hakutulokset

1. A

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Moikka kaikille, onpas täällä paljon uusia, tervetuloa! Mahasta: Kamalaa, nytkö se jo pullahti? Jumpassa housut kirrasivat ja joo-ooo peilistähän tuon näkee... Miehen mukaan ei kyllä vielä näy ja vanhat vaatteet on ihan ok päällä. Tuplarattaista meillä 4 ja 1 vuotiaat lapset, ei siis...
  2. A

Moikka! Mä olen kertonut muutamille ihmisille, lähinnä niille joille jo kerroin aikaisemmin kun luulin olevani raskaana.. meillä siis kävi niin, että minulla oli oireet ja kuukautiset myöhässä, mutta en ollutkaan sitten raskaana. Kerroin muutamalle ystävälle kun hädissäni olin. Ja nämä samat...
  3. A

Meidän pikkulikka (1v) oli aamulla kuumeessa ja jäin kotiin hänen kanssaan. Melkoista huutoa on koko päivä ollut. Meillä on tutti ollut pois nyt kolmisen viikkoa, mutta oli pakko kaivaa se esiin.. johan vähän rauhoittui. Tänään mua ei oo palellu niin paljon, kuin muina päivinä. Oon käyny...
  4. A

Tervetuloa uusille! ellamae, miten sut on yritetty pakottaa sokerirasitukseen, kun mulle ei ole siitä sanottu mitään, vaikka painoa on tullut kahdessa edellisessä raskaudessa 20kg lisää??! Nyt mä oon 174cm pitkä ja paino on 72kg eli ihan normimitoissa. Mä mietin kans kovasti, kuinka pitää...
  5. A

ellamae, minua palelee myös koko ajan! Tosin en ajatellut sen olevan raskausoire! Aikaisemmissa raskauksissa olen ollut alkuraskauden todella, todella väsynyt ja huono-oloinen. Painoa on tullut reilu 20 kiloa! Kaikki on aina saatu pois, ei siinä, mutta nyt en haluaisi lihoa niin paljon...
  6. A

Olipa ilo huomata, että täällä oli jo useita syysvauvaa odottavia! Itse plussasin pari päivää sitten ja laskurilla sain la:ksi 8.9. Meillä on poika 03/08 ja tyttö 12/10 eli kolmatta odotetaan. Kolmosta ei tarvinnnut odotella alulle pitkään, ihan ekasta kierrosta tärppäsi. Rintojen nippailun...
  7. A

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

Onnea taas kaikille vauvautuneille! Mä oon niin hermostunut etten muista teidän muiden jutuista yhtään mitään! Täytyy sanoa, että tuolla FB:n puolella tulee lojuttua enemmän. Sinne nyt vaan loputkin! Omaa napaa sen verran että viikonlopun jälkeen ei ole juuri supistellut, mutta tänään nyt...
  8. A

Niin ja onnea kaikille vauvautuineille!!!!!!
  9. A

Huomenta! Eilen tuli pistäydyttyä TAYSSISSA näytillä kun taas supisteli aamu kolmesta lähtien 10min välien. Mulla oli sellanen tunne, että kun pierasen niin se syntyy eli en malttanut odotella kotona ja halusin tilanteen tarkistuksen kun edellisestä kontrollista oli kuitenkin kolmisen...
  10. A

Onnea Jääräpää ja Mamaread ! Mun supparit loppu kokonaan eilen iltapäivällä, illalla tuli muutama ja yöllä heräsin pariin aikas kivuliaaseen supistukseen. Nyt on päivän mittaan tullut muutamia. Eilen bongasin limatulppaa, mitä en aiemmassa raskaudessa huomannut. Hitto kun mua pelottaa, että...
  11. A

Tulin ihan vaan poksahtelemaan tänne! Mulla on supistellut aamu kolmesta lähtien noin 10 minuutin välein, saapas nähdä mitä tapahtuu. Eipä muuta nyt jaksa :) Anabela ja POKS 38!!
  12. A

Täällä on takana huonosti nukuttu yö. Ei sillä että olisi ollut mitään oloja, ei vaan tullut uni. Esikoinen oli kotona edellisen päivän tarhan sijaan ja nukuin hänen kanssaan melkein kolmen tunnin päikkärit.. sen siitä saa! No nyt väsyttää ihan sikana! Mulla supisteli ja kipuili koko...
  13. A

Voi kuinka ihanaa, kun on syntynyt niin paljon vauvoja! Onnea kaikille ja kiitos synnytystarinoista, niitä on ihana lukea! Meillä oli vieraita viikonloppuna ja olin illat aivan poikki seurustelusta ja ruuan laitosta. Onhan se toisaalta kiva kun on seuraa ja saa muuta ajateltavaa, mutta...
  14. A

Jääräpää ; mulla on tuon viimeisen s:n kanssa sama homma, etten oo uskaltanu ottaa käyttöön :laugh: Nyt tänä viikonloppuna vauva ei saa syntyä, sillä ei ole lapsen kaitsijaa, mutta ensi viikolla voisi kokeilla. Hmmm. Mulla on paikat sen verran jo kypsyneet, että se saattaisi edesauttaakin...
  15. A

Paljon onnea Azalealle!! Ja Klementinelle LA:n saavuttaamisesta =) Täällä poksutaan viikkoa 37! Ei mitään uutta länsirintamalla, samaa vanhaa. Ei passaa kauheasti odotella synnyttävänsä, sillä tämähän voi hyvinkin mennä ensi vuoden puolelle -tai sitten ei. Ärsyttää tuo neuvolan porukka...
  16. A

Azalealla taitaa olla lähtö lähellä ellei ole jo lähtenyt, jännää! Taitaa olla lapsivettä mitä tulee, aika selkeesti =) Mulla oli eilen neuvola, hb oli noussut itsekseen 120, aiemmin keikkunut 112 paikkeella lisäraudalla. Nyt rauta loppui muutamia päiviä sitten eli ei tarvi ostaa lisää...
  17. A

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Huomenta! Mä herään aina aika aikaisin, koska esikoinenkin herää ja lähtee tarhaan. Tänään olisin halunnut pitää pojan kotona, mutta eilen iskiaskivut yltyivät niin pahoiksi, etten päässyt sängystä ylös! Apua! Synnytyksestä ja sen alkamisesta: Oikeastaan tuo esikoisen synnytys oli ihan...
  18. A

Vai että on lapsettomilla tylsää! Niin on kyllä mullakin, saakelin iskias on niin pahana, että en pysty lähtemään mihinkään. Heti kun kävelen 30metriä, tuska on omassa luokassaan. Eilen tuntu ihan hyvältä ja lähdettiin porukalla sittariin. Virhe! Nojailin ostoskärryihin ja matelin ensimmäiselle...
  19. A

Heipat kaikille taas! Viime yö meni ihan harakoille, nukahdin 12 aikaan ja heräsin kello 03.19. Valvoskelin tunnin, join lämmintä kaakaota ja nukahdin viimein viiden aikaan. Tällä välin supisteli muutamia kertoja säännöllisesti ja alkoi tietysti hermostuttamaan ja mietityttämään synnytys...
  20. A

Onnea vaan vauvautuneille! Kauheasti oli taas tullut tekstiä, tässä jotain mitä jäi mieleen.. :) Esikoisen vaatteet me ollaan suurimmaksi osaksi saatu tai hankittu käytettynä. Kirppareilta tulee ostettua käyttövaatetta ja lähipiirissä on muutamia hieman vanhempia poikia, joilta ollaan...

Yhteistyössä