Hakutulokset

1. N

Heinäkuiset 2021

Nyt vaunulenkillä huomasin tänne tulla ja tännehän on tullut kuulumisia :) usein vaunulenkit mun ainoa "oma aika" päivisin kun mies on töissä.. silloin vauvat nukkuu yhtä aikaa ja enemmän kuin minitorkut. Eli sen vaunulenkin keston :/ kiva kuulla @Toiveikas21 että teillä vauva hyvin kasvaa...
  2. N

Heinäkuiset 2021

Onnea @Sinpuli ja @Toiveikas21 ❤️
  3. N

Heinäkuiset 2021

Suuret onnittelut molemmille @Sannaap123 ja @Eepinen pikkuisista! ❤️
  4. N

Heinäkuiset 2021

Me kotiuduttiin maanantaina ja on kyllä ollut paljon uuden opettelua. Onneksi mies oli mun kanssa osastolla perhehuoneessa niin molemmat oltiin jo opeteltu hoivaamaan vauvoja vuorokauden ympäri. Kotona hommat lähti sitten hyvin käyntiin. Ei vaan oltu osattu varautua siihen pullojen määrän...
  5. N

Heinäkuiset 2021

Tänne saatiin viime torstaina tyttö ja poika syliin❤️ molemmat vähän alle 2,5 kg kirppuja. Vauvat on terveitä ja itsekin olen nopeaa palautunut sektiosta. Voi kuinka rakastunut olo on! Ja väsynyt :D Mulla alkoi maitokin nousta jo kivasti ja kummatkin tykkää tissitellä ❤️. Nyt vielä odotellaan...
  6. N

Heinäkuiset 2021

Täällä on tehty viimeisiä valmisteluja vauvoja varten ja nyt alkaa jo tosissaan jännittää synnytys, mutta hyvällä tavalla :) Tänään liitoskivut ja paine alavatsalla saavutti ihan uuden tason, huh! Tänne ei pahemmin onneksi helteet osuneet vaan myrskyt veivät ne mennessään ennen kuin ehti...
  7. N

Heinäkuiset 2021

Lämpimät onnittelut @Oliivi3! @Toiveikas21 mulle annettiin ohjeeksi seurata vain verenpainetta ja jos jää alapaine toistuvasti sinne 95 tienoille niin pitää olla yhteydessä. Sektioaika saatiin kyllä :) päätettiin ettei kerrota sitä vielä kellekään. Epäilen että läheiset (isovanhemmat kröhöm)...
  8. N

Heinäkuiset 2021

Toivottavasti tosiaan tuollaista kuin siskollasi :) ei ainakaan muita pre-eklampsiaan viittaavia oireita ole ilmaantunut.
  9. N

Heinäkuiset 2021

Täällä olo on jo todella raskas. Vatsa on todella painava, enkä jaksa liikkua kuin vessaan yms pakolliset. Öisin herään sen kymmenen kertaa vessaan(noin 4-5 krt) tai kääntämään kylkeä lonkkien polttelun vuoksi, joka ollut kiusana jo vuoden alusta, kraah. Synnytystavaksi on varmistunut sektio...
  10. N

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina Onnea ja ihania vauvantuoksuisia hetkiä ♡
  11. N

Heinäkuiset 2021

Ooo, kuinka jännää! Tsemppiä ❤️
  12. N

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina no ei sullakaan pitkään enää tarvitse odotella!❤️ Samoja asioita jännitän täällä. Toivon ettei synnytys ala kotona, vaan käynnistyksellä/suunnitellulla sektiolla.
  13. N

Heinäkuiset 2021

Turvotus on täälläkin aika kauheaa välillä. Naamaa ei kohta tunnista enää omaksi ja etenkin öisin sormet on niin nakit, ettei ne ole lähellekään menossa nyrkkiin ja nivelet on arat. Äitipolilta sanoivat että on ihan normaalia kun kohtu painaa jo niin paljon ettei nesteet kierrä normaalisti...
  14. N

Heinäkuiset 2021

Labra-arvot oli normaalit! Toivottavasti tämä kuitenkin helpottaa viimeistään synnytykseen, vaikka ei nyt raskaushepatoosia olekaan. Ainakin sitten saa tehokkaammat voiteet käyttöön :)
  15. N

Heinäkuiset 2021

Mullakin on raskauden aikana tullut luomia ja paljon kaulaan, mutta myös rintakehän alueelle. Lähtikö ne sulla pois raskauden jälkeen vai jäikö pysyviksi? Luin jostain, että saattaisivat lähteäkin. Kaikkea tämä raskaus tuokin tullessaan :D
  16. N

Heinäkuiset 2021

Katsoin sairaalan ohjekirjasta, että menee kaksi arkipäivää vastauksissa. Varmaan labrahoitaja muisti väärin :)
  17. N

Heinäkuiset 2021

Labrahoitajan mukaan vastaukset tulis tänään, mutta ei kyllä vielä kantaan ole tullut ja polikin mennyt kiinni.
  18. N

Heinäkuiset 2021

Kyllä täälläkin vielä yhtenä kappaleena ollaan :). Nyt aika jännät paikat jo, kun paikkojen todettiin kypsyneen. Tutkimus teki niin kipeää, että aika hankalaa oli tutkia. Ei ole aiemmin sattunut ollenkaan. Nyt vaan makoilen, ettei paikat kypsyisi niin nopeaa. Olivat noin 2 kg molemmat ja...
  19. N

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina täällä on tosiaan kohta kaksi viikkoa lepäilty tylsistymiseen saakka lääkärin määräyksestä :D Mutta nyt tosiaan vaatteiden pukeminen ilman puolison apua on jo aika hyvä saavutus, mikä sekään ei aina onnistu. Voimia sinullekin kipujen kanssa <3 Synnytystavasta mulla olis toiveena...
  20. N

Heinäkuiset 2021

Nyt kyllä alkaa todella olla tukalat oltavat :O Ja nuo alavatsan repivät kivut on kyllä kauheita, mitä muutkin ovat kuvailleet :S Mulla seuraava äitipoli tällä viikolla ja kätilö vähän lupaili, että nyt katsottaisiin jo synnytysaikaa ja tapaakin mahdollisesti! No, saa nähdä, en ihmettele...

Yhteistyössä