Hakutulokset

1. N

Heinäkuiset 2021

Viime vuonna taisi mennä kesäkuulle..? Nyt oli mennyt pakkauksia enemmän syntyvyyden kasvunkin vuoksi. @Eepinen voimia toivon minäkin näin jälkikäteen. Olette kyllä joutuneet selviytymään tosi rankasta kokemuksesta. Me vielä mietitään vauvavakuutusta. Täällä on aina toiminut julkinen tosi...
  2. N

Heinäkuiset 2021

Tässä uudessa pakkauksessa ei ole vanuhaalaria, vilttiä, kuumemittaria (mikä ei kyllä haittaa, koska ei sellaisella jaksa mitata) ja pari kietaisubodya ja parit housut oli kans vähemmän. Maalis-huhtikuun aikana arvion mukaan alkaa jo uuden jakelu. Eli ei tässä nyt voi enää varmaan paljoa...
  3. N

Heinäkuiset 2021

Tänään oli neuvola, jossa saatiin todistus raskaudesta ja kohta voisi alkaa tilaamaan äitiyspakkaukset! Ajattelin odotella perjantaihin, kun uusi pakkaus julkaistaan, jos se onkin mieluisampi. Silloin voisi jättää tilaamisen myöhemmäksi ja kokeilla josko saisi sen. Tänä vuonna julkaisu on noin...
  4. N

Heinäkuiset 2021

Se hb kuuluu ensimmäisen neuvolakäynnin perustutkimuksiin ja myöhemmin sitä seurataan tarvittaessa. (Linkkailin joskus tänne thl:n sivun, jossa on jokaisen neuvolakäynnin sisältö ja siitä selvisi.) Minä olen itse myöhemmillä kerroilla pyytänyt sen ottamista, koska toisella kerralla olo oli...
  5. N

Heinäkuiset 2021

Onpa hienoa, että raskauttasi seurataan näin hyvin :) Ja tuohan on tosi hienoa, ettei kokoero ole enää kasvanut! Uskon että huolettaa moni asia nyt, voimia. Minä lohduttaudun kaksosraskaudesta löytyvillä tilastoilla ja todennäköisintä aina on, että kaikki menee hyvin :)
  6. N

Heinäkuiset 2021

Minäkin olen onnistunut nostamaan hemoglobiinin Ferrodanilla normaalitasolle. Pitää vaan katsoa, ettei syö paria tuntia ennen tai jälkeen mitään ruokaa tai lisäravinteita, mitkä heikentää raudan imeytymistä. Alkuun vatsa ei tykännyt ja tuli esim. kipuilua, mutta jatkoin, kun hyödyt tuntui...
  7. N

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina ja @Angervo76 Joo onneksi kaikki on hyvin! Mietinkin, että toivottavasti lääkäri osaa olla empaattinen, jos kaikki ei jollain olisikaan hyvin.. mutta joo, lääkäreitä(kin) on kyllä moneen lähtöön. Nt-ultran teki hoitaja hän oli aivan ihana ja antoi paljon kuvia :) Onpa hyvä...
  8. N

Heinäkuiset 2021

Täytyy kyllä sanoa, että oli vähän tympeä lääkäri, joka ultrasi. Vähätteli kipujani ja unettomuutta :( Ja antoi molemmista sikiöistä yhdet kuvat, joista toinen oli vaan suttua. Kun puolisokaan ei saanut tulla, niin olisi ollut kohtuullista edes niitä kuvia saada molemmista sellaista, että saisi...
  9. N

Heinäkuiset 2021

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Täällähän on useampi poitsu tulossa. Täälläkin rakenneultra tänään ja kaikki hyvin :) tyttö ja poika näyttäisi tulevan :love:
  10. N

Heinäkuiset 2021

Kuulun thl:n määrittelemään vakavan koronan riskiryhmään ja melko eristäytynyttä oli elämä jo ennen raskautta. Nyt kun on vielä riskiraskauskin niin emme ole ottaneet riskejä saada tartuntaa. Vuodenvaihteessa näin sisarukseni ja äitini lyhyen aikaa ja silloinkin jälkeenpäin mietitytti, että...

Yhteistyössä