Hakutulokset

1. S

Tässä tarinani muistuksen sanaksi muille lapsettomuushoito pyörässä pyöriville.

Erittäin hyvä aihe, ja pelkkäkriisiä :hug: Itse kanssa koen että viimeiset vuodet oon niin elänyt vain hoidoille, kalenterilleni, kiertopäivilleni, lääkärikäynneille, lääkkeille, nettipalstoille ja myös miehelleni, mutta lähinnä itkenyt, kiukutellut, voivotellut ja valittanut. Mieheni on...
  2. S

PAS ja onnistuminen

Kiitos vastauksista :flower: Lisääkin otetaan vastaan =) Ihana kuulla myös onnellisia loppuja. Joo, periksi en aio itsekkään antaa. Välillä vaan tulee sellaisia aikoja et on synkempää. Ja piinapäivät täälläkkin menossa! Mulla vaan nuo luget ja zumenonit saa kaikenlaisia oireita, siis niitä oli...
  3. S

PAS ja onnistuminen

Lasisiipi: Voi surku, siis useampi sullekkin tehty ja tuloksetta. Onko sulla jatkettu hoitoja, miten? Jotenkin tosi toivottamalta tuntuu kun lukee ihmisten kokemuksia.
  4. S

PAS ja onnistuminen

Viime päivinä oon hirveesti lukenut palstoja, ja jotenkin tuntuu ettei PASista kukaan/tai siis aika harva plussan saa. Mua kiinnostaakin kuinka moni on saanut plussan? Onko siirretty 1 vai 2 alkiota, ja onko kellään esim.molemmat kiinnittynyt? Täällä PAS takana ja jotenkin ei jaksa/uskalla...
  5. S

Inseminaatio

Jaksamista kesätaukoilijoille!! Fifiris: Sullahan on hyvänkokoiset follit, tsemppiä kotikonsteihin !! Ootteko muuten saanut minkälaisia ohjeita poleilta kesänajaksi. Mulla on sellainen et jos nyt tulee nega, niin edessä loman vuoksi välikierto, mutta kaikki reseptit on valmiina joten...
  6. S

Inseminaatio

Moikka, mahtuuko vielä mukaan? Olen aikaajoin taustaillut ja joskus palstalle kirjoitellutkin. Nyt on takana kolmas inssi, ja piinapäiviä elellään. Pikkukakkosta meillä haaveillaan, ja kaksi vuotta ollaan nyt oltu hoidoissa. Mulla on PCO, ivf jonossa ollaan jonka pitäisi alkaa syksyllä ja...
  7. S

Julkisella välikierto, silloin yksityiselle? Kokemuksia?

Sainkohan asiani ymmerretyksi, eli ollaan oltu yksityisellä hoidossa josta siirryttiin julkiselle. Julkisella tehty 2x inssi, nyt seuraavaksi laittaisi välikierrolle :/ Onko teistä kukaan käynyt välikierrolla hoidossa yksityisellä?
  8. S

Hei te jotka olette teroluteja syöneet??

Olen syönyt monta kertaa teroja, usein menkat alkanut 2päivän päästä viimeisestä, mutta joskus olen joutunut syömään 10 + 10 päivää, eli ei mitenkään säännöllisesti tuu vuoto teroillakaan.
  9. S

Tutkimukset ja hoidot julkisella vs. yksityisellä

Hei! Me ollaan jonossa julkiselle, aikakin jo saatu ja jonot ovat 6kk, malttamattomana olemme saaneet ja aloittaneet jo hoitoja yksiytyisellä, kaikki perustutkimukset on tehty: aukiolotutkimus, spermaanalyysi, verikokeet ja kolmen kierron aikana jo kokeiltu eri lääkityksiä, ja tehty...
  10. S

Minä kiertopäivinä Clomeja?

Olen syönyt clomeja kp 3-7 sekä kp 5-9, tuota syöntiä kp 5-9 lääkäri perusteli sillä jos mulla tulee ovis hieman myöhemmin, eli silloin pitäis teho olla kohdallaan, söin niitä 3tbl päivässä, valitettavasti tehoa ei riittänyt! En usko että sillä mitään suurta merkitystä on, jos ne ottaa...
  11. S

Tietämätön kohta 3 vuotta yrittänyt...

Yksityisille pääsee ilman lähetettä, ja ne voi myös sieltä lähetteen laittaa kunnalliseen. Jos on valmis vähän sijoittaan pääsee yksityisellä heti hoitoihin. Tsemppiä =)
  12. S

Syy lapsettomuuteenne

PCO, esikoinen sai alkunsa Clomeilla. Kakkosta yritetty clomeilla, ja nyt Puregon+Pregnyl.
  13. S

Videoklippi lapsettomuudesta

Olen joskus tän vuoden puolella muistaakseni, jonkun ketjun yhteydessä nähnyt ihanan videopätkän lapsettomuudesta. En vaan löydä sitä enää millään, jos joku muistaa tai jollain on se voisiko sen saada tähän =)
  14. S

Femar lääkkeistä

Täällä myös, Arimidexin popsija. Clomit ei tehonnut, joten juuri nuo aloittelin =) Mitään sivuoireita ei (vielä ainakaan) ole tullut. Ja siis Arimidexiä käytetään myös rintasyövän hoidossa. Raitapaitainen, ymmärsinkö oikein että sinua on kohdannut tupla-onni?
  15. S

~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

Tuttua on myös minulle tuo pikkusisaruksen-toivomisen tuska.. Esikkoa yritettiin melkein 3v, ja sit tärppäs 2.clomikierrosta. Viime syksynä jatkoin taas clomeilua ja luotin sekä uskoin että tottakai ne nytkin toimisi kun toimi niin hyvin ekallakin kertaa. Annosta nostettiin lopulta kolmeen, ja...
  16. S

Orion; en usko että clomeista on mitään estettä aukiolotutkmiukselle on, mulle sanottiin että se on tehtävä kieroon alussa, en nyt ihan varmaks muista, mut taisi olla ennen kp 12.
  17. S

Mä kans siirryn tänne maaliskuulle. Toivottavsti nyt jo onnistaisi. Menkkojen pitäis alkaa hetkellä millä hyvänsä, ja niitä jo odottelen. Sitten pääsis laittaan uutta puhtia kiertoon pistoksin. Mulla ei nuo clomit kolmellakaan tuottanut tulosta, ja nyt on sitten sen jälkeen aukiolotukimus sekä...
  18. S

¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

Nipsuliina, osaan vähän sulle kertoa koska hetki sitten olin vastaavassa tilanteessa, clomeja söin x3tbl eikä mitään apua ollut. Lähete on lapsettomuuspolille (laitettiin tammikuussa) jonne jonot 3-6kk. Menimme yksityiselle, ja nyt siirrymme pistoshoitoihin. Se on seuraava/tehokkaampi keino...
  19. S

Heippa! Meillä mies tutkittiin ensimmäisellä kerralla väestöliitossa. Siinä piti muutama päivä pidättäytyä ja sitten antaa labrassa näyte, tuloskin tuli, eli ihan kunnossa on se puoli onneksi. Mulle tehtiin aukiolotutkimus ja samalla todettiin PCO. Koska clomeilla ei ovulaatio onnistunut sain...
  20. S

:wave: Olen uusi täällä. Eli olen syönyt clomeja, jolla esiokoinen sai alkunsa jo toisesta kierrosta. Nyt kun alettiin haaveilemaan kakkosta, jatkoin jälleen clomeilua. Söin niitä suurenevin annoksin 1x1 alkoitus, toinen kierto 1x2 ja sitten 1x3, ja ultrissa todettiin ettei niistä tullut...

Yhteistyössä