Femar lääkkeistä

onko joku syönyt näitä ja millaisia on kokemukset? sivuoireita? onnistuiko raskaaksi tulo? mun pitäis torstaina aloittaa ja jännittää vähän.. käytetään rintasyövän hoitoon :eek: olisin kiitollinen jos tulisi vastauksia..

Täällä... :wave:

Tosin Arimidex-nimisenä mutta lähes samasta lääkkeestä kysymys ja täysin sama tarkoitus. Mulla se on yhdistetty Puregonin ja Pregnylin kanssa. Inssiin ei päästy pyhien vuoksi, joten siitä ei ole kokemusta. IVF aloitettiin Arimidexilla (+Puregon, Orgalutran, Pregnyl, Lugesteron) ja sieltä tuli tulosta.

Pidin tästä huomattavasti enemmän kuin Clomeista!! Ei haittavaikutuksia.

t. Raitis + Raita & Paita rv 7+4

Täällä myös, Arimidexin popsija. Clomit ei tehonnut, joten juuri nuo aloittelin =) Mitään sivuoireita ei (vielä ainakaan) ole tullut. Ja siis Arimidexiä käytetään myös rintasyövän hoidossa. Raitapaitainen, ymmärsinkö oikein että sinua on kohdannut tupla-onni?

Juu.. Meillä saatiin vaan kaksi siirtokelpoista alkioita ja niistä toinen oli niin heikko, että ei olisi ehkä kestänyt pakastusta, joten roskiksen sijaan halusimme senkin kohtuun. Siellä ne kaverukset sitten varhaisultrassa köllötteli eri nurkissa. :D
Huomenna olisi ultra missä olis tarkoitus kuunnella sydänääniä.

Täällä yksi Femareja popsinut. Ekan kerran niitä kokeiltiin inssissä ja söin alkukierrosta 5 pv, jonka jälkeen jatkettiin pistämistä Puregonilla. Tarkoituksena oli, että oltaisiin näin saatu aikaan yksi kaunis johtofolli, mutta toisin kävi. ;) Mulla oli siellä sitten oikealla puolella viisi suunnilleen yhtä isoa rakkulaa, ja lääkäri ei suostunut tekemään inssiä ollenkaan... :headwall:

Ja nyt ekassa ivf:ssä noudatettiin samaa kaavaa, eli ensin Femareja ja sitten Puregonia (isompi annostus tosin) ja tuloksena oli pikkasen vajaat parikymmentä rakkulaa. Eli ivf:ssä mulla toimi hyvin, koska ilmeisesti hyperiin olisin muuten taipuvainen, niin kaipa tuo Femar nyt sitten jotenkin hillitsi sitä kasvua kuitenkin, mutta saatiin riittävästi niitä folleja kuitenkin. Mitään sivuvaikutuksia en siitä havainnut sen kummemmin.

Täällä myös :wave:

Mulla otettiin kolmanteen inssiin mukaan Femar Puregonia edeltämään heti alkukierrosta. Mulla se toimi hyvin, eli yksi komea johtofolli kehittyi, mutta pirskatti niin aikaisin, että inssiä ei päästy tekemään, kun ovuloin viikonloppuna. Paljon mukvampi tuote kuitenkin yhden kokemuksen pohjalta kuin clomit - ei sivuoireita, vaikka tuoteselosteen lista olikin pelottavan kuuloinen. Onnea hoitoon!

mullekin määrättiin femaria, oon siis lasta yrittämässä ihan yksin ja kuukauden päästä tarkoitus tehdä eka inseminaatio, mutta sen näkee sitten kuinka käy ja niin tuon seuraavan kierron alkupäiville määrättiin femar, lohdullista kuulla et on sopinut useammalle hyvin, mulla ei ole mitään lääkkeitä sen lisäksi, kun kaiken pitäisi olla muutoin kunnossa, saa nähdä, niin tai jostakin piikistä puhuivat millä voi irrottamista vauhdittaa tarvittaessa... onnea kaikille yrityksiin... :)

Hei!
Minä onnistuin raskautumaan toisesta ovulaatioinduktio-kierrosta, jossa oli käytössä Femara-tabletit. Folleja kasvateltiin vielä femaran jälkeen muutamalla Gonal-F pistolla. Olen aiemmin kokeillut myös clomeja, joilla onnistuin myös raskautumaan, mutta se raskaus meni ikävä kyllä kesken. Femarasta pidin clomeja enemmän, sillä niistä en saanut mitään ikäviä sivuoireita. Femara ei myöskään keräänny elimistöön kuten clomit, joten se vaikuttaa vain sen yhden kierron ajan. Lapsettomuusklinikalla, jolla kävin ei käytetty enää ollenkaan clomeja, koska lääkäreiden mielestä niillä oli liika sivuvaikutuksia. Tiedä häntä, ei ne clomienkaan sivuoireet mitään kamalia olleet, mutta Femarasta pidin enemmän.

Iida-Liina 17+6

Yhteistyössä