Hei te jotka olette teroluteja syöneet??

(laitampa tämän saman viestin tänne)

Koska teillä on alkaneet menkat viimeisestä terolutista?

Itse söin tässä kierrossa clomi+tero yhdistelmää. Lauantaina otin viimeisen teron ja vieläkään ei menkkoja ja clearbluella tänä aamuna aamupissasta tyylipuhdas nega.(kp28) Sais nyt ne menkat alkaa, et pääsis uudelle kierrokselle. Harmittaa :(

Mä olen pariin kertaan kokeillut kiertojen säännöllistämistä Terolutilla, mutta enpä ole saanut siitä mitään apua. Ekalla kerralla (joskus teininä ) menkat ei alkaneet ollenkaan Terojen jälkeen, tokalla kerralla (2003) alkoivat vasta pari viikkoa viimeisen tabun jälkeen.

Kaikilla Terot ei siis toimi, ainakaan yksinään.

Teroista ei ollut mullekaan mitään hyötyä, runsaat välivuodot ja lyhyt kierto puski silti läpi. Jätettiin terot pois ja siirryttiin pelkkään clomiin, ja nyt aloitetaan luget lisäksi.

Teroista mietin jo heti ekat käyttökuukaudet, että liekö plaseboa, kun ei ollut mitään vaikutusta yhtään mihinkään...sama kuin olisin nallekarkkeja mutustanut.

Olen syönyt monta kertaa teroja, usein menkat alkanut 2päivän päästä viimeisestä, mutta joskus olen joutunut syömään 10 + 10 päivää, eli ei mitenkään säännöllisesti tuu vuoto teroillakaan.

Yhteistyössä