Hakutulokset

1. Eipäs Juupas

lasten ja makuuhuoneitenne määrät?

Teinitkö ei ole lapsia? :D 2lasta 2 makkaria
  2. Eipäs Juupas

Olisi synkkää asua koko ikä vuokralla.

Vähän epäilen että kyseinen laskelma onnistuisi pääkaupunkiseudulla..
  3. Eipäs Juupas

Kun vauva syntyy, kuinka usein esikoinen päiväkotiin?

On kuitenkin hyvä että lapsi oppii kokemaan myös negatiivisiä tunteita, ei ole tervettä kasvattaa lastaan pumpulissa(pois paha maailma). Itse olen aikanaa ollut töissä tarhassa sekä pienten että isojen puolella ja sanon ihan suoraan että kyllä lapsista jotka on ollu 3 vuotta kotona huomaa sen...
  4. Eipäs Juupas

Perheelliset, kuinka usein käytte baarissa?

Hyvä jos kerran puolessa vuodessa käydään, yleensä jos joku spesiaali tilaisuus.. Lapset on niin pieniä että se vähän rajottaa!
  5. Eipäs Juupas

reippaat nimet vs lässyttävät nimet

Miks kaikkien pitäis olla tarmokkaita? Tai mitä jos lapsi ei olekkaan ns. tarmokas vanhempana?
  6. Eipäs Juupas

Onko rokotukset sittenkään hyvä asia!?

Niinkuin laitoinkin rupesin vaan miettimään asiaa luettuani tuon artikkelin. Tarkoitinkin sitä kun rokotteet on lisääntyneet, ja tuntuu että nykyään ei ole tautia jota vastaan ei rokotettaisi, että onko se kuitenkaan hyvä asia. muoks.. ymmärään ns. "perusrokoteet" mutta hieman skeptisesti...
  7. Eipäs Juupas

Onko rokotukset sittenkään hyvä asia!?

Lonkkaleikkaus voi vied Kyseisen kirjoituksen luettuani pohdin voisiko tehon hiipuminen johtua myös rokotteiden lisääntymisestä? Kerro mielipiteesi tai faktaa! Oletteko ottaneet esim. lapsillenne kaikki rokotteet, jos ette niin miksi?
  8. Eipäs Juupas

Olen kauhean loukkaantunut :( Taas facebookista!

Kuule mun sisko ei ole edes nähnyt mun kumpaakaan lasta. Sun tapauksessa oisin ihmeissään jos ei onnittele kun vauva syntyny! :)

Yhteistyössä