Hakutulokset

1. KiljusenHerrasväki

Ette arvaa mitä äsken tein!

Mie tein sitä jo kaks tuntii sitten :saint: :p
  2. KiljusenHerrasväki

Jos olisit ottamassa koiran...

Tämän ehdottomasti Basset houndin :heart: :heart: :heart:
  3. KiljusenHerrasväki

Millaisia vihkisormuksia teillä on? Saa laittaa myös kuvia.

Miulla tämmönen vasemmanpuoleinen paitsi 28 timanttia ja keltakultaa
  4. KiljusenHerrasväki

Testaa mikä Sex and the City - sinkku olet!

Olet huippukolumnisti Carrie Bradshaw, jolla on taito nauttia elämästä.
  5. KiljusenHerrasväki

Leevi tahtoo kolme nimeä!

Tämä :heart:
  6. KiljusenHerrasväki

Mitäs mieltä nimestä...

Meillä oli Labbis joka oli Santtu, suloinen nappisilmä
  7. KiljusenHerrasväki

Kenellä keittiösaareke, voisitteko auttaa, kiitos!

Siis tarkoitatko sitä mittaa et mihin liesituuletin tulis työtason pinnasta ylöspäin??Se on ns.lakisääteinen eli se tulee pöytätasosta vähintään 65 cm. Muoks Sori anteeksi maalaisuuteni nyt älysin mitä kysyit meillä on väliä n. 1,5 m.
  8. KiljusenHerrasväki

Onko ketään joka on sairastanu tai tuntee jonkun joka on sairastanu Hodginin tautia?

Oliks sulla tää ihottuma missä ja millasta se oli? Ennemmän sellasta "paukamaista" vai "läikkämäistä"?
  9. KiljusenHerrasväki

Onko ketään joka on sairastanu tai tuntee jonkun joka on sairastanu Hodginin tautia?

Ei tietenkään pakosta syöpä ole,mut alkaa mun kohdalla jo taudit loppua. Mie kun vielä aina ajattelen pahinta ;) Oliko muita oireita esim. väsymystä, hikoilua, ruokahaluuttomuutta, ärtymystä?
  10. KiljusenHerrasväki

Mulla kaulan kaikki imusolmukkeet turvonneet ja tuli kaulaan outo ihottuma ja sit kutina.Ihottuma on jo poistunu mut kutina on edelleen. Veriarvot ok. Alan nimittäin huolestua kun lääkärit eivät keksi syytä ja itselleni heräsi ajatus kyseisestä sairaudesta.
  11. KiljusenHerrasväki

Mies kuulemma löysi mulle työpaikan :O (sis.linkin)

Deem kun en ole Helsingistä hakisin heti ;) :whistle: :laugh:
  12. KiljusenHerrasväki

Näkyykö miten verikokeessa? Jos näkyy näkyykö aina? Kuuluuko ihottuma tautiin?Voiko olla vaan kaulan imusolmukeet turvonnu vai pitääkö kaikkien olla?
  13. KiljusenHerrasväki

Linkittäkää mielestänne kauniita naisia :).

Toi koira on musta :heart: :heart: :heart:
  14. KiljusenHerrasväki

Kyse siis imukudossyövästä.Kirjoitetaan näköjään kahdella erilailla.
  15. KiljusenHerrasväki

Siinäpä kysymys jo tulikin. Kaikki kokemukset ja ajatukset tervetulleita!
  16. KiljusenHerrasväki

Mies petti

:hug: Itse olisin päättynyt samaan ratkaisuun vaik, kyllä helppoa ei varmasti tule olemaan. :hug:

Yhteistyössä