Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Eniten D-vastauksia. Samantha Jones.
Oikeasti en ole katsonut sarjaa kuin parisen kertaa enkä muista lainkaan millainen oli Samantha Jones. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Eniten D-vastauksia. Samantha Jones.
Oikeasti en ole katsonut sarjaa kuin parisen kertaa enkä muista lainkaan millainen oli Samantha Jones. :snotty:
Kiitos valaisusta! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Eniten D-vastauksia. Samantha Jones.
se oli se miestennielijä joka meni sänkyyn kaiken kanssa joka vaan kahella jalalla käveli. ainoo kerta ku se ei seksiä saanu oli muistaakseni vaan se kerta ku miehen vehje oli niin iso ettei se mahtunu EDES samanthan sisälle
Minä olen sitten varmaan laiska munahaukka - laiska vaihtamaan miehiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Eniten D-vastauksia. Samantha Jones.
munahaukka se on...
mut hauska...
seksiä seksiä seksiä...eikä mitään muuta
juu. mieki mietin jotta pitäsköhän tehä testi uuelleen... että varmaan vastasin johonki kohtaan väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Kiitos valaisusta! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Eniten D-vastauksia. Samantha Jones.
se oli se miestennielijä joka meni sänkyyn kaiken kanssa joka vaan kahella jalalla käveli. ainoo kerta ku se ei seksiä saanu oli muistaakseni vaan se kerta ku miehen vehje oli niin iso ettei se mahtunu EDES samanthan sisälle
Enpä sitten ihan identtinen kaksonen Samanthan kanssa ole kuitenkaan. =) Yhden käden sormilla on mun miehet laskettavissa. :xmas:
Ai niin, niistä kengistä se tietysti johtuukin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:B-vastauksia: Olet huippukolumnisti Carrie Bradshaw,
jolla on taito nauttia elämästä.
kyllä kenkäfriikki toisen tuntee.....
heh!Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ai niin, niistä kengistä se tietysti johtuukin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:B-vastauksia: Olet huippukolumnisti Carrie Bradshaw,
Nimimerkillä en omista kumisaappaita vaikka asun maalla (Ja arvaa montako kertaa olen menny niitä ostamaan ja aina löytäny jotain ihan muuta )
juu näin on. mie "joudun" taasen tänään kenkäostoksille.... aivan pakko.... :ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:heh!Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ai niin, niistä kengistä se tietysti johtuukin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:B-vastauksia: Olet huippukolumnisti Carrie Bradshaw,
Nimimerkillä en omista kumisaappaita vaikka asun maalla (Ja arvaa montako kertaa olen menny niitä ostamaan ja aina löytäny jotain ihan muuta )
mut hei, naisella ei ole kenkiä koskaan liikaa....
ja koskaan ei löydy sopivia kenkiä asuun, joten uudet ostettava :saint:
ai kauhee!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu näin on. mie "joudun" taasen tänään kenkäostoksille.... aivan pakko.... :ashamed: :saint:
Mäkin surukseni huomasin, että mun on ihan pakko saada uudet sandaalit ja sit semmoset korkea korkoiset tukevat ja järkevät kyllä, huusi mulle että haluu muuttaa mun luo, mutta kyllähän pitää olla myös semmoiset järkevät kesäkengät, joten pitä viellä emmosetlegioonalais-tyyppiset sandaalit löytä jostain.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ai kauhee!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu näin on. mie "joudun" taasen tänään kenkäostoksille.... aivan pakko.... :ashamed: :saint:
mä tuun mukaan :saint: