Mulla ainakin nousi sitten kuume ja tulehdusarvot nousi aika korkeiksi. En niin muuten muista veriarvoja, mutta eiköhän tosiaan aika monet arvot ole pielessä esim. leukosyytitAlkuperäinen kirjoittaja Pusuri:Verikokeista en oikein hyvin muista, mutta taisivat monetkin arvot olla pielessä. Minulla oli kutisevaa ihottumaa. Voi olla vaan kaulan imusolmukkeissa tai vain muualla.
Mulla ei ollut ihottumaa missään vaiheessa. Mulle ainakin laitettiin tk:sta lähete keskussairaalaan, kun eivät päässeet selvyyteen mikä on. Ala vaatia lähetettä eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mulla kaulan kaikki imusolmukkeet turvonneet ja tuli kaulaan outo ihottuma ja sit kutina.Ihottuma on jo poistunu mut kutina on edelleen. Veriarvot ok. Alan nimittäin huolestua kun lääkärit eivät keksi syytä ja itselleni heräsi ajatus kyseisestä sairaudesta.
Ei tietenkään pakosta syöpä ole,mut alkaa mun kohdalla jo taudit loppua. Mie kun vielä aina ajattelen pahintaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mulla ei ollut ihottumaa missään vaiheessa. Mulle ainakin laitettiin tk:sta lähete keskussairaalaan, kun eivät päässeet selvyyteen mikä on. Ala vaatia lähetettä eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mulla kaulan kaikki imusolmukkeet turvonneet ja tuli kaulaan outo ihottuma ja sit kutina.Ihottuma on jo poistunu mut kutina on edelleen. Veriarvot ok. Alan nimittäin huolestua kun lääkärit eivät keksi syytä ja itselleni heräsi ajatus kyseisestä sairaudesta.
Mutta eihän kyseessä ole pakosta syöpä :hug:
Oliks sulla tää ihottuma missä ja millasta se oli? Ennemmän sellasta "paukamaista" vai "läikkämäistä"?Alkuperäinen kirjoittaja Pusuri:Verikokeista en oikein hyvin muista, mutta taisivat monetkin arvot olla pielessä. Minulla oli kutisevaa ihottumaa. Voi olla vaan kaulan imusolmukkeissa tai vain muualla.
Ei mulla ollut mitään oireita mun mielestä ennenkuin yhtäkkiä yhden yön aikana paisui kaulan imusolmukkeet. Sen jälkeen kun jo tiedettiin mistä on kyse, niin nousi kuume joka kesti pari viikkoa. Se saatiin pois suonensisäisellä antibiootilla.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Ei tietenkään pakosta syöpä ole,mut alkaa mun kohdalla jo taudit loppua. Mie kun vielä aina ajattelen pahintaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mulla ei ollut ihottumaa missään vaiheessa. Mulle ainakin laitettiin tk:sta lähete keskussairaalaan, kun eivät päässeet selvyyteen mikä on. Ala vaatia lähetettä eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mulla kaulan kaikki imusolmukkeet turvonneet ja tuli kaulaan outo ihottuma ja sit kutina.Ihottuma on jo poistunu mut kutina on edelleen. Veriarvot ok. Alan nimittäin huolestua kun lääkärit eivät keksi syytä ja itselleni heräsi ajatus kyseisestä sairaudesta.
Mutta eihän kyseessä ole pakosta syöpä :hug:
Oliko muita oireita esim. väsymystä, hikoilua, ruokahaluuttomuutta, ärtymystä?
Ainakin säärissä ja ylävartalolla, läikkämäistä paremminkin. Hoidettiinkin pitkään vaan jollain kortisonivoiteilla, ennen kuin selvis mihin liittyi. Ihottumat katos heti hoitojen alettua.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Oliks sulla tää ihottuma missä ja millasta se oli? Ennemmän sellasta "paukamaista" vai "läikkämäistä"?Alkuperäinen kirjoittaja Pusuri:Verikokeista en oikein hyvin muista, mutta taisivat monetkin arvot olla pielessä. Minulla oli kutisevaa ihottumaa. Voi olla vaan kaulan imusolmukkeissa tai vain muualla.