T-paita+sortsit=miesten mielestä kuolattavaa???

Että ottaa taas päähän! Tuli taas mukavana muistutuksena tämä joka kesäinen asia.

Olin tyttösen kanssa rataskävelyllä ja mulla oli ihan normi t-paita + melkein polviin ulottuvat sortsit jalassa niin eiköhän vaan joka auton ikkunasta äijät kyylää. Ja jos takaapäin tulivat niin sitte vielä kohalla oikeen niskat vääränä katottiin |O

Ja mä EN ole mikään hehkee pimu, ihan tavallisen kropan omistava yhden lapsen äiti, joka ei edes meikkaa. Sitä mä tässä ajattelinkin, että onko nuo äijät talven jälkeen niin kiimassa että mikä tahansa paljassäärinen tantta niitä kiinnostaa??
Yäk.

Mä huomasin tänään saman :whistle:
Vaikka olin KOLMEN lapsen kanssa liikenteessä päällä t-paita ja pitkät housut niin jostain syystä autoista kyllä riitti niitä katseita. Kun taas talvella kaikki katsoo tielle. En myöskään koe itseäni mitenkään herkkupalana, harvemmin edes pukeudun niin. Mut mikäs siinä, ei se multa ole pois jos katselevat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Höh :eek: Miten sä tuollasesta edes voit loukkaantua :eek: Oisit imarreltu :D
Miehet on talven jälkeen todella kiimassa mutta sulla on tainnut talven jälkeen jäädä pipo liian kireälle päähän ;)
No mua ärsyttää se sen takia koska mulle tulee siitä epämukava olo. En tiiä miksi :| Tulee jotenki esineellistävä olo.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Josko sulla on isot tissit ja kauniit kasvot? B)
No tissit on joo kasonnu imetyksen jälkeen, mutta ei nyt niin pamelat että niitä pitäis vielä ohi mennessäänki kääntyä kahtoon :D
Ne kasvosi. =) Älä aliarvioi itseäsi. Ja lämpimän sään vaikutusta. ;)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Höh :eek: Miten sä tuollasesta edes voit loukkaantua :eek: Oisit imarreltu :D
Miehet on talven jälkeen todella kiimassa mutta sulla on tainnut talven jälkeen jäädä pipo liian kireälle päähän ;)
No mua ärsyttää se sen takia koska mulle tulee siitä epämukava olo. En tiiä miksi :| Tulee jotenki esineellistävä olo.
Nouset tietysti sen yläpuolelle. Elukoita tuollaiset. :snotty:

ymmärrän hyvin, ap
No se ei ole kivaa silloin kun se on ihan jokapäiväistä ihan joka paikassa. Se on ahdistavaa. Suurimmalla osalla miehiä ei ole mitään käytöstapoja! Sitten kun nainen ei hymyilekään takaisin ja "keimaile" niin on heti ylpeä, itserakas ämmä. Jep, näinhän se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Saisi katsoa useampikin.
Itseasiassa minun mieltäni piristää moinen,kun en tod.ole mikään kaunotar.
Mikä siinä nostattaa fiilareita? Siis tämän kysyn siksi, koska mulle itelle tulee tosi vaivaantunu olo jos joku kyttää... Ja mä saan sydärin jos joku tyyttää tai vielä vislaa ikkunasta :eek: Sillon tekis mieli vaipua maan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Saisi katsoa useampikin.
Itseasiassa minun mieltäni piristää moinen,kun en tod.ole mikään kaunotar.
Mikä siinä nostattaa fiilareita? Siis tämän kysyn siksi, koska mulle itelle tulee tosi vaivaantunu olo jos joku kyttää... Ja mä saan sydärin jos joku tyyttää tai vielä vislaa ikkunasta :eek: Sillon tekis mieli vaipua maan alle.

Tällä iällä ja tällä kropalla on vain jotensakin mukavaa huomata ettei ehkä sitten kuitenkaan ole niin pahasta mitä joskus peiliin katsoessa luulee.
Eikä siitä kannata vaivautua,liikaa kannata asiaa miettiä ja pohtia mitä "haluavat".
Kunhan eivät käsiksi käy niin ok.

Yhteistyössä