Hakutulokset

1. Kellie

Ärsyttää virpomisaloitukset

Siinäpä sinulle mietittävää täksi illaksi ;)
  2. Kellie

Ärsyttää virpomisaloitukset

Mä en oo koskaan ajatellu tätä äitipalstana..ehkä meistä moni on sit väärällä palstalla..Tossa voi valita äitipalstat ihan erikseen, jopa iän mukaan =) Tää Mitäs nyt on mun mielestä just tarkoituksella luokittelematon..
  3. Kellie

Kenen lapset eivät virvo ja ketkä eivät ole hankkineet virpojille mitään annettavaa

Virpokoot ken tahtoo mut pitäis uskoa jos ei ovea avata. Otettiin siis tarkoituksella ovikellosta patterit veke niin meillä yritettiin soittaa ovikelloo mut kun ei ovi avautunu ni eikö äsken alettu hakkaamaan sitten ovea ja koirahan siinä hermostu ja alkoi haukkumaan.. Lähtivät kyllä pois...
  4. Kellie

Kenen lapset eivät virvo ja ketkä eivät ole hankkineet virpojille mitään annettavaa

Itsekäs ja tylsä? :laugh:Mun mielestä se menee enemmänkin toisinpäin.. Miksi pitäis ostaa vierailla kersoille karkkia/suklaata tai antaa rahaa? Ahneuksissaan parhaassa tapauksessa herättävät talonväen ja seisovat tuppisuuna nenä punaisena ovella.. Sitä vaan tarkoitan et mun mielestä siinä ei...
  5. Kellie

mihin aikaan lapset voi lähteä virpomaan?

Ei ole täälläpäin ainakaan näkyny noitia vielä, tosin meillä otettiin aamulla patterit ovikellosta varmuuden vuoksi kun koira turhaan innostuu ovikellon soidessa koska ei kuitenkaan avata jos siellä on pikku-kerjureita. En kyllä lenkilläkään nähnyt yhtään virpojaa, rauhottasko tuo sade niitä...
  6. Kellie

Ketä paikalla?

:wave: Mii tuu! Täälläkin sataa vettä mutta oli silti megaihanaa käydä äsken koiran kanssa lenkillä =) Tuo sää on sateesta huolimatta ihanan kuulas ja raikas.
  7. Kellie

Sauna lämpee, popeda raikaa ja eka siideri kohta ryypitty.

Vietähän hauska ilta :rolleyes: Mäkin tulin just äsken saunasta ja juomana tuossa vieressä vettä :p
  8. Kellie

Lopettakaa läyhääminen!!!

Thaankk juu :D
  9. Kellie

Hei narttukoiranomistajat. Kantapään kautta opittu kullanarvoinen vinkki teille.

Onneksi veit koiran ajoissa lääkäriin ja pääsi leikkaukseen :hug: Voimia teille sinne paranemiseen ja rapsutuksia Vilmalle :heart: Meillä uroskoira vaan mutta uutta karvatassua olemme jo jonkun vuoden miettineet ja ollaan päätetty et uusi koira on sitten narttu. Pitänee lukea lisää näistä...
  10. Kellie

Mä niin luulin et olisin oppinu pistää ison kuvan :headwall:
  11. Kellie

12. Kellie

Maistuisiko?

Voishan tommosen yhden suuhunsa pistää ja maistaa :D
  13. Kellie

Miksei sheivaat pilluasi kun miehelle se kelpaisi muutenkin?

Ei ole vaivalloista eikä edes käytännössäkään turhaa. Mä en sheivaa miehen takia, tiedän et sille kelpais vaikka olis sademetsä jalkovälissä :D Teen sen itseni vuoksi, tykkään posliinista ja mun mielestä se on hygieenisempi ja joka tavalla mukavampi kuin karvakasa tuolla alhaalla ;) Tää on...
  14. Kellie

G: puhelimesi väri?

Valkoinen, takakansi tumma turkoosi ja vaihdellen hopea :)
  15. Kellie

Hei taas! Nyt lähti omasta tahdostani B1 lähete psykiatriseen hoitoon

Tsemppiä osastolle, toivotaan että saat apua sieltä =)
  16. Kellie

Xenia sai vauvan :)

Pikaisen googlettelun perusteella vissiin joku aika pinnallinen blogiapitävä naikkonen..
  17. Kellie

Ostaisitko kirppikseltä käytettyjä

Kaikki muut paitsi kolme alinta.. Mut periaatteessa, kyllähän voi kestosysteemit voi pestä 95 asteessa koneessa et miksei.. En tarvitse dildoa mutta jos sellaisen ostaisin niin sitä en kirppikseltä käytettynä kuitenkaan hankkisi :D Kuka kehtais ees viedä sinne semmosen myyntiin? :D
  18. Kellie

HuOmenta !!!

Huomenta! v ä s y t t ä ä z z z z z.. Ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua vaan kaikille, taidan kömpiä vielä takaisin lämpöiseen muhkeaan sänkyyn.. todennäköisesti niin et olen siellä vällyjen välissä hetken ja kohta olen jo menossa koiran kanssa lenkillä =)
  19. Kellie

Tehkääpäs immeiset itsellenne palvelus

Onneks teillä oli toimivat hälyttimet ap! :hug: Ei varmaan heti nukuta tuollaisen jälkeen kun miettii et mitäs olis voinut tapahtua :| Mut onneks kaikki on nyt hyvin. Meillä on kans toimiva palovaroitin ja meinasin hankkia vielä yhden ainakin vaikka kaksiossa asutaankin. Ikinä ei voi olla...
  20. Kellie

Syömishäiriötä sairastavat/sairastaneet. Pari kysymystä.

Syömishäiriöliitto Syli Ry. Siellä on keskustelupalsta, itsekin sinne vuosia kirjoittelin kun sairastin sh:tä..

Yhteistyössä