Hakutulokset

1. O

chat???

eikö kukaan osaa auttaa :'(
  2. O

chat???

haluaisin chättäillä, mut kun niitä ei enää missään ole...ja suomi24 chattiin en pääse kun norton estää sen...
  3. O

Sydänäänet 130:n paikkeilla - normaalia?

Meillä oli esikolla välillä alle 110... Tarkkailussa käytiin mut kaikki ok. Terve 6v tyttö on..
  4. O

*** VIIKKO 19 ***

Äitsy80, mulla oli myös ovistestissä plussaa neljänä päivänä peräkkäin. Sitten loppu testit enkä käynyt ostamassa uusia. Eli 5 päivää en tiedä. Tein hätäissäni yhden raskaustestinkin mutta negahan se oli. Kovasti toivon että tuo nyt olisi enne siitä että ensi viikolla tärähtää plussa sitten...
  5. O

*** VIIKKO 19 ***

Meillä myös vappu tosi rauhallinen, pari lasia viiniä, saunottiin ja sit nukkuun. Hei mitäs olette mieltä tästä, mä testailin tossa kierron puolivälin aikoihin niillä rfsun:n ovistesteillä ja negaa näytti. Sit tuli sellasta limasta vuotoa ja ostin apteekista niitä aconin testejä. Viime...
  6. O

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Mun kp on tänään 21, oli lipsahtanut tuohon listaan 31. Eli vielä ei tartte jännäillä.. Meillä myös vappu rauhallinen, pari lasia viiniä, saunottiin ja sit nukkuun. Hei mitäs olette mieltä tästä, mä testailin tossa kierron puolivälin aikoihin niillä rfsun:n ovistesteillä ja negaa näytti. Sit...
  7. O

NINTENDO pelien osote?

Osoite on www.nintendo8.com ja sieltä sit löytyy pelejä valikoista.
  8. O

*** VIIKKO 19 ***

Mä jo aattelin et ovis olis menny jo alkuviikosta mutta tänään tein viimesen rfsun:n testin johon tuli hiukan kontrolliviivaa heikompi viiva ja ollu sellasta limasta vuotoa. Eli nega mut kuitenkin vahvempi ku aikasemmin. Tein testin 3 tunnin pissaamatta olemisen jälkeen vaikka ohje on et 4...
  9. O

*** VIIKKO 19 ***

Kyllä mä ainakin aion elellä normaalisti ennen sitä plussaa. Eli ottaa alkoholia myös kohtuudella. Kyllä niin kauan kun ei tiedä vielä olevansa raskaana voi elellä niinku ennenkin. Vappuna varmaan muutaman lasin viiniä ajattelin ottaa.. Enkä usko että siitä mitään haittaa on. Hauskoja...
  10. O

*** VIIKKO 19 ***

Ajattelin heti näin aamusta nostella kun huideltiin jo tuolla toisella sivulla. Tänne ei mitään erikoista, ukkoa oottelen illaksi kotiin. Kuinkas aikasin te muut olette alkaneet testailla? Siis ootteko oottaneet ihan siihen päivään ku menkkojen pitäis alkaa vai ootteko ottanu ennakkoa...
  11. O

Onnittelut Iidalle plussasta. Toivotaan että me muut tullaan pian perässä. Mulla menossa tosiaan kp16, rfsun:n tikuilla olen yrittänyt ovista löytää mutta negaa ne on näyttäny. Pupuiltu on joka toinen päivä, ti viimeksi. Nyt nähdään vasta huomenna seuraavan kerran eli toivon että ovis olis jo...
  12. O

*** VIIKKO 19 ***

Heipä hei kaikille, olen ollut alkuviikon internetin ulottumattomissa ja kauheat vieroitusoireet ollu päällä kun ei ole päässy lukemaan kuulumisia.. Paljon onkin tullut juttua sunnuntain jälkeen. Nyt siis tosiaan menossa kp15 ja ovista olen yrittäny tikutella rfsun:n testeillä mutta eipä ole...
  13. O

*** VIIKKO 19 ***

Ihanaa tosiaan että on taas v-loppu, mulla kun tuo ukko on kotona vaan v-loppuisin.. Mä aattelin tänään alkaa testailla noilla rfsun:n ovistesteillä, saas nähdä miten niiden kanssa käy kun niihin ei tosiaan voi pissata suoraan vaan ensin johonkin purkkiin. Jos tuntuu liian vaikeelta ni meen...
  14. O

*** VIIKKO 19 ***

Meillä oli oman grillikauden avajaiset lauantaina ja kyllähän ne taas pitkän talven jälkeen grilliherkut hyvälle maistui. Mä ostin ihan prismasta rfsun:n ovistestejä. Onko kellään kokemusta tollasista? Täytyy nyt ainakin kokeeksi noilla testailla. Saan miehen kotiin perjantaina joten ei muuta...
  15. O

Tellu -75: tsemppiä kovasti siihen sauhuttelun lopettamiseen. Kiva juttu että oot ajoissa liikkeellä ja aiot odotuksen olla polttelematta. Ota oikein tukeva ote itseäsi niskasta niin eiköhän se siitä. :hug: Harmi, ettei kaikille edes tuo odotus ole riittävä syy lopettaa sauhuttelua. Meillä...
  16. O

\ Mä juttelin kerran tästä aiheesta yhden sairaanhoitajan kanssa, joka myös lapsesta haaveili ja oli puhetta että niin kauan kuin ei tiedä olevansa raskaana voi kyllä elää ihan normaalia elämää ja ottaa alkoholiakin kohtuudella. Siinähän kestää oman aikansa kun se munasolu kiinnittyy yhdistyy...
  17. O

Mulla tänään 16.4. kp 6/26-28. Minä myös laskeskelin että ensi v-lopulle voisi osua nuo tärppipäivät ja saan miehenkin perjantaina kotiin, joten ei muuta sitten kun yritystä kehiin. Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille kuumeilijoille.
  18. O

*** VIIKKO 19 ***

SUNNUNTAI 15.4.2007 Alabama.................kp 3/31-33............yk 10...............1. haaveissa Pupuvaimo..............kp 4/28-32........pari vuotta...........1. haaveissa Melody....................kp 4/28................yk 3.................3. haaveissa Annilii86..................kp...
  19. O

*** VIIKKO 19 ***

SUNNUNTAI 15.4.2007 Alabama.................kp 3/31-33............yk 10...............1. haaveissa Pupuvaimo..............kp 4/28-32........pari vuotta...........1. haaveissa Melody....................kp 2/28................yk 3.................3. haaveissa Annilii86..................kp...
  20. O

Me ollaan koko kevät jouduttu suurimmaksi osaksi oleen viikot eri paikoissa, muutaman viikon olen ollut avokin mukana sen työpaikkakunnalla. Onneksi kesän ajan saadaan taas olla yhdessä, tosin ei täällä kotosalla vaan täytyy lähtee töihin kauaksi kotoa. Mut saadaan tosiaan olla ainakin yhdessä...

Yhteistyössä