Hakutulokset

1. O

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Vilma84, kiitos onnitteluista. Ja paljon plussatuulia myös sulle. Jännäillään sit yhdessä pian et tärppääkö heti ekasta.. :hug:
  2. O

Kiitokset onnitteluista. :flower: Kovin tuntuu samanlaisia ajatuksia olevan ainakin esikoisesta haaveilevilla.. Mä olen vasta valmistunut koulusta joten työkokemusta omalta alalta on vielä vähän. Kesäksi olen menossa töihin mutta syksyllä ei tietoa töistä. Miehellä onneksi on vakituinen työ...
  3. O

Hilipati: Jätin pillerit pois jo edellisestä kierrosta ja kaikki ehkäisy jää pois seuraavien menkkojen jälkeen. Nyt menossa kp25/28 eli siis ihan kohta. Kyllähän se pikkusen alkaa jänskättään.. Joku kirjotti että on jääny koukkuun palstalle, sama juttu täällä päivittäin pitää käydä kattoo...
  4. O

Tulin taas pitkästä aikaa kurkkaamaan mitä kuumeilijoille kuuluu.. Täällä kans vauvakuume nousee ja yhdet menkat kun vielä tulis niin sitten saisi vauva tulla.. Ei tietysti pitäis hirveesti innostua vielä kun ei tiedä miten se sit tärppää mut toiveet tietysti korkealla että pian tärppäisi...
  5. O

oppisopimuksella hammashoitajaksi

Niin joo, unohdin laittaa että olin tuo harmaana kirjoitellut Kiinnostunut.
  6. O

oppisopimuksella hammashoitajaksi

Kiva kuulla noin positiivisia kokemuksia. Täytyy ottaa tämän meidän alueen tilanteesta selvää. Mäkin olen ymmärtänyt että kaikille hoitajille on kysyntää tällä hetkellä eli myös hammashoitajille. Ja tuo oppisopimus just sen takia että saisi palkkaa ja oppia työn käytännön kautta. Meillä kyllä...
  7. O

Voisko Heikko-Peikko lisätä myös minut tuohon listalle? Esikoinen haaveissa ja huhtikuussa alkaa yritys. Mua kans nuo työjutut mietityttää ku just vasta valmistun eikä työstä vielä tietoa. Kesäksi luultavasti jotain löytyy mut sit syksyllä taas työn etsintä edessä luultavasti. Mutta meillä...
  8. O

pyyntö

Mä myös olen aivan samaa mieltä. Kyllä nuorikin pystyy huolehtimaan lapsesta siinä missä vanhempikin jos asenne on oikea. Ja saa niitä lapsia sellaset vanhemmatkin ihmiset joista ei tosiaankaan olis vanhemmiksi. Eli ei se välttämättä ikää katso. Ja sehän on todella vastuuntuntoista jos 18v tulee...

Yhteistyössä