Hakutulokset

1. O

**Helmikuun Helmet 2008**

Iästä oli puhetta eli mä oon 24v ja mies 26v. Lisäksi koira 5v. Huomenna aattelin soitella neuvolaan ja kysellä et miten edetään. Mulla on hankala tilanne kun olen kesän 450km päässä kotoa töissä. Silti neuvolaan ja ultraan ym. pitäisi kuitenkin varmaan mennä omaan neuvolaan mikä on mulle...
  2. O

Kevätvauvaa 2008 odottavat

tuolta kuumeilijoiden pinosta. Usean haaleamman plussan jälkeen äsken sain vahvan viivan testiin joten varovaisen optimistisesti siirryn nyt tänne odottajiin tuolta kuumeilijoiden puolelta. Vaikea uskoa vielä todeksi koko asiaa kun ei noita oireitakaan ole hirveesti esiintyny. Väsymystä ja...
  3. O

**Helmikuun Helmet 2008**

Täältä liittyisi vielä yksi uusi tulokas porukkaan. Neljä haaleempaa viivaa ja yksi hiukan vahvempi takana ja nyt menossa kp33/26-30 eli varovaisen toiveikkaasti lasken itseni nyt tänne odottajien puolelle. Yksi testi tuossa pöydällä vielä odottelee joten siihen toivon oikein vahvaa viivaa...
  4. O

****Viikko 24*****

Kyllä se nyt vahvasti näyttää siltä että meillä tästä toisesta kierrosta tärppäs. Kirjottelin et tein viime viikolla niitä haaleita viivoja ja sit pe aamuna tein vielä yhden joka oli aika tumma jo. Ei ihan kontrolliviivan vahvuinen, mutta ei kaukana siitä. Nyt menossa kp 33 / 26-30 eli täti ei...
  5. O

Tosi niukka vuoto&menkkakipuja, voisinkohan kuitenkin olla raskaana?

hiukan samanlainen tilanne. Mulla nyt menossa kp29/26-30. Kp 27 alkoi mahaa juilia silleen et olis menkat alkamassa ja tuli pyyhkiessä hiukan tuhruvuotoa paperiin, ihan sellasta veristä. No menkat on aina alkanu viimeistään vuorokauden kuluessa tuosta, mutta nyt ei ole kuulunut. Kuitenkin myös...
  6. O

****Viikko 24*****

Tänään kp27/26-30 menossa ja tuo aikaisemmin ostettu raskaustesti poltteli tuolla kaapissa niin että pakkohan se oli tehdä. Kyseessä siis aconin kasettitesti ja himmeä viivahan sieltä tuli. APUA! Paljon himmeämpi kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin. Onko muilla kokemusta kyseisestä...
  7. O

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tänään kp27/26-30 menossa ja tuo aikaisemmin ostettu raskaustesti poltteli tuolla kaapissa niin että pakkohan se oli tehdä. Kyseessä siis aconin kasettitesti ja himmeä viivahan sieltä tuli. APUA! Paljon himmeämpi kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin. Onko muilla kokemusta kyseisestä...
  8. O

Ovulaatiotesteistä ja ovulaatiosta tietävät hoi!

Mä testailin ekassa kierrossa aconin herkillä ovistesteillä ja sain myös neljänä päivänä tosi selvän plussan testiin. Kyselin myös asiaa täällä ja joku muistaakseni kirjotteli että oli asiaa kysyny jostain testejä valmistavasta firmasta että mistä johtuu. Jos nyt oikein muistan nii vastaus oli...
  9. O

Hissukka: onnittelut plussauksesta! Mä yritän pitää hiukan matalampaa profiilia tässä palstailussa kun eka yk meni ihan hysteeriseksi ku piti koko ajan roikkua palstalla. Nyt olen pysynyt onneksi enemmän sellasella tjot-meiningillä.. (Ainakin ulkoisesti). :saint: Nyt siis tosiaan kp huitelee...
  10. O

Ei ymmärrä 40+ äitejä

Mistä pirusta sitä etukäteen tietää mitä nelikymppisenä ajattelee?? :whistle:
  11. O

Mistä v.itusta löytäis kunnon kartan

\ voi olen kovin pahoillani teidän korkeutenne :p
  12. O

\ joo v.ittu arwaa monesti oon laittanu \|O
  13. O

eiku mä tartten p.erkele yhen kokonaisen suomen kartan kuvan josta näkee kunnatkin :headwall:
  14. O

suomesta, netistä ?Toi 020202.fi systeemi on ihan p.erseestä!!
  15. O

****Viikko 24*****

Lauantai 19.5.2007 Hempukka87............kp 3/29......................yk 8............1. haaveissa Meela.......................kp 4/23-28.................yk3.............1. haaveissa Äippä84....................kp 5/28-30.................yk 4............3. haaveissa...
  16. O

Tänne tuli täti kylään eli nyt kp3 menossa. Olen ollut viikon taas netin ulottumattomissa ja paljon on tullu juttuja. Mun tiedot vois siis päivittää. Ja toivon parempaa onnea ens kiertoon.
  17. O

*** VIIKKO 19 ***

Mä olen taas viikon ollut netin ulottumattomissa ja paljon on tullut uutta juttua tänne. En nyt jaksa koko ketjua lukea läpi, mutta selailin ja ilokseni huomasin että plussia on ainakin jokunen saatu tähän ketjuun. Tänne täti paukkasi jo paikalle eli mut voi laittaa tippuneisiin. Nyt siis...
  18. O

Onko muita jotka eivät synnytyksen jälkeen jaksaneet pitää

Olin niin kipeä ja sekaisin, että ensimmäisen yön vauva oli hoitajilla...mutta en kyllä nukkunut siltikään. Seuraavatkin yöt oli kyllä tuskaa hoitaa vauvaa, koska olin niin kipeä, että en jaloillani pysynyt. :/
  19. O

YH kaveri tienaa ? ja kotona kouluttamattomana

\ Tais huomata kuin kade oot ja vettuilee vaan.

Yhteistyössä