Hakutulokset

1. Eipäs Juupas

Synnärille omat vaatteet mukaan?

Mun mielestä oli mukavaa kun sai kaapuilla muutaman päivän siellä niissä hirveissä teltoissa, kuuluu jotenkin asiaan. :D
  2. Eipäs Juupas

Miten helpottaa raskausajan ummetusta?

Luumuja, luumu pilttiä ja paaaljon vettä!!
  3. Eipäs Juupas

Yleiset nimiyhdistelmät sisaruksilla, kerro mitä tiedät :)

Leevi ja Laura Jaana ja Jukka
  4. Eipäs Juupas

Katainen väittää mustaa valkoiseksi – Suomelle tuleekin megalasku

Mä en puollusta kokoomusta, en pidä kyseisestä puolueesta enkä etenkään Jyrki kataisesta. MUTTA jos hamsterin näköinen mies on saanut Suomen ajettua konkurssiin oikeasti YKSIN niin aplodit ja hatun nosto hänelle, melkoinen suoritus!
  5. Eipäs Juupas

Katainen väittää mustaa valkoiseksi – Suomelle tuleekin megalasku

Katainen on edesauttanut asiaa, mutta ei hän Suomea yksin ole konkursiin ajanut..
  6. Eipäs Juupas

Saako hyvästä liitosta/miehestä erota?

Kysyn sinulta käykö aikaisemmassa viestissäni jostain ilmi että ei missään nimessä kannata erota? Olen itse eronnut(en avioliitosta, mutta avoliitosta) kaksi kertaa, enkä tuomitse eroamista, mutta kehotan vaan tutkiskelemaan itseään ja muistelemaan milloin on ollut onnellinen ja missä...
  7. Eipäs Juupas

Synnytys ja synnytysvauriot

3-4 asteen repeämä,korjattiin nukutuksessa, 36 tikkiä, 3 antibiotti kuuria, 3kk ennen kuin pysty istuun normaalisti, koskaan ei tule olemaan paikat "täysin kunnossa". + kielto synnyttää alateitse.
  8. Eipäs Juupas

´Mites muut olette huomioineet tuloerot asunnon omistuksessa?

:laugh: repesin ihan totaalisesti.
  9. Eipäs Juupas

Tuttipullojen keittämisestä

Meillä keitettiin käyttöön ottaessa kaikki ja muuten parikertaa viikossa, kunnon pesu käytön jälkeen on riittäny aivan hyvin.
  10. Eipäs Juupas

´Mites muut olette huomioineet tuloerot asunnon omistuksessa?

Musta tuntuu että sä olet vielä niin katkera sun entiselle, että ei kannata muuttaa yhteen ainakaan tuollaisen "köyhiksen" kanssa.. kannattaa varmaan hoitaa se edellinen suhde loppuun sun pään sisältä ettei sit tarvii olla koko ajan katkera!
  11. Eipäs Juupas

Gallup: Vituttavin ikäryhmä

Teinit ja nuoret aikuiset, en vaan kestä niitä räkiviä paskaa jauhavia lusmuja jotka istuu mäkissä ja lorvii joka paikassa ja siinä samalla rikkoo paikkoja jne.. Toki näistäkin ryhmistä löytyy niitä poikkeuksia.
  12. Eipäs Juupas

Mitä veikkaat ? Kauan menee synnytykseen ?

Kuulostaa vaan niin hurjan pitkältä tuo aika, varsinkin jos jotain huolta vauvan voinnista.. toivotaan että syntyy mahd. pian!! onko ensimmäinen?
  13. Eipäs Juupas

Mitä veikkaat ? Kauan menee synnytykseen ?

Miks sulla on käynnistetty, jos kuitenkin alotettu maanantaina tuo touhu?
  14. Eipäs Juupas

Saako hyvästä liitosta/miehestä erota?

On olemassa ihmisiä joita mikään asia/ihminen/paikka/tilanne.. ei tee onneliseksi. Tuttavistani löytyy muutamia tällaisia ihmisiä jotka eroavat, muuttavat, vaihtavat työpaikkaa koska eivät ole onnellisia missään tai kenekään kanssa. Kehottaisin AP:ta katsomaan peiliin ja miettimään mistä johtuu...
  15. Eipäs Juupas

LÄÄVÄ

Ihan samalta kuulostaa kuin mulla tuossa iässä, oli parempaakin tekemistä kuin siivota!! Nykyään melkolailla toinen äärilaita kun silloin.. :) En olis huolissaan tuosta, mutta väärin teit kun asuntoon menit ilman hänen lupaansa vaikka tarkoituksesi oli hyvä niin tuo on todella loukkaava...
  16. Eipäs Juupas

80-luvun lapset: mitä kirjoja luitte ala-asteiässä?

Merja ja Marvi Jalon kaikki kirjat, Baby Sitters clubit, viisikot, Tiina kirjoja, Pikku vampyyrit, + sekalainen määrä kaikkia yksittäisiä kirjoja, lukenu oon koko ikäni edelleen menee kirja 1-2vkossa.
  17. Eipäs Juupas

Mitäs mieltä pelkopolin kätiön sanoista, synnyttäneet?

On se lapsi ja Äiti kuolleisuuskin vähän korkeampi näissä maissa missä bambumajan takana synnytetään. Ihan samoin kuin suomessakin ammoisina aikoina!
  18. Eipäs Juupas

Meidän Perhe lehden perheen nukkumisartikkeli (jossa pienet valvovat aamuyöhön saakka) kokonaisuudessaan tässä:

Jutusta saisi sen käsityksen että asuvat jossain pienemmällä paikkakunnalla, vois olla kynnys hakea apua, mieskään tuskin lämpenee ajatukselle. Kyllä mä jokseenkin ymmärrän tuon sun kaverin rytmin meillä mentiin yks kevät ja kesä tuolla aikataululla, silloin sopi rytmi kaikille paremmin...
  19. Eipäs Juupas

Mikä lääke on Clotam?

Osataan kyllä tulla palstalle kyseleen, mutta ei osata kattoo esim. googlesta.. :D
  20. Eipäs Juupas

Meidän Perhe lehden perheen nukkumisartikkeli (jossa pienet valvovat aamuyöhön saakka) kokonaisuudessaan tässä:

Ehkä jonkin sortin tukea tarvitsisivat päästäkseen edes jonkinlaiseen rytmiin!

Yhteistyössä