Hakutulokset

1. J

***M I T Ä L A S I S S A***

karpalo-puolukka lonkeroista vetelen näin saunan päälle..:)
  2. J

Naimisiin?! Mistä suunnittelu pitää aloittaa?

Me mennään heinäkuussa naimisiin ja aloitettiin suunnittelu syyskuussa. Silloin heti aluksi varasin juhlapaikan ja kirkon. Teimme myös heti aluksi vieraslistan. Meilläkin on todella pieni budjetti. Ei olla suunniteltu mitään tarkkaa budjettia vaan nyt jo ostellaan joka kuukausi jotain pientä...
  3. J

[b]MITÄS SITÄ ON TULLUT TÄNÄÄN SYÖTYÄ??!![/b]

Aamupala:150g luonnonjogurttia, 35g mysliä, klementiini ja 100g raejuustoa Välipala: Purkki rasvatonta rahkaa, 1 ruispala+ 10g kevyt levitettä Ruoka: 40g kauramakaronia, 100g naturelli kanasuikaleita+ uncle bens kastiketta, ketsuppia, kurkkua "Välipala": 2 palaa ruisleipää, 20g kevyt...
  4. J

Taas pitää hehkuttaa mun syömisiä :D *turhis*

Jos lihasmassaa haluat lisää niin ei muutakun protskua reilusti lisää. Esim. rahkaa ja raejuustoa. Ehrmannin rasvaton maitorahka on rahkoista parhaimman makunen, sitä pystyy vetään ihan sellasenaan tai sit ite joskus laitan sekaan ananasta.
  5. J

Mä saan huomenna uuden tukan!! Aivan sairaan hieno!!

Kiva malli. Laitathan huomenna sit kuvaa millanen tuli?! :) Mäkin haluisin repästä mutta nyt täytyy vaan kasvatella häitä varten hiuksia kun haluisin hiukset sillon kiinni..
  6. J

Huumoria =)

Miami Ink: "Kat, you are a badass. Did you know that?" "Kat, sinulla on littana pylly. Tiesithän sen?" hahaha :laugh:
  7. J

Montako tuntia näet puolisoasi

Aamulla ei välttämättä nähdä ollenkaan, sillon kun mulla sattuu oleen tilapäisen hommia niin töissä nähdään ehkä puoli tuntia ja sit illalla kun miehellä reenipäivä niin 3-4h ja jos ei niin n.8h

Yhteistyössä