Montako tuntia näet puolisoasi

• Viestiketjun aloittaja valittaja
  • Ensimmäinen viesti
valittaja
Jos nyt ajatellaan tavallista arkipäivää. Meillä se menee niin, että aamusta noin tunti ja illasta pari tuntia. Ukolla on tosi ihanat työajat. Välillä ottaa nuppiin.

vieras
Aamulla ei nähdä ollenkaan, ku ukko lähtee jo ennen klo 6. Illalla nähdään 5 tuntia. Tulee arkisin aina töistä suoraan himaan eikä harrasteta mitään yksin. Eli yhdessä ollaan kaikki arki-illat ja viikonloput 24/7

Nalletar
Paljon on vuodessa vuorokausia ettei näy koko miestä. Nytkin on tässä kuussa kolme viikkoa arjet poissa työmatkoilla. Välillä tekee ihan päivätyötä klo. 8-16 ja silloin toki nähdään paljonkin. Mutta me ollaan tähän totuttu ja näin on ollut aina koko yhdessä olon ajan. Välillä sitä ihan odottaa toisen välillä lähtevänkin. Vaikka kahden pienen lapsen kanssa ei aina niin kiva ole yksin olla, mutta esim. yksinäisistä illoista välillä nautin. Ja miehen työmatkat tietää hyviä lisiä palkkaan. Ilman niitä ei mulla olisi varaa kotiäitinä olla.

Ainokki
Yleensä ei viikolla moneen päivään tai sit tota aamupusu-illalla-tunti-linjaa (koska opiskelen toisella paikkakunnalla) mutta viikonloppuisin sitten kokonaisia päiviä tai mun työvuoron ulkopuoliset ajat. Nyt mies pakkolomalla muutaman kk:n joten enemmän nähään :)

Riippuu niin paljon siitä miten mulla on töitä. Yleensä ei nähdä aamulla ollenkaan, mä nukun niin pitkään kuin mahdollista :whistle:

Jos meen iltaan, niin meillä on siinä lennosta vaihto neljän aikaan, eli monesti mies ei ehdi edes sisälle kun jo meen. Joskus on jopa 10 minuuttia aikaa vaihtaa päivän kuulumiset. Illalla kun tuun, niin varmaan sellanen pari tuntia ehditään oleen ennen kuin mies menee nukkuu.
Jos mä oon viikolla vapaalla niin yhteistä aikaa jää illalla suunnilleen 5-7 tuntia.
Viikonloppuina vaihtelee..

Normaali päivänä aamulla en ollenkaan, lähtee niin ajoissa töihin ja iltaisin tulee kuuden jälkeen ja käy nukkumaan kymmenen aikoihin eli
4 tuntia päivässä.
Mutta ukko harrastaa ahkerasti kolmena päivänä viikossa, jolloin näemme iltasin ehkä tunnin tai parin ajan. Lisäksi on työmatkoja.
Onneksi on sunnuntait, jotka ukko on pyhittänyt perheelleen.

Yhteistyössä