Hakutulokset

1. J

Pelikavereita?

Kiitos, nyt meni läpi:)
  2. J

Pelikavereita?

Punainen oli talon seinässä ja kissojen avulla saa sen.. Sininen multakin vielä puuttuu..
  3. J

Pelikavereita?

miten?
  4. J

Pelikavereita?

Tuolilta sai huulipunan.. Mutta mitä sillä tehään?
  5. J

Pelikavereita?

No siinä se peli sitten olikin :) Eikä kun se jatkuikin :)
  6. J

Pelikavereita?

Oo, selaitetaan siis takkaan avainmuotin jälkeen niin saadaan tuli..
  7. J

Pelikavereita?

mitä tolla valkosella mytyllä mis on punasta tehdään?
  8. J

Pelikavereita?

Tähän mä jumahdin.. Mitäs nyt ?:)
  9. J

Pelikavereita?

Minäkin oon mukana :)
  10. J

Mitäs ruokaa teillä tänään?

Nyt päivällä lähden kaverin kanssa salaatille ja sit illemmalla ajattelin tehä soijarouhekastiketta, perunoita ja parsakaalia.
  11. J

Meidän häät kohu

Mun mies on ollu juomatta kans melkein pari vuotta ja saa ihan aina selitellä sitä muille. Samoin myös minä joudun selittelemään. Se on kumma kun aina ajatellaan ensimmäiseksi että ihmisellä on joskus ollut vakava alko-ongelma jos ei nykyään juo ollenkaan. Mutta kukaan ei kyllä ole tullut...
  12. J

Titääkö joku ne pehmot "ugly face" tms.. löytäskö joku mulle kuvan sellaisesta?

Mulla on yhtä ugly face pehmoa kolmessa eri koossa mutta ei ole yhtään kuvaa nyt koneella. Voisin kyl käydä nappaas ja laittaa kohta jos netistä ei kuvia meinaa löytää.. muoks. Niin joo, ugly doll nimisiähän ne olikin :)
  13. J

Antakaahan vinkkejä mitä sitä leipois??

Heh :) Hellapoliisin blogista löytyi ohje ja pakko oli testaa kun rakastan vaahtokarkkeja :P Hyviä on mutta kovinkaan kauniita niistä ei tullut..
  14. J

Antakaahan vinkkejä mitä sitä leipois??

mä leivoin just snickers-vaahtokarkki muffinsseja, hyvää ja nopeaa on :)
  15. J

Miksi annat alaikäisen lapsesi polttaa tupakkaa ja juoda alkoholia?

Mä muutin kotoa työpaikan perässä omilleni 16 vuotiaana ja samoihin aikoihin äiskä sai tietää että poltan ihan muutenkin kuin vaan satunnaisesti. Eihän se siitä tykännyt mutta ei kieltänytkään kun ei olisi millään voinut minua vahtia. Sen äiskä sanoi että ei anna penniäkään rahaa mulle tupakkaan..
  16. J

extemporee naimisiin....

Isokokoisia vuokrapukuja saattaa kyllä olla aika vaikea löytää. Liikkeessä josta oman pukuni ostin niin löyty kokoja 52 asti ja toki liikkeen kautta saa tilattua isompiakin. Netistä löysin yhden kaupan jossa isoin koko oli 58. Ja kyseisestä kaupasta saisi tilattuia myös ihan mittatilaus työnä...
  17. J

Paljonko maksaisit per laihdutettu kilo?

5? per kilo..Pudotettavaa kuitenkin riittää aikalailla:D
  18. J

okei, aivan hemmetin ääliömäinen kyssäri...

:laugh: :laugh: tästä irtos kyl päivän naurut
  19. J

Hääpuku hehkutusta..

Ihanaa, löysin tänään unelmieni hääpuvun!! Ensimmäinen jota sovitin tuntui heti omalta joten en edes sovitellut/miettinyt muita. Olen aivan onnesta sekaisin :D Puvun hinta kyllä oli tuplasti se mitä oli suunniteltu mutta... Nyt on yksi suurimmista stressin aiheuttajista hoidettu. Oli pakko...

Yhteistyössä