Hakutulokset

1. J

Ekat raskaus oireet??

No niinpä niin, mulla yllättäen taas kerran alko menkat.. :'( Tein ovis testin johon tuli haalea viiva ja samalla vessakäynnillä paperiin tulikin jo vähän verta..
  2. J

Ekat raskaus oireet??

Pöh, minä testasin tänään ja negahan se sieltä tuli, kuten aina.. Alkaa toivo taas hiipumaan vaikka menkat pitäisikin alkaa vasta n. torstaina (mulla tosiaan epäsäännöllinen kierto mutta silloin ois oviksesta se 14 päivää) . Nyt vaan toivoo että saisin nopeasti plussan tai alkais menkat että...
  3. J

Ekat raskaus oireet??

Me ollaan nyt yritetty raskautua n. 1,5vuoden ajan. Mulla on todella epäsäännöllinen kierto ja itse kärsin ajoittaisesta haluttomuudesta joten luulen että suurin osa tuosta ajasta ei olla oltu edes lähelläkään ovulaatiota hommissa :). Nyt päätettiin testata ovistikkuja ja viime viikon to...
  4. J

Onko teillä jo Euroviisu suosikkia?

Tuo Ruotsin biisikin on kyl tosi hyvä (nyt vasta kuulin eka kerran) mutta ton naisen vibraatto pistää niiiin pahasti mun korvaan koko ajan..
  5. J

Onko teillä jo Euroviisu suosikkia?

Minun ehdoton suosikki on Latvia: http://www.youtube.com/watch?v=eUeZlgeUmp0 Niin ihanan suloinen tuo nainen. Tuo sanoitus ei täysin muhun iske mutta on silti niin mun lemppari :)
  6. J

Ovis-testeistä

Nyt ekaa kertaa liuskoilla yritän ovulaatiota metsästää. Kun testiin tulee haalea viiva onko sillä mitään merkitystä vai voiko haaleita viivoja tulla milloin vain oviksesta riippumatta?
  7. J

Kätevää kun veronpalautukset voi siirtää puolisolle netissä!

Btw, näkisköhän netistä että tuleeko mätkyjä vai ei vaikka itse paperia ei vielä ole tullut? Ai miten niin kärsimätön :D
  8. J

Mitäs ripulitauteja sitä onkaan liikkeellä?

Minä oksensin ja ripuloin pe-la yönä yli kymmenen kertaa, sen jälkeen ei ole oksennusta tullu mut tunnin välein ripulointi jatkuu edelleen. Syömään en ole koko viikonloppuna pystyny kun 3 paahtoleipää, ehkä 5 lusikallista kaurapuuroa ja mehukeittoa.. Kuumetta tänään ei ole enää ollu..Keeetuttaa...
  9. J

Lauantain kuvapino???

Missä nämä rauniot ovat?
  10. J

Missä teillä oli häissä tarjolla oluet, lonkerot, siiderit ja semmoiset?

Meidän häissä oli tarjolla pelkästään boolia ja ruoan kanssa tais olla valkkari ja punkku tönikät.. Meistä kun vaan toinen juo alkoholia niin ei haluttu mitään kunnon ryyppybileitä. Toki jo kutsussa mainittiin että omia juomia halutessaan saa ottaa mukaan :)
  11. J

Minkä biisin soittaisit rakkaallesi?

Aerosmithin I don't wanna miss a thing :heart: I could stay awake just to hear you breathing Watch you smile while you are sleeping Far away and dreaming I could spend my life in this sweet surrender I could stay lost in this moment forever Well, every moment spent with you Is a...
  12. J

Kertokaa nyt hyvänen aika sentään

Osiksen puuterivaha on todella toimivaa "pöyhentäjänä" :) Parhaan lakan nimeä en nyt muista mutta se on sellainen musta korkea pullo (myydään kampaamoissa)..
  13. J

Maailman helpoimmat ja nopeimmat juustosarvet

Lainasin ihan väärää tekstiä :) Siis ei ole tavallista viiliäkään :P Mutta löysin vähän toisenlaisen ohjeen jossa on käytetty maitoa, taidan testata sitä. =)
  14. J

Maailman helpoimmat ja nopeimmat juustosarvet

hitsi kun meillä ei ole kermaviiliä.. Onnistuiskohan noi ilman sitä?:)
  15. J

Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

Voimia sinulle! :hug:
  16. J

riisin heittelystä häissä

Haminassa ei ainakaan saanut heitellä yhtään mitään kirkon pihalla. Perusteluksi sanoivat että kaikilla morsiuspareilla on "tasavertainen oikeus" astella siistin ja puhtaan kirkonpihan läpi vihille.. Meidän häissä viime kesänä puhallettiin saippuakuplia kirkonpihalla ja juhlapaikan pihalla...
  17. J

Noloa kysyttävää

Hei! Tämä on nyt vähän noloa mutta minne pitää ottaa yhteyttä että saisi apua lapsettomuuteen/pääsisi tutkimuksiin jne. Kuinka prosessi normaalisti etenee, millaisia tutkimuksia.. ? Me mieheni kanssa olemme yrittäneet lasta jo 2vuotta ja epätoivo alkaa ihan tosisaan kalvaa ja itsestäni...
  18. J

NUKKAMATTO vs PLYYSIMATTO

Heh, luin nukkumatti vs plyysimatto :D Kysymykseesi en kyllä tiedä vastausta..
  19. J

erikoiset "murre" sanat

Muistan miten vaikeaa meillä avokin kanssa oli eka yhteinen saunareissu kun toinen puhu koussikasta ja toinen napusta ja mulle sana vamppu oli ihan vieras. Ja vieläkin (vaikka olen jo 4 vuotta kohta asunut täällä) mun korvaan särähtää jos joku sanoo et esim iskänkää.. Kyl meillä alku aikoina...
  20. J

minkä väriseksi lakkaan kynnet, kun puku on kultainen?

ranskalainen manikyyri on aina varma valinta :)

Yhteistyössä