Olen nyt kotona lapsen kanssa,hän ei onneksi vielä ymmärrä (9kk).
Sain tosiaan selville että erään tutun naisen kanssa on mies viestitellyt. Tekosyitä yritti kovasti keksiä, meni ihan shokkiin kun näytin viestin joka tuli päivällä siltä mun puhelimeen, sönkötti että se oli mulle. Kerroin että kävin uimahallin pihassa,auto ei ollut sielä ja mies väitti että oli urheilukentän puolella parkissa,no kävinhän mä sielläkin silloin,ei ollut!!
Puhuin koko ajan tyynesti,mies selitti ja pälätti niin ettei mitään tolkkua,ihan hyppi seinille välillä!!
Sit keksin valheen että se oli nähty sen naisen kanssa jonka kanssa viestitellyt...meni suu auki...kysyi vahingossa missä?!!!!
Käskin mennä pakkaamaan ja häipyä mun silmistä...ei meinannut uskoa millään,uhkasin soittaa isoveljen poistattamaan miehen,sit se aneli armoa ja mitä kaikkea lupailikaan...
Täs niinku nopeesti kerrottuna,sanottiin siinä puolin ja toisin kaikkea muutakin,oon niin kiehumispisteessä nyt etten kykene ajattelemaan järjellä kuin että lapselle nyt ruokaa ja nukkumaan... mies yrittää soittaa koko ajan,viestejä tullut ainakin 35 kohta!!! |O