Hakutulokset

1. V

**2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

Heippa! Mie olen tämmöinen palstataustailija, luen aktiivisesti teidän pinoa, mutta en kirjoittele. Nyt kun pelkääminen ja huolehtiminen tuli esille, niin pakko kommentoida, etenkin kun Jenna kadehti tuossa noita isoilla viikoilla olevia. Meillä plussan toi viime lokakuussa ensimmäisen ICSI:n...
  2. V

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Tulin kurkkaamaan vanhaa kuumeilupinoa ja erityisesti, mikä on Sintin tilanne. Hui, jännät paikathan täällä onkin käsillä! Hurjasti plussaonnea ja pinnaa odotteluun. Yamelian uutiset pistivät myös silmään, hurjan kurja juttu. Täällä oli kuitenkin jo muistutettu meistä ja tulinpahan itsekin...
  3. V

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

Heippa täältä taustalta! Olen vähän huono palstailija, kun en ikinä kirjoita mitään, mutta luen teidän jutut joka toinen päivä, niin että ihan kärryillä ollaan :attn: Nyt piti tulla kertomaan, että puoliväli on ohitettu onnellisesti ja eilisessä rakenneultrassa, jota on odotettu kuin kuuta...
  4. V

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Onnea hienoista ultrakuulumisista hugsy ja pimpam! Miten meidän elmeri voi olla 72mm...:O
  5. V

Suuren suuret pahoittelut terhille, ihan kamalaa..sanat eivät riitä. Mansikkaiselle taas tervetuloa plussapuolelle ja voimia alkuajan jännittelyyn. Terveisiä nt-ultrasta! Siellä huitoi ja pomppi elmeri minkä ehti ja näytti kaikki asennot kyljeltä selälleen ja masulleen. uskomatonta oli nähdä...
  6. V

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

Heippa hei! Pikaiset päivitykset minultakin. Käytiin tänään nt-ultrassa ja siellä pomppi ja vilkutteli erittäin vilkas elmeri. Kuvia saatiin joka suunnasta, koska mötky oli niin selällään, mahallaan kuin kyljelläänkin. Aivopuoliskot, vatsapeitteet, selkäranka, korvat, sormet varpaat,nenä -...
  7. V

Täällä on kieltämättä aika hiljaista.. tervetuloa mukaan Terhi ja onnea pitkän tien päässä odottaneesta plussasta:heart: Meillä on nt-ultra 27.12. ja sitä kovasti odotellaan. Käyn täällä joka päivä lukemassa, mutta kirjoittelu on aika hiljaista. Oireina mulla on jatkunut etova olo, joka muuttuu...
  8. V

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

Heippa mammat! Kiva kuulla pitkästä aikaa feufolletista, piti oikein itsekin aktivoitua.Hyvät turvotuslukemat teillä :) Onnea Mariennalle plussasta! Sannuli, mullakin on ollut oireissa vaihtelevuutta, vähenevät ja palaavat takaisin. Valitettavasti minäkin olen flunssassa, jo toista kertaa tän...
  9. V

mini disperin

Meillä oli käytössä icsi-hoidon yhteydessä disperin cardio 100 mg ja aloitin sen siirtoa edeltävänä päivänä. Lääkäri sanoi, että ennen punktiota ei kannata ottaa. Kysyin siis lääkäriltä, voiko sitä käyttää ja sain luvan, vaikkei sitä varsinaisesti määrännytkään. Jopa mietittiin, että jos itse...
  10. V

Toivorikas, ei voi, ei saa olla totta! Toivottavasti löydätte toisistanne lohtua suuressa surussa ja pettymyksessä.

Yhteistyössä