Hakutulokset

1. V

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

MR, mehän tosiaan alettiin syöttää pottua viikkoa ennen 4kk päivää ja se rauhoitti välittömästi yöt, sen jälkeen on syöty ekan kerran kolmen ja neljän välillä ja tokan kerran kuuden ja seiskan välillä. Tänään heräs toisen kerran syömään vasta kasilta ja nukku vielä sen jälkeen tunnin, vaikka...
  2. V

Tuskulille hurjat tsempit täältä, kuvottaa ihan tuo lääkärin käytös. Ja koska ehkä itse tuntuu että aina hehkutan, miten meillä niin loistavasti toimii imetys, perhepeti, kestovaipat ja kantoliinailu, niin lienee syytä päivittää, että tämä päivä on lähinnä muistuttanut valikoituja kohtauksia...
  3. V

Pikainen 4kk päivitys meiltä! Strategiset mitat 8,6kg ja 63cm, tonttulakin koko 43cm. Meillä ei vieläkään osata kääntyä, neiti pullava vaan makaa selällään ja hymyillä ähvöttää kolmen leukansa kanssa :D masulla ollessa pään kannatus on tosi hyvä ja kyynernojan sijasta eppu punnertaa suorille...
  4. V

Pika: Tuulia, ne telakallisetkin kaukalot saa usein turvavöillä kiinni autoon, ainakin meidän gracon saa. Kannattaa käydä vaikka kaupassa kaukalon kanssa kokeilemassa, mihin kärryyn se kiinnittyy, kirppikseltä en ehkä kaukaloa ostais, ettei vaan ole kolaroitu. Tömpsis: Taidan itsekin pitää...
  5. V

Viime yönä meillä taas perhepeteiltiin viidestä seitsemään menestyksellisesti! Mulla ei ole yhtään pelkona vauvan liiskaantuminen, me siis nukutaan kasvokkain, vauva siinä tissin vieressä ja nukun itsekin ihan ok, joskin olen vauvasta koko ajan jollain tasolla tietoinen. Ollaan myös otettu...
  6. V

Sannuli, en siis todellakaan kysynyt mitenkään kritisoidakseni, meitä mietityttää ihan samat asiat uuden tulokkaan toiveissa. Tuntuu vaan, että miten kukaan jaksaa kahta vauvaa peräjälkeen, kun vaikka oma on aika helppo ja niin ihana, niin en voisi kuvitella miten selviäisin, jos olis...
  7. V

Sannuli, pakko kysyä ihan ilman sarvia jahampaita, ja toiovttavasti et loukkaannu, mutta miksi sie haluat toisen lapsen heti perään, kun kuitenkin kirjoitit, että annat vauvan mielellään yöhoitoon pian, kotona olo tympii välillä ja haluaisit palata töihin? Kuulostaa jotenkin hurjalta, vaikkei...
  8. V

Ainomieli; ei ne ihan kaikkiin sovi, mutta suurimpaan osaan kummiskin ja ne on tosi näppärät, kun niissä on kaksi "asetusta" ja kuminauhaa. Toivottavasti kitinä helpottaa ja rintaraivarit katoaa teillä. Tsemppiä!
  9. V

Taas pikaisa tuotesuositus ainomielelle ja muille joilla bodyt ei yltä kiinni: jatkopala! Meidän kestovauvalle ei sovi mitkään bodyt ilman näitä, kun vaipoista tulee niin isot paketit. Itse tykkään tosi paljon näistä: Pienten Parhaaksi - ManyMonths - Bodyn jatkopala 2 kpl/pkt Saa myös...
  10. V

Ainomielelle pikana, meillä on kannettu manducassa olkaimet ristissä alusta asti, eli jostain 1kk, eihän sillä ole mitään merkitystä vaavin koon kannalta, kun etupuolella kantaa. on paljon parempi musta silleen , ei väsy selkä itsellä. suosittelen.
  11. V

Ootko marienna kokeillu tuohon sisällä sylissä roikottamiseen rengasliinaa? Muksun saa siihen nopeasti ja nopeasti pois ja kädet jää itellä kohtuuvapaiksi. Meillä sisällä otettaviin päikkäreihin nukutan aina renksuliinaan ja ruokaa laittaessakin pidän epun siinä, jos ei viihdy lattialla. Meillä...
  12. V

Ainomieli ja marienna, kylläpäs teillä tosiaan on piiiitkiät yöunet! Ymmärrän marienna toki sun huolen, mutta kyllähän ne varmaan neuvolassa sanois, jos moinen ei olis normaalia? Meillä hereilläolojaksot on kyllä päivällä pidentyneet ja pääsääntöisesti yöllä syödään kaks kertaa ja aamulla aina...
  13. V

Minäkin heitän pikakommentit mariennalle: eli kantsii antaa tipat aamulla, voi pitää annossa vaikka välipäivänkin kuulemma, jos on kovasti vaivaa. Ja me aloitettiin kahden päivän d-tippakiemurtelun jälkeen rela-tipat illalla ja viikossa hävisi kaikki vaiva. Toki tottui varmaan tippoihinkin...
  14. V

Sannuli, hui kamalaa! Eipä sitä enää edes muista, millasia ne kuukautiskivut oikein oli, kun edellisistä on niin kauan aikaa. Toivottavasti mun menkat ei ala vielä piiitkäään aikaan. Täällä on aika hiljaista, kaikki on varmaan vauva-arjen pyörteissä. meillä kävi eilen mun työkavereita...
  15. V

Heippa mammat! neiti nöttönen vetelee päikkäreitä vaunuissa, joten mamma taas surffailee. Tosi kiva lukea kaikkien kuulumisia :) Ainomielelle ekana: me otettiin se rotavirus. Mies kyllä vähän vastusteli, joten käytiin vielä neuvolassa keskustelua, mutta päädyttiin kuitenkin ottamaan se. Ei...
  16. V

Ihan kuulla marienna, että teillä on lähtenyt nukkumishommat sujumaan! Ja kestoilu on vaippaihottumaisen pelastus, me saatiin kovasti kehuja neuvolasta, että iho on pysynyt tosi hyvänä kestoilla, ei tietoakaan ihottumasta eikä edes punoistusta, jei! Meillä tosiaan taskuvaipoista käytösää fuzzit...
  17. V

Sannulille halauksia täältäkin, miehet osaa olla tosi törppöjä välillä. Kyllä on lupa olla väsynyt ja kyllästynyt, vaikka olisikin vauvaa halunnut enemmän kuin mitään muuta. Ihan luonnollistahan se on että väsyttää. Paljosta joutuu vauvan takia luopumaan, mutta antaahan se enemmän sisältöä ja...
  18. V

*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Tulin kurkkaamaan pitkästä aikaa vanhaa kuumeilupinoa ja oi! Täältähän löytyi ihania uutisia :heart: Eli sylintäydeltä onnea Amandalle pienestä sykkeestä! Ja voimia huolestuneisuuteen, minä murehdin koko raskauden kaikkea mikä voi mennä pieleen, toivoisin että olisin enemmän muistanut iloita...
  19. V

voi vitsi sannuli, mie olen sitte kade viiden tunnin päikkäreistä, voi jummi! meillä päivällä kolme tuntia on ihan maximi uniaika, paitsi jos ollaanliikkeessä, mutta en minä nyt jaksa kantoliinan kanssa metsiä pitkin ihan tutitolkulla ravata, vaikka se kivvaa onkin. mulla maitoa tulee ihan...
  20. V

Heippa! Viu ja nöttönenkin ovat löytäneet nyt tänne! meidän mukelo on jo viisiviikkoinen ja viisi ja puoli kiloinen jötikkä, ja tietysti maailman ihanin vauva! Arki sujuu meilläkin hyvin, yöllä syödään kaksi kertaa ja muuten nukutaan hyvin, joskin aamuherätys on kuuden aikaan, mutta iltaunille...

Yhteistyössä