Hakutulokset

1. V

**2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

Onnea kovasti vauvautuneille täältä taustalta! Meille syntyi 22.7. rv 42+0 käynnistyksellä suloinen pikkuemäntä koossa 3780g ja 49 cm. Synnytys sujui hyvin, vaikka oli aika hurja! Kohta tuo pieni ihme on jo kaksiviikkoinen ja kotielämä on lähtenyt hyvin käyntiin, tissitellään, ihastellaan...
  2. V

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

Vauvauutisia myös tältä suunnalta! Maailman kaunein ja ihanin pikkuemäntä syntyi käynnistyksellä 22.7. klo 00.45 ukkosen jyrähdellessä ja salamojen räiskyessä. Neiti sai yhdeksän pistettä, painoi 3780 g ja varren mitta oli 49 cm. Rakkausihme saapui maailman lopulta ilman kivunlievitystä...
  3. V

Viimeinen päivitys kotoa: laittelen eväitä sairaalaa varten ja kohta lähdetään. Supistuksia ei yhäkään yhtään, mutta huraa! äsken irtosi limatulppa, ei epäilystäkään! Kotiin tulen vasta vauvan kanssa! Pitäkää peukkuja! Moikka :wave: viu 42+0 POOOOOKS!
  4. V

Suuren suuret onnittelut Sannulille ja perheelle, varmaan ihan uskomatonta! Oma nykerö maailmassa, voitte suukotella sitä ja tutustua ja silitellä...oih. MR, stalkkeri :D Terveisiä vaan kotoa. Yliaikaisuuskontrollista - tai siis anteeks - hyvinvointikontrollista kotiuduttu. Jippikaijee. Puoli...
  5. V

No täältä tulee tuo vaadittu ilmoittautuminen, vitsi miten lakonista. Ei tuntemuksia, ei oireita, ei mitään supisteluiksi tulkittavaa. Huomenna ysiltä yliaikakontrolliin, yritän suhtautua neutraalisti, mutta on mahdollista että kahlitsen itseni sängynjalkaan ja rukoilen käynnistystä, jota niin...
  6. V

No voi hitsi sannuli, mie olin ihan varma että sulla on jo käärö sylissä. Miehelle tuossa automatkalla jo selitin, et aikamoisia eroja käynnistyksissäkin --"kun siel netissäkin yhellä sannuli79:llä on käynnistetty tänään ja sil on laskettu aika ollu mun jälkeen--" ja mies oli ihan että niinpä...
  7. V

Voi vitsi, jokohan sannuli synnyttää! Vitsi mie olen valmis työntämään sen vauvan vaikka korvasta, kun vaan nyt tulis. Tuntuu että kaikki muut vaan synnyttää ja saa ihania kääröjä kun minä vaan kasvan kasvamistani, pyöreämmäksi ja pyöreämmäksi ja lyllerrän tällaisena lopun elämääni :stick:
  8. V

Sannuli, sanoiko ne jotain syytä, miks yliaikakontrolli on jo pe? Mulla on nimittäin vasta ens tiistaina ja terkka sanoi että se on aina vasta 41+5, eikä silloinkaan välttämättä käynnistetä. Hitsi olen melkein sulle kateellinen, vaikken sinänsä käynnistystä toivokaan. Jospa sullakin tulee ennen...
  9. V

Hah hah! Täällä ollaan ihan yhtenä pallona, ei laitokselle lähdöstä tietoakaan :p Eilen neuvolassa kaikki oli ihan normisti, meidän vakkaritäti oli palannut lomaltakin, kun harmiteltiin ettei enää muka ehditä nähdä ennen synnytystä. Tunnustellessa arvioi vaavin lähemmäs neljäkiloiseksi, varmaan...
  10. V

En ole laitoksella en, vaan ihan kotona. Aamulla käytiin ostaa saunaan panelit ja remontti jatkuu. Just kannoin sankkotolkulla vettä tomaateille ja yrttimaalle ja siirsin kirjoituspöytää. Söin kolme jäätelötötteröä ja nousin saunan portaat kymmenen kertaa. Laitoin äitiyspakkauksen laatikkosängyn...
  11. V

Zalea, mulla on hämmentävästi olo parantunut nyt viikon aikana, kun selvisin siitä hemputin noidannuolesta. Pissattaa ihan koko ajan ja hormoonimyrskyissä itken välillä esim. hampparisämpylöiden kypsyysastetta :) Tissit vuotaa ja jalat särkee ja turvotusta on, mutta ei niin kovia kipuja...
  12. V

poks poks, tänään on sitten laskettu aika! Mutta missä kummassa viipyy vauva :confused: Ehkä hän tulee sitten iltapäivällä :D Aika odottavat tunnelmat!
  13. V

Sannuli, täällä ihan sama homma, ei mitään synnytystuntemuksia. Olo on oikeastaan alkanut jopa parantua! Talo on siivottu lattiasta kattoon, ikkunat ja matot pesty, saunottu pihasaunassa joka ilta ja sitä kolmattakin ässää kokeiltu. keksin vielä neljännen ja oltiin tänään kylillä shoppaamassa...
  14. V

Mun on jo monta kertaa pitänyt vinkata, että jos teillä on imetystyyny jo hankittuna, niin ottakaapa etenkin loppupuoliskolla olevat se yöksi viereen. Ihan loistava apu on ollut mulle keskiraskaudesta asti nukkumisen kanssa. Sen saa kyljellään nukkuessa kivasti polvien väliin ja maha siihen...
  15. V

Mun on jo monta kertaa pitänyt vinkata, että jos teillä on imetystyyny jo hankittuna, niin ottakaapa etenkin loppupuoliskolla olevat se yöksi viereen. Ihan loistava apu on ollut mulle keskiraskaudesta asti nukkumisen kanssa. Sen saa kyljellään nukkuessa kivasti polvien väliin ja maha siihen...
  16. V

Hyvää juhannusta, mammat! Täällä kärvistellään loppusuoran kipujen kanssa, on repimistä, jomotusta ja turvotusta. Neljä päivää sitten selkäkipu vei jalat alta ja diagnoosina neuvolassa olikin - noidannuoli! Sekin vielä, sanon minä! Nyt selkä on jo vähän parempi, mutta yöt erittäin katkonaisia...
  17. V

Hyvää juhannusta, mammat! Täällä kärvistellään loppusuoran kipujen kanssa, on repimistä, jomotusta ja turvotusta. Neljä päivää sitten selkäkipu vei jalat alta ja diagnoosina neuvolassa olikin - noidannuoli! Sekin vielä, sanon minä! Nyt selkä on jo vähän parempi, mutta yöt erittäin katkonaisia...
  18. V

Heippa, mammat! Munkin piti tulla taustalta morottelemaan teitä :) Eilen oltiin viimeisessä neuvolalääkärissä, jossa ultrattiin ja tehtiin painoarvio, jonka mukaan meidän mukelo painaisi nyt 3 kg! Pää on alaspäin ja kiinnittynyt, ihan odottavin mielin aletaan jo olla, laskettuun aikaan...
  19. V

Piti tulla Smirgille kommentoimaan noita ultraanmeno-fiiliksiä. Minä olen ollut ennen jokaista ultraa ihan paniiiikissa ja miettinyt kaikkia kauhukuvia niin että autossa matkalla olen puristanut penkkiä ja pidätellyt oksennusta. Mutta oi sitä tunnetta kun rakenneultrassa pötköttelin pöydällä ja...
  20. V

Heippa! Taidan hypätä täältä taustalta mukaan keskusteluun, kun melkein päivittäin käyn täältä teidän juttuja lukemassa. ihana lukea alkuraskauden jännääjien fiiliksiä, ihan samoja tunnelmia ja pelkoja sitä itsekin kävi läpi :) Mulla siis nyt menossa rv 32, jos joku haluaa päivittää...

Yhteistyössä