Hakutulokset

1. H

Fannin siskolle nimi ehdotuksia?

Fiia :)
  2. H

alkoholistien läheiset

ei mitenkään. pesisin kädet koko tilanteesta. vielä ei oo tarvinnu, meillä isä ryyppää vain ja ainoastaan kotona ja suht "siististi" ja vähin äänin. mut ei sulla oo mitään velvollisuutta huolehtia siitä loputtomiin.
  3. H

Minkäs ikäisiä

ootte ruvennu totutteleen pinniksestä isojen sänkyyn? Meillä tuo 1v7kk ei innostu yhtään moisesta, jätettiin siksi pinnis vielä isojensängyn viereen, ja siinä se nukkuukin yöt ja päikkärit. Mietiskelen vain et oisko kuitenki viisain viiä tuo pinnis kokonaan pois.
  4. H

Asuntolainan marginaali

o,5 on meillä. piti käydä tarkistaa
  5. H

Olenkohan tulos vanhaksi...

no sehän oli tylsää. nähty monta kertaa ja samaa meininkiä näkee paikallisessa baarissakin jos sattuu eksyyn. bb on terve kun se leikkii mut sairas kun ei osaa lopettaa...
  6. H

Mihin "laitatte" lapsen...?

sänkyyn laittasin. meillä oli bumbo joten jos mun oli pakko päästä suihkuun sillon ku lapsi hereillä niin se istu sit kylppärissä siinä :) kätevä vehe.
  7. H

kauan annan kaalilaatikon olla ,uunissa??

mutsi hauduttaa aina just jotain 3h ja se on kyllä sitte hyvää. ite teen nopeammalla kaavalla että se saadaan ruoka-ajaksi pöytään :D
  8. H

kauan annan kaalilaatikon olla ,uunissa??

ehkä tunteroisen?
  9. H

Asuntolainan marginaali

meillä on alle yhden, en muista tarkkaa
  10. H

mulla jo keinot loppu

yöruokinnat pois kokonaan :) illalla tuhti puuro annos niin jaksaapi nukkua. meillä oli ihan samaa aikoinaan, ja tosiaan aina kuudelta aamulla heräs ihan väsyneenä. meni jo 10 aikaan ekoille päikkäreille, joskus aiemminki :o
  11. H

Jos BB taloon otettais vaan kaks+ palstan palstailijoita niin ketkä 12 sinne laitettais?

savanna!! ja rytkä neuvomaan niitä muita miten pitää elää :)
  12. H

Voi itku,on kyllä mulla ongelmia...

:flower: ompa sulla ollu jännä päivä.
  13. H

60v tätini tuli sit neuvoo mua tuoreen vauvan kans

meillä mummi neuvoi mua ihan sanasta sanaan just noin! teki mieli aina sanoa että mä teen ite niinku parhaaks näen... hyvää ne tarkottaa kuitenki, useimmat ainakin.
  14. H

Nyt kysynkin, että kuinka saatte innostusta sekstailla joka pv?

mutta että joka päivä? ihan aikuisten oikeasti joka ikinen päivä?
  15. H

en kyllä haluaiskaan seksistä yhtä arkista asiaa kuin vaikka suihkussa käyminen. tyyliin klo 19.30 salkkarit klo 20.15 seksiä
  16. H

härrekyyd :O ei riitä vuorokaudessa tunnit että ehtis joka päivä!
  17. H

nou mani mutta silti

osamaksu on melkonen loukutin. sitä aattelee että no on mulla varaa tähän ja tohon, kun noin pienillä lyhennyksillä maksan. sit kun maksuja on monta päällekkäin niin äkkiä meneeki monta sataa euroa pelkästään niihin, eikä jäääkkään peruselämiseen rahaa riittävästi.

Yhteistyössä