no sut voidaan häätää ekana jos niin sovitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ois kauheeta joutua, itkisin joka päivä ja varmaan lopulta häittäisin jonkun esineen ja minut heitettäisiin ulos. :ashamed:
Kyllä ne varmaan niin sopiskin.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:no sut voidaan häätää ekana jos niin sovitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ois kauheeta joutua, itkisin joka päivä ja varmaan lopulta häittäisin jonkun esineen ja minut heitettäisiin ulos. :ashamed:
Metsolasta taitaisi olla aika paljon hyötyä kun pitääs halvalla saada ruoat tehtyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, Metsola ehdottomasti!
Alkuperäinen kirjoittaja nämä:BV vai BB:kö se nykyään on
Savanna
Vispilä
KKK
Lunatic
Sirkka
Imperial
Päätön
NinaTT
Rytkäätys
Björn
Emilyn
En mäkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en sinne menis vaikka maksettais :attn:
En minä ole ärsyttävä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...
Et minunkaan mielestäni, mutta monet tuntuvat olevan sitä mieltä. Se oli siis yleistys.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En minä ole ärsyttävä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...