Jos BB taloon otettais vaan kaks+ palstan palstailijoita niin ketkä 12 sinne laitettais?

• Viestiketjun aloittaja hahaa
  • Ensimmäinen viesti
saa
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja nämä:
BV vai BB:kö se nykyään on
Savanna
Vispilä
KKK
Lunatic
Sirkka
Imperial
Päätön
NinaTT
Rytkäätys
Björn
Emilyn

Ai mäkin pääsin listaan? Mut lempattaisi alta tunnin helvettiin sieltä, ku saisin viinan puutteen takia jonkun raivarin ja yrittäisin murtautuu sinne kiskalle.--
Juurikin tosta syystä sä pääsit listalle. Olisi jotain katottavaa eikä vaan tylsää keskustelua vaipoista, imetyksestä ja parisuhteesta.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...
En minä ole ärsyttävä! :eek:
Et minunkaan mielestäni, mutta monet tuntuvat olevan sitä mieltä. Se oli siis yleistys. :D
Ahaa! :D

Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...
Et niin...mutta sä olet monille ärsyke silti. :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Et niin...mutta sä olet monille ärsyke silti. :D
Voisikohan sen ottaa toiseksi nimeksi? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja saa:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja nämä:
BV vai BB:kö se nykyään on
Savanna
Vispilä
KKK
Lunatic
Sirkka
Imperial
Päätön
NinaTT
Rytkäätys
Björn
Emilyn

Ai mäkin pääsin listaan? Mut lempattaisi alta tunnin helvettiin sieltä, ku saisin viinan puutteen takia jonkun raivarin ja yrittäisin murtautuu sinne kiskalle.--
Juurikin tosta syystä sä pääsit listalle. Olisi jotain katottavaa eikä vaan tylsää keskustelua vaipoista, imetyksestä ja parisuhteesta.

Ei selvinpäin jaksaisi kuunnella muita... Toki muutakin hauskaa olis tiedossa. En hirveesti välitä ihmisten mielipiteistä ja oon erittäin kärkäs vittuilee ja soittaa suuta.

Imperial, Timppa (nää kaks ois ihan ehdottomat), Keittis, KKK, Aurinkokunta (se sais lauman pidettyä kuosissa, vaikka rupeiskin keulimaan), Rukoilijasirkka, Sörhis, Jätkä, Borkku, Bad Virgin, Savanna ja Scarletti

pari provoa harmaata vielä sekaan, nin johan ois viihdettä :D

Yhteistyössä