Just joo. Mähän se AINA kylvän riitaa, varsinkin silloon kun jotkut pellet aloottaa vittuulun.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:scarletti (riidankylväjä )
Just joo. Mähän se AINA kylvän riitaa, varsinkin silloon kun jotkut pellet aloottaa vittuulun.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:scarletti (riidankylväjä )
Juurikin tosta syystä sä pääsit listalle. Olisi jotain katottavaa eikä vaan tylsää keskustelua vaipoista, imetyksestä ja parisuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja nämä:BV vai BB:kö se nykyään on
Savanna
Vispilä
KKK
Lunatic
Sirkka
Imperial
Päätön
NinaTT
Rytkäätys
Björn
Emilyn
Ai mäkin pääsin listaan? Mut lempattaisi alta tunnin helvettiin sieltä, ku saisin viinan puutteen takia jonkun raivarin ja yrittäisin murtautuu sinne kiskalle.--
Ahaa!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Et minunkaan mielestäni, mutta monet tuntuvat olevan sitä mieltä. Se oli siis yleistys.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En minä ole ärsyttävä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...
älä ota henk. koht. Se oli yleistys mielipiteistä palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just joo. Mähän se AINA kylvän riitaa, varsinkin silloon kun jotkut pellet aloottaa vittuulun.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:scarletti (riidankylväjä )
Et niin...mutta sä olet monille ärsyke silti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En minä ole ärsyttävä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...
Voisikohan sen ottaa toiseksi nimeksi? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Et niin...mutta sä olet monille ärsyke silti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En minä ole ärsyttävä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Fjonga (?) , hyytikyppynen (ilopilleri ), jätkä (pesemään saippualla suita ), lunatic (höpöttämään ), savanna (tekee muut hulluksi ), päivien viemää (takuu känniääliö ), scarletti (riidankylväjä ), NinaTT (toinen riidankylväjä, nenäkäs ), rukoilijasirkka (ärsyke ), ehkä pari muuta miestä vielä...
Alkuperäinen kirjoittaja saa:Juurikin tosta syystä sä pääsit listalle. Olisi jotain katottavaa eikä vaan tylsää keskustelua vaipoista, imetyksestä ja parisuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja nämä:BV vai BB:kö se nykyään on
Savanna
Vispilä
KKK
Lunatic
Sirkka
Imperial
Päätön
NinaTT
Rytkäätys
Björn
Emilyn
Ai mäkin pääsin listaan? Mut lempattaisi alta tunnin helvettiin sieltä, ku saisin viinan puutteen takia jonkun raivarin ja yrittäisin murtautuu sinne kiskalle.--
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:|O enks mä pääse?? tajuutteo miten ärsyttävä ja riidankylväjä minä olen!!
aika hyvä remmi!Alkuperäinen kirjoittaja vv:Scarlett, Savanna, Lunatic, Rukoilijasirkka, aurinkokunta, Emilyn, Nina TT ja Keittiskin olisi aika jees
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Grace! ja sitten perään homolesboja 11kpl.