Hakutulokset

1. Nipsu

vyöhyketerapia hieronnoista..lähinnä käynnistymiseen..

itellä neuvolatäti hieroi jalkaani (kohtupistetta?) ja seuraavana päivänä tyttö syntyi, ite uskon ainakin toimivuuteen :)
  2. Nipsu

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minä 24 mies 45, viisvuotta yhdessä ja tyttö 6,5kk
  3. Nipsu

Kotiäidit, auttaako mies...

meillä ei auteta paitsi silloin kun kämppä näyttää TODELLA kauhealta saattaa ukko raivoamisen jälkeen alkaa siivoomaan, mut silloinkin se on vaan pikainen imuroiminen ja roskien/tiskien siivous, mut omapa on vikansa jos ei viitti auttaa, mulla on muutakin tekemistä kun miellyttää herraa
  4. Nipsu

Mitä tarkoittaa?

Ok, kiitos tiedosta :)
  5. Nipsu

6kk mitat

meillä tyttö 66,6cm ja 9030g kääntyy mahalleen ja välillä selälleen.. :)
  6. Nipsu

Autolla ajaminen viimeisillään

mä olen rv.39 ja käyn tälläkin hetkellä autokoulua.. Joen jos se ajaminen kiellettyä olis niin tuskin edes päästettäis ratin taa.. mutta onneks mulla vielä istuu ope vara polkimien kanssa vieressä niin on ihan turvallisen tuntusta körötellä! :)
  7. Nipsu

Mitä tarkoittaa?

En tiedä onko ihan oikea palsta kysyä, mutta täälläkin on raskausviikot ilmoitettu tyyliin "rv6 + 3" tms. Mitä siis tuo plussa tarkoittaa?? Kyselen varmaan ihan tyhmi...koittakaa kestää B)
  8. Nipsu

Onkos äitejä vm. 69 ?

Moikka! Täällä äiti vm.69,lapset 91,92,94,00 ja 07. =)
  9. Nipsu

epäilen että poikaystävä pettää...

\ Joo joo, ja millä vuosikymmennellä olitkaan syntynyt??? Siis eikö intiimi kanssakäyminen ole yx avioliiton tärkeistä osa-alueista? Eikö ole hyvä varmistaa jo ennen avioliittoa että sekin puoli käy yksiin. Olisihan se kurjaa jos naimisissa ollessaan huomaisi että sänkyhommat ei sujukaan ihan...
  10. Nipsu

sektiosta..

Niin haluaisin tietää että voiko sektion saada omasta toiveesta? Vaikka en ole neuvolassa puhunut synnytyspelostani?
  11. Nipsu

Yksinhuoltajien tuet

Aivan... Ei ole muuta erilllistä yh-tukea kuin lapsilisän yh-korotus, kolmisen kymppiä. Muutenhan he saavat samat tuet kuin muutkin, toimeentulojensa mukaan. Lisäksi ei yh ole mikään ammatti. Yleensä yh-äidit, kuin isätkin, käyvät töissä siinä missä kaikki muutkin. Yh-äitejäkin on aina...
  12. Nipsu

Mies pihalle ku vähän vastustaa

Erohan on vaan valinta muiden joukossa. Jos lähtee tulee elämästä toisenaista ja jos jää, tulee elämästä taas toisenlaista. Eihän sitä voi tietää elämässä mikä on aina se oikea valinta kymmenen vuoden päästä. ne päätökset tekee siinä, sen hetkisten tietoihin perustuen.jälkeenpäin on turha...
  13. Nipsu

Mies pihalle ku vähän vastustaa

mitäs jos ei olekaan syyllistä. Onko asiat aina jonkun syytä. joskus vaan ei toimi. Siinä ne mahtavat kaikentuhoavat loppuriidat tulevatkin että etsitään kenen syy... Enää ei ole avioero oikeudenkäyntejä. Onko teillä niitä ikävä
  14. Nipsu

Miten teillä

Olen täysin samaa mieltä. vaikka rahat on loppu nytkin, voi ainakin itse päättää mihin ne ovat menneet. Siis että ne ei löydy paikallispubin kassasta ainakaan. Huumaava tunne kun saa olla rauhassa omassa kodissaan kun kukaan ei kiusaa koko ajan. Saa nukkua rauhassa ja katsella telkkaria. Lasten...
  15. Nipsu

Mitä sexyä haluisitte kokeilla,mut ette "kehtaa"

mites olis kahden miehen kanssa?
  16. Nipsu

miten antaa itselleen anteeksi?

Joo. Toi karvahaitari seikkailee vähän joka sivulla. On tainut jäädä jenkat väliin sillä pelillä jo jonkun aikaa kun noin kiukuttaa... Miehillä (siis näillä muutamilla tapauksilla, ei normaaleilla) on jatkuva pelko tulla jätetyksi. Jos heidät jättää, se on majesteettirikos. Sitä ei vaan saa...
  17. Nipsu

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heips, täällä ilmoittautuu esikoisesta haaveileva, vuosimallia -79, pillerit on pois jo jätettynä, joten tästä se alkaa ;) ...
  18. Nipsu

viittaako maitoallergiaan?

Olen nyt alkanut maistatuttaa meidän 10 kk ikäiselle tytölle pieniä määriä oikeaa maitoa. Nyt olen kuitenkin huomannut, että melkein heti suun ympärille tulee punaisia "länttejä".Siis oikeastaan melkein heti, kun maito on kosketuksissa ihoon. Voiko tämä olla oire maitoallergiasta?
  19. Nipsu

moniko etäisä/MIES myöntää että ero oli hänen oma vikansa

Ei kannata ihmetellä että joku alkoholisti syyttää vaimoaan juomisesta. alkoholismi on kieltämisen sairaus. Siihen kuuluu se että maailma tuntuu käyttäytyvän oudosti koska alkoholisti itse ei tajua oman juomisensa vaikutusta elämäänsä. Minusta on paha miettiä kuka on eroon syyllinen ja kuka...
  20. Nipsu

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Nätti nimi. Ei minun tyylinen, mutta ihana kuitenkin. Emilie oli kiva. Meidän naperot: Maailman vahvintyttö eli Frida Elviira, 4v Hulivili eli Alvar Vihtori, 2v Kaukaisen maan prinsimme eli Frans Simeon, 2kk Isomummoni oli Elviira. Vihtori tulee ukkini mukaan. Alvar on miehen suvun kirtonimenä...

Yhteistyössä