vyöhyketerapia hieronnoista..lähinnä käynnistymiseen..

ompa kiva :) saa nähä vaikuttiko eilinen mitään :/ on ainaki "kohtupisteet"vähä kipeet,mut eipä ainakaa suppareita viel kuulu.no pitää koittaa jaksaa oottaa,ei kyl millää malttas enää!mut pakko kait se on.

Anielka
Mua vyöhyketerapeutti hiero rv 38, kun olin niin tuskainen. Sanoi, että synnytys käynnistyy, jos on käynnistyäkseen. Koko illan oli tuntemuksia mahassa. Ei käynnistynyt (vauva syntyi lopulta rv 39+6), mutta oloni parani tuon käsittelyn jälkeen huomattavasti. Aiemmin kohdunpohja painoi todella raskaasti emättimen tietämillä, tuon käsittelyn jälkeen painopiste muuttui selkeästi takamukseen päin ja olo oli huomattavasti mukavampi!!! Pystyin jopa nauttimaan raskaudesta viimeiset 2 viikkoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 20:16 kirppu kirjoitti:
meillä käynnistyi vyöhyketerapian avulla tunti hieronnan jälkeen raskausviikolla 40.suosittelen!
teittekö ite sen hieronnan vai kävitkö ihan oikeella hierojalla?mul ei oo viel mitn,ehkä vähä enempi ollu supistuksia mut en sit tiiä.

Ei nyt ole kokemusta käynnistyksestä, mutta tämä raskaus on vyöhyketerapialla "alkuun avustettu" ja olen käynyt hoidoissa koko raskausajan: auttaa todella hyvin.
Miehen kanssa pitäisi mennä synnytysvalmennukseen sitten lähempänä h-hetkeä; tarkoitus on nimittäin käyttää vyöhyketerapiaa kivunlievitykseen.

Kannattaa kyllä ottaa selvää noista hoitajista, että löytää hyvän - tällä(kin) alalla kun on kuitenkin aika lailla kaikenlaista yrittäjää.
Itse osaan suositella turkulaisille hyvää paikkaa.

Itselläni ei ole kokemusta, mutta samaan aikaan synnärillä oli sisarukset (tai ainakin vauvat oli serkukset) joilla oli melkein sama LA ja olivat samana päivänä käyneet vyöhyketerapeutilla ja parin päivän päästä synnytys käynnistyi, vauvat siis syntyivät samana päivänä. :D

Mä nyt sit kävin eilen vyöhyketerapiassa ja tuloksena oli selkäkipua illan ja sitten pari "kunnon"supistusta... Niin ja tietysti se että sain nukuttua todella hyvin viime yön :D mutta onhan tässä vielä aikaa odotella synnytyksen käynnistymistä... täti sanoi että tule perjantaina uudelleen ellei käynnisty siihen mennessä.

suzu1981 41+4

Yhteistyössä