Mies pihalle ku vähän vastustaa

• Viestiketjun aloittaja lähivanhempi
  • Ensimmäinen viesti
lähivanhempi
Mua kyllä ihmetyttää tää nykymaailman meininki.

Vähän kun alkaa vastustaa niin modernit
naiset miettii että mun mies voisikin olla sellainen
lähi-isä. Eli muutais pois ja hoitais velvoitteensa
sitten muutaman kilsan päästä.

Monikohan mies ihan oikeesti pelästyis ku tietäis mitä nykynaiset ajattelee.

Miehien suosittelisin tekemään selväksi,
suostuvatko tällaiseen.

Itse ainakin olen perheellinen tai sitten en.
Jos avioliitto heitetään romukoppaan niin sinne menee myös
kaikki velvollisuudet.

Alkaisin rakentaa omaa elämää, johon ei kuulu ex-puoliso eikä ex-lapset.

Kukahan ihmeessä on keksinyt että
elämässä saa pelleillä niin että toiselle saa tehdä mitä tahansa ja silti olla vielä vaatimassa jotain.

Eli itse olen hyvä isä joka huolehtii perheestä, mutta jos en siksi kelpaa, olen
maailman v-mäisin olento jonka kanssa ei pärjää.

Siitä saatte valita!!!

peesi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 10:33 vau kirjoitti:
Uusi termi: ex-lapset.

Miten lapsista tulee ex-lapsia?

Tai tällaisessa tapauksessa se taitaa olla kaikille paras, myös lapsille...
Peesi näin.
Laittaa nimittäin muijasn miettimään että kannattaako lähteä lätkimään jos on kohdeltu kohtuudella.

Nimittäin väitän että tänä päivänä otetaan eroja niin mitättömistä syistä ku mahdollista.

Aina löytyy joku joka on rikkaampi, tai sillä on pitempi jolo tms...

Naiset ei tunnu ymmärtävän että kyllä aina paremman miehen löytää
ku antaa kunnon kyytiä. Usein vain käy silla lailla että
pää tulee sen uudenkin kanssa niissä kyydeissä.

Tämän päivän naiset on niin itsetietoisia että eivät edes tajua mikä on niille parasta.

Oon varmaan teidän mielestä hölmö mielipiteissäni, mutta
naiset on itse ajaneet maailman tallaiseksi omilla tasa-arvopuheillaa.

ex-lapsi
Mulla on ainakin ex-lapset.

Muija vei ne pois eikä antanut mulle mitään mahdollisuutta

ex-muija ja ex-lapset.

Ei kiinosta mua. Ja sitten joku syyttä MUA.
En mä lähteny muija lähti ja kakarat lähti.
Pysykööt siellä missä ovatklin.

Ei nekään musta huolta kanna.

En ole katkera vaan olen saanut omat asiani kuntoon.
Muijalla on kyllä vaikeuksia,.
Pyytelee välillä takaisinkin mutta mitäs läksi.

Naamaa muhi jonkun mombasan ja jaren kanssa eron jälkeen.
Kyllähöän tuli arki eteen ku meni enin seksinnälkä.

Kyllä toista voi loukata, mutta puntit menee aina joskus tasan.

Sitä paitsi ex-muija on löysä
:LOL: :LOL: :LOL:

Mulla on ainakin ex-lapset.

Muija vei ne pois eikä antanut mulle mitään mahdollisuutta

ex-muija ja ex-lapset.

Ei kiinosta mua. Ja sitten joku syyttä MUA.
En mä lähteny muija lähti ja kakarat lähti.
Pysykööt siellä missä ovatklin.

Ei nekään musta huolta kanna.

En ole katkera vaan olen saanut omat asiani kuntoon.
Muijalla on kyllä vaikeuksia,.
Pyytelee välillä takaisinkin mutta mitäs läksi.

Naamaa muhi jonkun mombasan ja jaren kanssa eron jälkeen.
Kyllähöän tuli arki eteen ku meni enin seksinnälkä.

Kyllä toista voi loukata, mutta puntit menee aina joskus tasan.

Sitä paitsi ex-muija on löysä
:LOL: :LOL: :LOL:

Tuohan se varmaan oli se eron perimmäinen syy. Olisit hoitanut hommasi kunnolla niin ei olisi vaimon tarvinnut lähteä muualle paneskelemaan.
Ei sen puoleen, en ees usko että tämän kirjoittajalla mitään lapsia on.

jeps
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 11:06 vaihtari kirjoitti:
niin kauan pitää vaihtaa että hyvän löytää. Joskus tarvitaan enemmän vaihtoja joskus löytyy heti hyvä.

Ei kannata jäädä tuleen makaamaan
NÄIN ON !

Joskus kyllä tajuaa vasta jälkeenpäin, että nakkasikin ulos sen hyvän; ettei sen jälkeen ketään yhtä hyvää löydykään ja että se hi-tto soitoon olikin sitten älyn hyvä tyyppi.

Myöhästä vaan, jos se hyvä äijä onkin jo löytänyt paremman muijan itselleen ja rakentaa nyt sitä unelmaa, mitä itselleen olisi toivonut. Katkeraksihan siinä exä tulee ja ainoa miten ulos nakatun ex-miehen elämää voi pilata, on purkaa oma katkeruus ja viha lapsiin haukkumalla heille heidän isäänsä ja vaatimalla rahaa ja elareita isommaksi. :LOL:

Minä olen kiitollinen mieheni exälle, että hän oli tyytymätön ja nakkasi pihalle tuon miehen. Mies toipuikin yllättävän nopeasti, totesi ettei takaisin mene eikä takaisin ota, hullu ämmä. Muija taas luuli että mies jää katuojaan makaamaan ja parkumaan perään.. :LOL:

Näitä kun lukee, voi vai arvailla pienessä mielessään miksi ne "muijat" ovat nyt ex:iä. Eiköhä suurin osa eroista tapahdu pidempiaikaisen pohdiskelun seurauksena. Lapet ovat nyt kumminkin meidän (äidin ja isän)loppu elämämme, siitä asiasta ei pääse mihinkään. Jos itse on niin katkera, niin mikä helpompi kuin purkaa se lapsiin, jotka ovat varmasti syyttömiä vanempiensa eroon. Syy epäonnistumisiinhan on aina toisten äidin, vaimon, lasten, pomon, valtion jne....niinhän se taitaa sit olla ja ne syyttömät vaan joutuvat kärsimään.

mitäs jos ei olekaan syyllistä. Onko asiat aina jonkun syytä. joskus vaan ei toimi. Siinä ne mahtavat kaikentuhoavat loppuriidat tulevatkin että etsitään kenen syy...

Enää ei ole avioero oikeudenkäyntejä. Onko teillä niitä ikävä

what ever... :/ Itse lähdin, syistä joita en täällä ala tilittää. Miehellä on uusi, minulla ei edes suunnitteilla. Jos siitä joku aarteen itselleen löytää, niin hyvä juttu! Uskoisin kuitenkin, että ihminen lähtee suhteesta yleisesti ottaen vain hyvistä syistä. Etenkin jos on lapsia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 15:24 nipsu kirjoitti:
mitäs jos ei olekaan syyllistä. Onko asiat aina jonkun syytä. joskus vaan ei toimi. Siinä ne mahtavat kaikentuhoavat loppuriidat tulevatkin että etsitään kenen syy...

Enää ei ole avioero oikeudenkäyntejä. Onko teillä niitä ikävä

Miten asian ajattelee syyhän sekin on, jos suhde ei toimi. Eiko se myös kerro sitä, että ollaan epäonnistuttu jossain. Aina on olemassa syy ja seuraus. Eikä erossa varmaan tarvitse etsiä syyllistä, jos näma kaksi ihmistä on elänyt samaa elämää, kumpikin varmaan tietää miten asiat on menneet, eriasia on jos haluaa vielä toista alistaa tai nöyryyttää. Riidellähän voi ihan mistä vaan..........

Erohan on vaan valinta muiden joukossa. Jos lähtee tulee elämästä toisenaista ja jos jää, tulee elämästä taas toisenlaista.

Eihän sitä voi tietää elämässä mikä on aina se oikea valinta kymmenen vuoden päästä. ne päätökset tekee siinä, sen hetkisten tietoihin perustuen.jälkeenpäin on turha tuomita niin itseään kuin toistakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 10:50 Peppari kirjoitti:
Tuohan se varmaan oli se eron perimmäinen syy. Olisit hoitanut hommasi kunnolla niin ei olisi vaimon tarvinnut lähteä muualle paneskelemaan.
Ei sen puoleen, en ees usko että tämän kirjoittajalla mitään lapsia on.
Miehen syyhän se automaattisesti on, jos seksi ei suju... B)

Alkuperäiselle
Olisko,

tässä se perusasetelma ? Aikamonelle perusmiehelle kai parisuhteessa on tärkeää että saa seksiä ja että on ruokaa pöydässä.
Naiset taas kaipaavat hellyyttä, rakkautta, sielunkumppanuutta, arvostusta. kunnioitusta ja arjen askareiden ja vastuun jakamaista.
Ihmekös se sitten on jos toinen osapuoli näistä immeisistä tuntee olonsa yksinäiseksi ja vieraaksi . Esineeksi.
Oon päätellyt - ja muutaman miehen suusta kuullutkin - että nainen tai parisuhde on kulutushyödyke, tasan yhtä tärkeä kuin työ, harrastus, lätkä, formulat tai #&%?$!*äynti - eie sen suurempi tunnemyrsky tai -lataus.
Toisaalta noin yksinkertaista ajattelua voisi kadehtiakin, eipä ole sielu mutkilla ;)
Toisaalta ... kyllä jonkinmoisen sielunelämän, sydämen lämmön ja tasapainoisen itsetunnon ja tunne-elämän omaaminen on aika suurikin lahja.
Lapsi tai lapset pitäisi kuitenkin erottaa tästä pelistä - jopa sen vähätunteisen miehenkin.
On paljon 60 -vuotiaita tai niillä main olevia miehiä, jotka katuvat lapsista etääntymistään tai jopa hylkäämistä.

Ei kai se tosiaan vaihtamalla parane - jos toinen ihminen nähdään 'reikänä' ja jauhelihakastikkeena ja pottuina. heppoiset on laatuvaatimukset ja elämänsisällöt.

isättömät
Ja on paljon lapsia, jotka vielä aikuisenakin kärsivät ja kipuilevat koska isä hylkäsi heidät, ei pitänyt yhteyttä, ei välittänyt. Isän kaipuu ja isättömyys sattuu, jättää ison tyhjän tilan jota ei voi kukaan eikä mikään täyttää.

Vastuuttomat miehet, jotka eivät välitä lapsistaan, rikkovat omat lapsensa. Tunnevammaisiahan he itsekin ovat, rakkaudettomasti kasvaneet, itsekkäitä p-aski-aisia, mutta laittavat vielä sen kiertämään. ¨Kostavat omille lapsilleen sen, mitä jäivät paitsi vanhemmiltaan.

Yhteistyössä