Hakutulokset

1. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

Niccin neuvolatäti on kyllä sanonko mistä... :( Minun logiikalla se nyt on ihan se ja sama montako alkiota on siirretty (tai millä tyylillä ikinä onkaan tärpännyt), jos on ikävä olla niin on ikävä olla ja suun saa siitä aukaista!! Vihaksi pistää. Älä pidä tuntemuksia sisälläsi vaan pura mieltä...
  2. P

Taas paukutellaan viikkoja eli tänään on kasassa tasan 26 viikkoa. Maha on ruvennut reagoimaan lenkkeilyyn tai liian pitkiin koulupäiviin. Eilen kävin koirien kanssa kävelemässä 50 minuuttia kahdentoista maissa ja koko loppupäivän maha tuntui kovalta. Illalla oli sitten jo ihan helläkin koko...
  3. P

Omat kuulumiset lyhyesti: eilen ja tänään on ollut mieli maassa ja sitä myöten sitten kovinkin lihava ja ruma olo :| Eilinen hieronta onneksi virkisti kehoa ja sainkin nukuttua pitkästä aikaa n. seitsemän tuntia putkeen (ei ole käynyt noin koko raskausaikana) eli ruho ja mieli saivat...
  4. P

Onpas hieno ja selvä kuva iltakukalla!! Tuli oikein hyvä mieli katsomisesta =) Mulle tullut noin 12 kiloa ja miehellekin 6 eli se on täysillä mukana tässä :D
  5. P

Heipä hei! Taas eilen paukahti uusi viikko käyntiin =) Lueskelin illalla Facebookissa 875 grammaa-ryhmästä ihmisten tarinoita aikaisin syntyneistä vauvoista ja tuntuu ihmeelliseltä, että mahassa mylläävä toveri voisi mahdollisesti selvitä hengissä vaikka syntyisi jo nyt... Huhhuh...
  6. P

Aurinkoista huhtikuun alkua kaikille minunkin puolesta :wave: Täällä poksutaan ja paukutaan eli taas siirrytään uudelle viikolle. Maha kasvaa ja vaateostokset kutsuvat kovemmin ja kovemmin... Viikko sitten oli neuvola, ei mitään isompaa raportoitavaa kun käsiteltiin lähinnä Kelan juttuja...
  7. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

Omia lätinöitä: Tovi sitten kotiuduttiin ultrasta, jossa lääkäri kaiveli edellisessä ultrassa piilossa olleet risteävät suonet sydämestä ja ylähuulen. Kummankin osalta kaikki hyvin ja bonuksena saatiin vielä sukupuoliveikkaus - tyttö siellä lääkärin mukaan jumppaili :heart: Kahteen otteeseen...
  8. P

Pikapäivitys ja kiireesti sänkyyn! Painoa on tullut mulle noin 10 kiloa raskausaikana. En tiedä onko nyt jopa 11 kun en oo pariin päivään vaa'alle loikannut... Lupaamani mahakuva. Kyllä se vaan pullahtaa kunnolla iltaa kohden, päivällä oli pahempikin... *huoh*
  9. P

Viikkokatsaus: ei isompaa raportoitavaa. Liikkeet on hukassa edelleen, uusia hankintoja ei ole, ultra/neuvolakuulumisia ei ole, olo on samanlainen kun aiemminkin. Loppuviikosta voi sitten alkaa jännittämään taas maanantain ultraa =) Heiii, onpas sittenkin jotain uutta kerrottavaa! Välillä...
  10. P

Muita, jotka kirjoittelevat odotus- / vauvablogia?

Kiitos blogien listaajille! Nyt mulla on taas lisää syitä vältellä kokeisiin lukemista =) Minä itse en kirjoittele blogia, mutta saanko lisätä listaan miehen blogin? Insinööristä isäksi, olkaa hyvät!
  11. P

Eipäs tultu rakenneultrasta sen hullummiksi. Tyyppi piti itsensä sellaisessa asennossa, että sukupuoli ei vilahtanut vahingossakaan. Vastaa viikkoja (korttiin kirjoitti 20+2), kaikki jalat löytyi, samoin pallea ja virtsarakko ja mitä kaikkea se lääkäri nyt katsoikaan. Istukka edessä, ei...
  12. P

Heipä hei ja aurinkoista maanantaita itse kullekin! Me käytiin viikonloppuna ihmettelemässä menoa Babystylessa ja mukaan sieltä lähti Crescentin classic yhdistelmävaunut =) Kotona käyttöohjetta lukiessa meinasin tipahtaa tuolilta kun löysin siitä käännöskukkasen: "Tämä vauva on suunniteltu...
  13. P

Heippahei taas! =) Minäkin keikun vain ja ainoastaan tällä puolella. Facebookin ryhmä ujostuttaa jo ajatuksenakin ja se täällä oleva ryhmä ei taida olla minua varten kun tuppaan enemmän lueskelemaan kuin kirjoittamaan. Viime kirjoituskertaan nähden ei suurempia muutoksia. Neuvola oli viikko...
  14. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

Pikainen kysymys ennen kun pitää kiitää... Mulla tuntuu navan alapuolella kutitusta, vähän niinkuin joku ötökkä kävelisi mahalla (tosin ei tämä kutina ihan iholla tunnu). Onko ne vauvan liikkeitä? Tiistaina alko ja aina harvakseltaan tuntunut muutamaan kertaan päivässä. Tiistaina piti ihan...
  15. P

iltakukka - mulla meni jotenkin ihan ohi, että et asu Suomessa, sori! En kyllä tiedä Suomenkaan tilannetta korvausten suhteen jos lähetteellä hierontaan menee... Käyn itse tutulla hierojaopiskelijalla ja maksan omasta pussista. Miehen suhtautumisesta en kirjoitellut aiemmin kun sain...
  16. P

Pitkästä aikaa paikalla!! BDU kyseli liikkeistä: ensimmäistä siis odotellaan, mutta ei ole tuntunut mitään vielä tähän mennessä. Yöunet on kyllä menneet, koska jostain syystä liikkeiden kyttääminen tulee uniin, joten herään monesti yössä valvomaan hiljaa paikoillani ja tunnustelen liikkeitä -...
  17. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

Moikka vaan!! :wave: Mun tiedot hyvin lyhykäisesti (ja päivitysystävällisesti, toivottavasti): la 30.7 Pneepja / 31 / ensimmäinen / TAYS Viikkoja on tänään kasassa tasan 13. Kahdessa ultrassa ollaan käyty. Ensimmäisessä (6+jotain) käytiin vaan tarkastuttamassa, että mukana on oikeasti...

Yhteistyössä