Hakutulokset

1. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

Tyttö syntyi maailmaan sektiolla sunnuntaina 21:17 (rv 39+5). Pituutta tasan 50cm ja painoa 3630g. Vaikka synnytys ei mennytkään ihan mallilleen niin siitä eteenpäin kaikki on mennyt hyvin ja tänään päästiin kotiin =)
  2. P

Valtavan isot onnittelut vauvan saaneille :flower: :heart: Na-nu: Olisiko maidon lypsäminen ja myyminen/pakastaminen vaihtoehto jos maitoa kerta riittää? Eilen poksahti viikot, nyt lukemana siis 39+1...eikä vieläkään vauvaa! Ei edes yritystä. Seuraava käynti äitiyspolilla on 1.8 ja...
  3. P

raskaus/vauvablogeja?

Miehen kirjoittelema blogi, olkaapas hyvät Insinööristä isäksi Kiitän tässä vaiheessa linkeistä, rauhallista tekemistä tarvitsee aina välillä ja on kiva lueskella samassa elämäntilanteessa olevien ihmisten ajatuksia =)
  4. P

Vauvoja, vauvoja :heart: Paljon onnea vauvan saaneille heinäkuisille!! :flower: Viimeisimmästä kirjoituksesta onkin aikaa vierähtänyt.. Tässä välillä sain insuliinimääräyksen ja sitä on nyt iltaisin aina pistetty kahden viikon ajan. On toiminut hyvin ja ihan suotta itkin monta tuntia...
  5. P

raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

Yksi raskausdiabeetikko porukkaan lisää, heipähei :wave: Ihan ensimmäiseksi komppailen nippatätiä ja sanon, että älkää sitä insuliinia oikeasti suotta pelätkö! Itselläni pääsi monta tuntia kestänyt parku kun sain soiton, että insuliinit aloitetaan... Nyt on tökätty insuliinia illalla melkein...
  6. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

Ennanniinalle onnea kovasti!! :flower: =) Sairaalakassi on meilläkin pakkaamatta, mutta jos miestä yhtään tunnen niin se on pakattuna tänään illalla... Eilen nimittäin minulla oli aamulla näköhäiriöitä, sen jälkeen alkoi topakka pääkipu ja loppupeleissä huolestunut mies kiikutti minut TAYSiin...
  7. P

Valtavasti onnea Nicci!! :flower:
  8. P

Na-nun ei suinkaan tarvitse ahdistua yksin (jos se yhtään helpottaa). Mulle ei ole vielä raskausarpia mahaan tullut, mutta eiköhän ne sieltä poksahda jossain vaiheessa. Reisissä on sitten siitäkin edestä venymiä... Koetan ajatella niin, että 75-90% raskaanaolevista niitä ilokseen saa, en siis...
  9. P

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Viikko 32 pyörähti mittariin tänään ja siitä hyvästä kuva (kera karvaisen kuvausavustajan...)
  10. P

Huomenna taas viikot paukkuu.. Miten tämä aika nyt taas alkoi rientämään?! Nukkumisen hankaluudesta oli kirjoiteltu edellisessä ketjussa. Minua ei vaivaa levottomat jalat, nälkä, jano tai vessahätä, mutta uni vaan loppuu viiden ja kuuden välillä tai sitten herään kun pakara- ja reisilihakset...
  11. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

Poks eli tänään täynnä 31+1, eilen en muistanut koko hommaa. Muuten ei kommentoitavaa oikein mihinkään, mutta toivotan ihanaa äitiyslomaa kullekin sen jo aloittaneelle! Toivottavasti päivät ja säät hellivät, millainen se hellivä sää nyt kenellekin sitten on! - Pneepja ja myyrä -
  12. P

Nonni, neuvolassa käyty ja nyt ei taas meinaa olla mallillaan mikään. Pissassa sokerit kahdella plussalla Kuuden päivän sokerimittauksissa kaksi paastoarvoa rajalla/0,1 yli sallitun (-> lähete taysiin) Sf-mitta hurjat 29 (30.4 oli 23,5) Hemoglobiini laskenut edellisestä mittauksesta eli nyt...
  13. P

Poks, poks ja POKS! Se olis nyt 30 viikkoa täynnä eli jo hyvinkin voiton puolella =) Semmoinen kutina kyllä on, että nyt alkaa kituviikot... Perjantaina tuli ensikosketus kesäiseen säähän ja johan oli tukala! Sunnuntaina oli toinen kosketus, mutta lämpö oli vielä höystetty oikein kunnon...
  14. P

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

Heipä hei vaan kaikille! Minäkin taidan liittyä porukkaan jos mukaan vaan otetaan =) Lyhyesti esitellen: ikää minulla 31 vuotta ja alttarille läpsyteltiin miehen (27 vuotta) kanssa viime heinäkuussa. Pillerit lopetettiin yhteisestä sopimuksesta tammi- tai helmikuussa 2011 ja plussaa...
  15. P

Poks poks täälläkin eli nyt on mittarissa tasan 29 viikkoa. Vielä on viikkoja jäljellä, mutta "pelottavan" nopeasti aika menee! Muuten oon ihan samoilla linjoilla Niccin kanssa eli aijaijaijai voivoivoi!! Selkä ryökäle temppuilee ja hyvää asentoa ei vaan löydy (suututin jonkun lihaksen...
  16. P

Noni, nyt on taas ultrakapulalla sohittu ja kaikki on hyvin =) Toverin painoksi lääkäri arvioi 1211g. Vielä mennään ultraan viiden viikon päästä, kasvua seurataan siis edelleen. Kuvia ei saatu tällä kertaa yhtään, mutta eipä pikkuakka kasvojaan suostunut näyttämäänkään. Ja juu, ihan selvä...
  17. P

Todella pikainen sokerimittaustuskailu ennen kun pitää taas lentää... Oon nyt mittaillut niitä sokereita viidettä päivää ja huomasin eilen, että se mittari antaa mitä sattuu tuloksia! Aamuarvo oli 5,7 ja sitä en hyväksynyt eli mittasin uudestaan: tulos 5,6... Mittasin vielä kolme kertaa...
  18. P

Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

Niccin uutiset oli kyllä hyvät!! Ja kiitos tervetulotoivotuksista :D En käsitä miten ne raja-arvot voi vaihdella, mutta kai minun ei tarvii. Minä vaan mittailen :D Vaihtelee ne vissiin kaiken muunkin suhteen esim. painon, hemoglobiinin... Äiti kauhisteli kun sanoin, että hemoglobiini oli 109...
  19. P

Niin sitä vaan neuvolasta verensokerimittarin kanssa kotiuduttiin ja seuraava viikko räpsitään reikiä sormeen... Hilkulle meni eli paastoarvo oli 5,3 ja olis saanut olla 5,2. Tunnin arvo oli 6,0 ja kahden tunnin 7,9 eli niissä ei häikkää. Paino oli noussut 600g/vko Sf-mitta oli 23,5 eli...
  20. P

Minäkään en ole sairaalassa isommin joutunut keikkumaan, mutta ottaisin mukaan ehdottomasti ainakin omat alusvaatteet ja sukat! Oon ymmärtänyt, että ne sairaalan omat ei mitään kovin mukavia ole päällä... Eikös ne myös ohjeista (jossain paikoissa ainakin), että omat sisätohvelit voi ottaa ja...

Yhteistyössä