Pitkästä aikaa paikalla!!
BDU kyseli
liikkeistä: ensimmäistä siis odotellaan, mutta ei ole tuntunut mitään vielä tähän mennessä. Yöunet on kyllä menneet, koska jostain syystä liikkeiden kyttääminen tulee uniin, joten herään monesti yössä valvomaan hiljaa paikoillani ja tunnustelen liikkeitä - joita ei ole. Tätä on kestänyt nyt ainakin kaks viikkoa...
Ihana tuo
Tannin mahaa yöllä koettava mies!!!
iltakukka oletko kokeillut ikinä hierontaa iskiasvaivoihin? Jos et ole niin suosittelen lämpimästi! (muoks! meinasin siis jos iskias ei kiusaa välilevyongelman takia)
Minulla on selkärankareuma ja sitä myöten ongelmia alaselän kanssa ja olin pari viikkoa sitten siinä kunnossa, että en päässyt kävelemään loivaa ylämäkeä kun jalkaa ei voinut nostaa yhtään ylöspäin. Jos nosti niin pakarasta lähti järkyttävä kipu takareittä myöten melkein nilkkaan asti. Kävin hierojalla hierotuttamassa koko alakropan läpi ja samalle illalle viipotin koirien kanssa normaalisti lenkillä =) Ja viipotan edelleen, mutta aion silti käydä vielä 2-4 kertaa ainakin hieronnassa.
Perhevalmennus ei ole käynyt mulla mielessäkään. Pitääkin varmaan ottaa selvää onko täällä moista... Voisin kuvitella, että mies ainakin olisi innoissaan lähdössä jos sellainen mahdollisuus on.
jedvennalle paljon ajatuksia täältä! Toivottavasti tulokset tulevat aiemmin kuin neljän viikon päästä niin ei tarvitsisi niitä jännittää/odottaa. Ja siis ennenkaikkea hyviä tuloksia toivon!
Sitten ihan sekalaista höpinää...
Minä en oo tässä talossa ainoa, joka ei saa kunnolla nukuttua. Mies heräilee myös jostain syystä monesti yössä ja eilen juuri kysyi, että missä vaiheessa aletaan taas nukkua kunnolla? Päästiin siihen tulokseen, että sitten nukuttais kun vauva on maailmassa
Vessassa ravaaminen on sentään loppunut. Ei sen takia tarvitse yöllä enää herätä.
Ensimmäinen lääkärikäynti oli kuun alussa. Jotenkin oletin, että siellä tapahtuu jotain muutakin sisätutkimuksen lisäksi, mutta harvinaisen tylsä keikka. Mies meinasi kyllä tipahtaa innostuksissaan penkiltä kun huomasi dopplerin huoneessa. Insinöörit...
Sydänäänet kuunneltiin toki ja vetistelyksihän se meni.
Vetistelyä on muutenkin ollut kuvioissa mukana enemmän kun pelkäsinkään. Milloin tirahtaa tippa linssiin kun näkee kaupassa pillimehuja (oli jano), milloin vetistelen mainoksille, Greyn anatomiaa oli ihan mahdoton katsoa jne... Samoja kokemuksia?
Rakenneultraan on aikaa tasan neljä viikkoa. Tosi pitkä aika. Jos mahdollista niin haluamme tietää sukupuolen =) Mies on ollut koko ajan kovasti poikaoloissa, mulla ei oo mitään oloa mihinkään suuntaan. Välillä edelleen tuntuu, että liekö mahassa oikeasti mitään.
Tuskastelin viime ketjussa painonnousun kanssa... Raskausaikana paino on noussut 7-8 kiloa eli tilanne on sama mitä oli kolme viikkoa sitten. Ruvettiin syömään salaattiaterioita useamman kerran viikossa ja paino tasaantui ainakin toistaiseksi.
Pneepja ja myyrä 16+1
Ai niin! Se piti vielä kysymäni, että
millä mielin muiden kirjoittelijoiden miehet/kumppanit on raskauden suhteen?