Hakutulokset

1. L

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Joo, huomenaamulla olisi suunnitelmissa tehdä testi. Jotenkin on ihan sellainen fiilis että olisin raskaana - niin paljon oireita, pahoinvoinnista ja huimauksesta aina terästyneeseen hajuaistiin. Voihan tietenkin kyseessä olla väärä hälytys, mutta merkkejä on niin paljon, että olen toiveikas.
  2. L

Palstaslangia uusille

nosto
  3. L

Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Meilinde, viimeksi tein testin torstaina, joka oli kp 30/30. (Sitä ennen olin tuhlannut vähän turhan monta testiä, kun olin niin kovin toiveikas ja joka kerta hoin itselleni "näitähän mainostetaan, että näyttävät raskauden jo ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä".) Silloin tein ClearBluella...
  4. L

apua. näättekö saman kun mäkin?

Onnittelut, syliapina! :flower: Toivottavasti mäkin saisin kohta yhtä hyviä uutisia. Jotenkin itseäkin helpottaa, kun kuulee muilla tärppäävän - siitä tulee sellainen tunne, että ehkäpä se on itsellekin mahdollista. :)
  5. L

Ei ole tietoa, mutta mullakin yhtä kohtaa juilii enemmän kuin normaalisti. Oiskohan meille molemmille tulossa positiivisia, plussamerkkisiä uutisia? Pidetään peukkuja! Hitsi, oon viime aikoina kovasti miettiny, että eikö koulussa opetettu tarpeeksi selkeästi ihmisen biologiaa, vai enkö mä...
  6. L

Kiitos tervetulotoivotuksista, kati231! Mä täällä par'aikaa piinailen. Nyt olis kp32/30. Sunnuntai-illasta tiistaiaamuun tuli hieman tuhruvuotoa, jonka oletan olleen kiinnittymisvuotoa. Mulla on sen verran kalenterintarkka täti, että se ei kyllä ikinä tule kp 26, jolloin se tuhruilu alkoi...
  7. L

Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Onko kellään mitään uutisia? Mä olisin kovasti yhä taipuvainen sanomaan, että se sunnuntainen tuhru oli kiinnittymisvuotoa. Tätiä ei ole vielä näkynyt. Viimeksi testasin torstaina, eli kp 30/30. (Sitä ennen oli kulunut jo vähän turhankin paljon testejä, kun piti testailla vähän väliä - "tää...
  8. L

Missä vaiheessa raskautta plussa? APUA!

Kyllä mä nyt alan taas vähitellen uskoa, että olisin raskaana, ja että jostain syystä testi ei vain vielä näytä sitä. Haistoin äsken viereisestä huoneesta tuorekurkun leikkaamisen. Tuli nenään paljon vahvempana kuin normaalisti edes itse leikatessa. Lisäksi vatsassa kuplii oudosti - jostain...
  9. L

Missä vaiheessa raskautta plussa? APUA!

Hei te, jotka olette joskus onnistuneet plussaamaan: kuinka pitkällä raskaus oli, kun testi ensimmäisen kerran näytti plussaa? Kyselen siksi, että mulla on nyt jo jonkin aikaa ollut niin normaalista poikkeava olo, että olin aivan varma, että olisin raskaana, mutta tänään tehty testi näytti...
  10. L

Kysymys teille, jotka olette yrittäneet jo useamman kuukauden ajan: miten te jaksatte tätä jatkuvaa jännittämistä? Mä alan olla riekaleina jo tän yhden kuukauden jälkeen. Ensin odotetaan ovulaation jälkeen, että päästään testaamaan. Raskausoireita. Ei kuukautisia, vaan outoa tuhruvuotoa...
  11. L

Nega tuli. Ja mä kun olin jo niin varma. Ei kyllä ole tätiäkään näkynyt. Kai mä sitten vain kuvittelen kaikki nämä raskausoireet.
  12. L

Nega. Ja mä kun olin niin varma, että tulis plussa. Mutta ei tässä kyllä kuukautisiakaan ole tullut. Mä en enää tiedä mitä ajatella. Kai nää kaikki raskausoireet sitten on vain toiveikasta kuvittelua.
  13. L

Pieni tilannepäivitys: vuoto lakkasi eilen illalla. Eli se oli levittäytynyt kolmelle päivälle, mutta kokonaiskesto oli alle kaksi vuorokautta. Taisi kestää noin 45 tuntia. Pahoinvointi on pahentunut, ja aina silloin tällöin on varsin yököttävä olo. Joten toiveikkuus alkaa taas herätä...
  14. L

flunssa "raskausoireena"?

Oon tässä lueskellu näitä vanhempiakin viestejä, ja nyt taas toiveikkuus nousee kun mullakin on vähän kuumeinen ja tukkoinen olo. (En tiedä onko kuumetta, kun ei ole tullut hankittua kuumemittaria.) Hupsuhan minä olen - vuoronperään epätoivoa "ei se kuitenkaan tärpännyt" ja vuoronperään...
  15. L

Hei, täällä 34-v, ensimmäistä yrittämässä, ensimmäinen yrityskierto menossa. Olen jo muutamaan ketjuun kirjoitellut tällä palstalla. Haluatteko, että esittelen vielä tässä ketjussa itseni tarkemmin?
  16. L

Minttulii, :hug: Todella ikävä kuulla. :( Mä en kyllä enää usko sitä, kuinka hupsu mä olen. Alkaa toivo uudestaan heräillä - "no kun se vuoto on pelkkää tuhrua, ja alkoi liian aikaisin, vaikka mulla ei ikinä ala kuukautiset noin aikaisin, ja täytyihän sen olla kiinnittymiskipua, ja kun on...
  17. L

Nyt alkaa pelottaa, että olikin turha toivo... Vaikka sitä tuhrua tulikin jo kp 26, ja vaikka mulla ei ikinä ala kuukautiset ennen kuin aikaisintaan kp 30, ja alkavat suoraan eivätkä tuhruiluna. Sitä tuhruilua nimittäin jatkuu jo kolmatta päivää, ja äsken aivastaessa lirahti hyvin...
  18. L

Esikoista yrittämässä, yk 1, kp 27/30. (Vai pitäisikö jo sanoa 28/30, kun vuorokausi ennätti juuri vaihtua.) Toiveikas olo, kun sunnuntai-iltana _saattoi_ olla kiinnittymisoireita - tai sitten täti joka ei IKINÄ tule kuin aikaisintaan kp 30 ja aamupäivällä, tulikin jo kp 26 illalla, ja oudon...
  19. L

Niin joo, sekin vielä - mulla alkaa kuukautisvuoto aina aamupäivällä, ja toi eilinen tuhru alkoi illalla. Tänäänkin on vielä tullut hieman vuotoa, mutta se ei oikeastaan ole varsinaista vuotoa, vaan ennemminkin tuhrua, ja väriltään rusehtavaa tai pinkkiä, mikä sopisi netistä löytämiini...
  20. L

Täällä yksi yrittäjä, joka on vuoronperään toiveikas ja epätoivoinen... Tänään menossa kp 27/30. Arvelen että ovulaatio on saattanut olla joskus 25.-26. syyskuuta. Noin viikko ovulaation jälkeen tuli silloin tällöin tuntuva etova olo, välillä huimaa, suussa on metallinen maku. Olen...

Yhteistyössä