Hakutulokset

1. S

LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

Olen ollut pari viikkoa sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi. Paino on tippunut kahdeksan kiloa joten paino nyt 70,2kg. Mutta tuskin tulee pysymään tuossa. Nyt pitäis taas alkaa syödä ja liikkua kunhan saa vähän elinvoimaa takaisin. Syksyä odotellessa :)
  2. S

Alle 28-vuotiaana esikoisen saaneet! Koulutustasosi ja ikäsi nyt?

Mulla oli 28veenä jo kolme lasta. Sairaanhoitaja olen ammatiltani, vakituinen työ on ja olen myös lisäkouluttanut itseäni (ylempi amk tutkinto sekä pari muuta erikoistumisopintoa).
  3. S

karppaajien tsemppiketju

Tähän minäkin voisin osallistua! Olen 10kg jo laihduttanut ja matkaa olis vielä ainakin toiset samanlaiset. Nyt aloitin tota karppaamista (olisko sitten hyvä karppausta..??) Jätin leivät pois mutta olen syönyt aamuisin kaurapuuroa raejuustolla. Perunat/riisi/makaroni on poissa ja valkoiset...
  4. S

Mikä olisi lapsesi nimi, jos nimeäisitte hänet alullepanopaikan mukaan? ;)

Miksi siihen orgasmi tarvittaisi? Eiks riitä että spermat sisälle ja odotellaa että tärpääkö?
  5. S

LÄSKIN SULATTAJAT vko 30

Hitaasti näyttää lähtevän :( Nyt paino 78kg eli -200g. Pitää ottaa itteänsä niskasta kiinni ja pitää leivätön viikko tai kaks.
  6. S

LÄSKIN SULATTAJAT vko 29

KYY Minun tämän hetkinen paino on 78,2kg, lähtöpaino oli 78,8kg. Ja tavoite on 65kg. Jos jaksat korjailla nii hyvä =) Ja paranemista!
  7. S

LÄSKIN SULATTAJAT vko 28

Ja nyt minä olen rekisteröitynytkin tälle foorumille B)

Yhteistyössä