Mikä olisi lapsesi nimi, jos nimeäisitte hänet alullepanopaikan mukaan? ;)

• Viestiketjun aloittaja AaPee
  • Ensimmäinen viesti
Saiskos valita sitten kolmesta, Helsinki, Viikinmäki taikka sänky kuopuksen kohdalla. Mutta mielummin valitsisin nimen ajankohdan mukaan. Hää vois olla Valentina :D.

Esikoisesta on paha sanoa.. ei harmainta hajua missä saanut alkunsa. Kenties Puistolassa katolla tai sitten ihan perinteisesti sängyllä Soul captain Bandin vauvantekohomman soidessa taustalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.

Mies siis runkkasi ja kupin avustuksella laitoin siemenet sisääni ja tyydytin itselleni orgasmin :)
Sama onnistumistod.näk. kuin perinteisessä yhdynnässä, kutsutaan koti-inseminaatioksi ;)
Miksi siihen orgasmi tarvittaisi? Eiks riitä että spermat sisälle ja odotellaa että tärpääkö?

haa
Eka olis kuitinmäki-nahkasohva, toinen olis niinku kangassohva -tapaninkylä ja kolmas olis lattialla Myllypurossa. Tää lattia juttu johtu siitä että alakerran tyyppi valitti joka kolinasta mitä meilltä tuli joten sohvalla ei voinut paneskella :D (yritti muuten saada meille häätöä noiden normaalien elämisen äänien takia :( )

haisuli
Alkuperäinen kirjoittaja Salainen numero:
Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.

Mies siis runkkasi ja kupin avustuksella laitoin siemenet sisääni ja tyydytin itselleni orgasmin :)
Sama onnistumistod.näk. kuin perinteisessä yhdynnässä, kutsutaan koti-inseminaatioksi ;)
Miksi siihen orgasmi tarvittaisi? Eiks riitä että spermat sisälle ja odotellaa että tärpääkö?
Komppaan.itsekkin olen hillittömissä ovulaatiokivuissa hommaillut ilman orkkua ja näin olen saanut 2 lasta :)

juu
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Salainen numero:

Komppaan.itsekkin olen hillittömissä ovulaatiokivuissa hommaillut ilman orkkua ja näin olen saanut 2 lasta :)
Eikös se orgasmi vaikuta niin, että kun emätin supistelee voimakkaasti, niin siittiöt tavallaan "imaistaan" tehokkaammin oikealle reitille. Ettei tartte siimahäntien törmäillä seiniin turhaan oikeaa suuntaa etsiessä... ;)

Yhteistyössä