no meillä olis kuopus nimeltää kylpyhuone.Alkuperäinen kirjoittaja AaPee:Omat olisivat Silja Serenade ja Espoo.
Miksi siihen orgasmi tarvittaisi? Eiks riitä että spermat sisälle ja odotellaa että tärpääkö?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Mies siis runkkasi ja kupin avustuksella laitoin siemenet sisääni ja tyydytin itselleni orgasmin
Sama onnistumistod.näk. kuin perinteisessä yhdynnässä, kutsutaan koti-inseminaatioksi
Komppaan.itsekkin olen hillittömissä ovulaatiokivuissa hommaillut ilman orkkua ja näin olen saanut 2 lastaAlkuperäinen kirjoittaja Salainen numero:Miksi siihen orgasmi tarvittaisi? Eiks riitä että spermat sisälle ja odotellaa että tärpääkö?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Mies siis runkkasi ja kupin avustuksella laitoin siemenet sisääni ja tyydytin itselleni orgasmin
Sama onnistumistod.näk. kuin perinteisessä yhdynnässä, kutsutaan koti-inseminaatioksi
Eikös se orgasmi vaikuta niin, että kun emätin supistelee voimakkaasti, niin siittiöt tavallaan "imaistaan" tehokkaammin oikealle reitille. Ettei tartte siimahäntien törmäillä seiniin turhaan oikeaa suuntaa etsiessä...Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:Komppaan.itsekkin olen hillittömissä ovulaatiokivuissa hommaillut ilman orkkua ja näin olen saanut 2 lastaAlkuperäinen kirjoittaja Salainen numero:Miksi siihen orgasmi tarvittaisi? Eiks riitä että spermat sisälle ja odotellaa että tärpääkö?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.