Vappupallo=molemmat saaneet silloin alkunsaAlkuperäinen kirjoittaja sondersson:siis mistä nuo kuukupit, vappupallot ja joululahjat oikeen tulee?
siis runkkasi kuppiin??? täh?!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Mies siis runkkasi ja kupin avustuksella laitoin siemenet sisääni ja tyydytin itselleni orgasmin
Sama onnistumistod.näk. kuin perinteisessä yhdynnässä, kutsutaan koti-inseminaatioksi
Siis tämmönen ei kai voi olla totta Että kukaan näin tekis..Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Mies siis runkkasi ja kupin avustuksella laitoin siemenet sisääni ja tyydytin itselleni orgasmin
Sama onnistumistod.näk. kuin perinteisessä yhdynnässä, kutsutaan koti-inseminaatioksi
Oh lord tekeekö tällaista oikeesti joku...Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:siis runkkasi kuppiin??? täh?!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Tääl olis sille sitten kaima .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän muksu sais niinkin kauniin nimen kuin Anoppila
Kuin myös, 3 samannimistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väestöliitto
Meillä kaima hänelle! =)Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Kliinik Elite. =)
täh mitä hä?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.
Tartto Kliinik EliteAlkuperäinen kirjoittaja kaima:Meillä kaima hänelle! =)Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Kliinik Elite. =)
voiko tällanen olla tottakaanAlkuperäinen kirjoittaja mä:Kuukuppimenetelmä; halusin lapselleni sisaruksen saman miehen kanssa, mutta en enää halunnut miestäni. Mies oli pettänyt ja olimme eroamassa.